Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiran kakasta valittajat!

Vierailija
13.03.2012 |

Tajuatteko oikeasti, miten pikkusieviä olette?

Olette omaksuneet itsellenne jonkun superhyperhygienisen steriilin yhteiskunnnan, ettekä ymmärrä toisi ihmisiä tai eläimiä yhtään!

Teille tekisi todella hyvää lähteä matkalle vaikka Intiaan tai Afrikkaan sinne missä tavikset siellä asuvat. Sen jälkeen teillä saattaisi olla muita murheita?

T: suhteuttaja

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen takia, että lapset astuu niihin ja sitten sitä kakkaa on eteisen matolla ja ties missä. Lisäksi ärsyttää koiranomistajien asenne "ei mun tarvii niitä siivota, siivotkoon ne ketä häiritsee, kyllä mun ihana pikku musti saa tehdä mitä haluaa".

Vierailija
2/59 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietty senkin voi suhteuttaa että turha valittaa korvatulehduskierteistä kun lapsia kuolee malariaan...

Tajuatteko oikeasti, miten pikkusieviä olette?

Olette omaksuneet itsellenne jonkun superhyperhygienisen steriilin yhteiskunnnan, ettekä ymmärrä toisi ihmisiä tai eläimiä yhtään!

Teille tekisi todella hyvää lähteä matkalle vaikka Intiaan tai Afrikkaan sinne missä tavikset siellä asuvat. Sen jälkeen teillä saattaisi olla muita murheita?

T: suhteuttaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pitäiskö sit Suomessakin olla?

Ai nii, mutta kun ulkomailla on niin paljon paremmin ja hienommin asiat kuin tässä ankeessa Suomessa!! Ruvetaan matkii, koirat vois kakkii meillä Suomessakin vaikka sisällä lattialle.

Vierailija
4/59 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen betonilähiöissä. Ei ne koirankakat asfaltin läpi imeydy! Koiria madotetaan ja lääkitään ja kohta sama pitää tehdä lapsillekin, kun koiran kakkaa on joka puolella! Lapsille kakkaa kuin tarjottimella, kun he vielä liukastelevat nurin! Osa koirista kantaa aina tauteja! Kaikki ihmiset kun eivät huolehdi lemmikeistään hyvin!

Helpompi on laittaa koirat vaippoihin silloin kun ei ole ojanpohjia, joihin tehdä tarpeet ja kun koiratiheys on liian suuri. Ei ole mukavaa minunkaan koiralle, kun verisiä ripuli ym ulosteita näkyy joka puolella lenkkipolkua. Onneksi koirani on niin pieni, että voin napata sen syliini.

Vierailija
5/59 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisit paskottaa sitä minne haluat.

Vierailija
6/59 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatteko oikeasti, miten pikkusieviä olette? Olette omaksuneet itsellenne jonkun superhyperhygienisen steriilin yhteiskunnnan, ettekä ymmärrä toisi ihmisiä tai eläimiä yhtään! Teille tekisi todella hyvää lähteä matkalle vaikka Intiaan tai Afrikkaan sinne missä tavikset siellä asuvat. Sen jälkeen teillä saattaisi olla muita murheita? T: suhteuttaja

Kun valitetaaan ulostuksista yleisilla paikoilla.

Seuraavaksi kai teet aloituksen siita kuinka puhdasta Suomessa on. Tule USAaan katsomaan, millaan asutetulla alueella et nae koirankakkaa. Ei ole kovin vaikea taito oppia ottamaan ne jatokset mukaan muovipussissa.

Vierailija
7/59 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä olla Intiassa, eikä Afrikassa, koska ollaan ihan Suomessa ja toivottavasti puhtaassa sellaisessa. Itse monen koiran omistajana en voi ymmärtää taluttajia jotka eivät kerää jätöksiä. Itse kyllä kerään aina, mutta täällä pikkupaikkakunnalla on vaan ongelmana se ettei kakkaroskiksia ole missään. Se on kuitenkin suhteellisen hankalaa kulkea paskapussi kädessä kilometritolkulla.

Vierailija
8/59 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin saada koiranpaskaan sotkeutuneet vaatteet pestyä ja kuivatettua seuraavaksi aamuksi.

Vierailija
9/59 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullaan paskoon sun pihalle. Vai oletko joku sievistelijä hä?

Vierailija
10/59 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen paskan mukaanottaminen kuuluu siihen hoitamiseen. älkää ottako niitä piskejä jos ne paskat sinne jää...ja kyllä, valitan lenkillä ollessani jokaiselle koiran paskattajalle, jolla ei ole pussia mukana...

Vierailija
11/59 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siellä on yksi paska neliökilometrillä, niin aivan vuorenvramasti nää ihmiset astuu siihen. Onko se niin mahdotonta KATSOA ETEENSÄ kun kävelee? Mitä ihmeen kiinnostavaa siellä taivaalla on, ettei voi yhtään katsoa mihin astuu? Ei se katu niin ole miinotettu, etteikö niitä voisi kiertää. Se on oikeesti ihan hyödyllinen taito, kun joskus siinä edessä voi olla jotain oikeesti vaarallista, vaikka avonainen kaivonkansi.

Ihan samoja katuja minäkin kävelen eikä mulla ole paskaa kengänpohjassa kotiintullessa. Mä vaan kävelen sen paskakasan ohi jos sellainen on tiellä.

Voi jumaliste teitä yksinkertaisia ihmisiä. Onhan se perseestä (kirjaimellisesti) että on paskaa kadulla, mutta koska sitä nyt kumminkin siellä aina tulee olemaan, niin voisko sitä jotenkin itse ehkäistä ettei tartte rypeä paskassa.

Vierailija
12/59 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaan häiritse koiranpaskat, kunhan se on tien sivussa eikä keskellä tietä, eikä sitä ole lasten leikkipaikoilla.

Jostain puistoissa ym. tajuan että paskat pitää kerätä pois ja toreilla ja kaupungin keskustassa, mutta onhan se nyt älytöntä jos aletaan vaatimaan että kaikkialla pitäisi kulkea pussien kanssa.

Sehän vasta luonnotonta on. Tunkea paska pussiin joka ei maadu, ja heittää roskikseen, sen sijaan että sen antaisi olla maassa ja se häviäisi luonnon kiertokulkuun muutamassa viikossa.

Vierailija
13/59 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siellä on yksi paska neliökilometrillä, niin aivan vuorenvramasti nää ihmiset astuu siihen. Onko se niin mahdotonta KATSOA ETEENSÄ kun kävelee? Mitä ihmeen kiinnostavaa siellä taivaalla on, ettei voi yhtään katsoa mihin astuu? Ei se katu niin ole miinotettu, etteikö niitä voisi kiertää. Se on oikeesti ihan hyödyllinen taito, kun joskus siinä edessä voi olla jotain oikeesti vaarallista, vaikka avonainen kaivonkansi.

Ihan samoja katuja minäkin kävelen eikä mulla ole paskaa kengänpohjassa kotiintullessa. Mä vaan kävelen sen paskakasan ohi jos sellainen on tiellä.

Voi jumaliste teitä yksinkertaisia ihmisiä. Onhan se perseestä (kirjaimellisesti) että on paskaa kadulla, mutta koska sitä nyt kumminkin siellä aina tulee olemaan, niin voisko sitä jotenkin itse ehkäistä ettei tartte rypeä paskassa.

Joskus, tosin harvoin, erehdyn katsomaan ETEENI, enkä alaspäin kävellessäni ja enkös juuri silloin astu siihen sekasikiökoirasi jättämään ripuliin.

Katsoisin todella mieluusti eteenpäin kävellessäni, mutta eipä onnistu, kun pitää koikkelehtia kakkojen välissä.

Vierailija
14/59 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedän kokemuksesta kuinka pieni vaiva se on kerätä ne kakat sieltä kunhan vain tavaksi sen ottaa.

Ne ei ole kauniita. Juuri nyt yksipäivä kun lähdin koiran kanssa kauppaan, tiet oli ihan sulat ja täynnä vettä jouduin kävelemään puolisulaneita reunoja pitkin jossa ei todellakaan ollut paikkaa jossa ei astuisi koirankakkaan. Muutenkin oli sellaista mutavelliä ettei sieltä erottanut mitään.

Loppujenlopuksi pääsin kauppaan, mulla oli kengänpohjat ihan täynnä koirankakkaa, oli todella inhottava kävellä siellä kaupassa.

Kotiin kun pääsin oli kengät ja koira pestävä.

Se koirankakka ei ainoastaan ole siellä esteettinen haitta!

Ja kuten aikaisemminkin tuohon ketjuun kirjoitin, pitäkää nyt ihmiset sen verran edes järki päässä että lasten leikkipuistojen ja päiväkotien edustat pidettäisi siistinä. Lapset eivät osaa varoa!

Vierailija
15/59 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä niitä koiranpaskoja on täällä Helsingissä aika paljon enemmän kuin yksi neliökilometrillä. Just kotimatkalla kattelin, että noin 20 m kadunpätkällä oli valehtelematta toistakymmentä läjää. Eli noin metrin välein niitä paskoja... Aika lailla saa pujotella, ettei niihin astu.

t. sievistelijä

Vierailija
16/59 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 2,5 on ihanasti pyörinyt paskassa jo tänä keväänä, ällöttävää. Just ehdin estää, ettei laittanut paskaista hanskaa suuhunsa.

Vierailija
17/59 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden koirien ei antaisi paskoa mihin tahansa niin ei tarvitsisi valittaa. Jonkun koira oli paskonut taloyhtiömme jätekatoksen oven viereen. Todella rasittavaa..

Vierailija
18/59 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan ok paskoa keskelle katua? Selityksenä sitten jotain "muutkin eläimet paskantaa" - joo, jotkut linnut, joiden kasa on ehkä yksi kahdeskymmenesosa siitä koiran läjästä. Taidan viedä tästä lähin omat jätökseni koiranomistajien portinpieleen.

Vierailija
19/59 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siellä on yksi paska neliökilometrillä, niin aivan vuorenvramasti nää ihmiset astuu siihen. Onko se niin mahdotonta KATSOA ETEENSÄ kun kävelee? Mitä ihmeen kiinnostavaa siellä taivaalla on, ettei voi yhtään katsoa mihin astuu? Ei se katu niin ole miinotettu, etteikö niitä voisi kiertää. Se on oikeesti ihan hyödyllinen taito, kun joskus siinä edessä voi olla jotain oikeesti vaarallista, vaikka avonainen kaivonkansi. Ihan samoja katuja minäkin kävelen eikä mulla ole paskaa kengänpohjassa kotiintullessa. Mä vaan kävelen sen paskakasan ohi jos sellainen on tiellä. Voi jumaliste teitä yksinkertaisia ihmisiä. Onhan se perseestä (kirjaimellisesti) että on paskaa kadulla, mutta koska sitä nyt kumminkin siellä aina tulee olemaan, niin voisko sitä jotenkin itse ehkäistä ettei tartte rypeä paskassa.

Joskus, tosin harvoin, erehdyn katsomaan ETEENI, enkä alaspäin kävellessäni ja enkös juuri silloin astu siihen sekasikiökoirasi jättämään ripuliin. Katsoisin todella mieluusti eteenpäin kävellessäni, mutta eipä onnistu, kun pitää koikkelehtia kakkojen välissä.

koska näitä kertomuksia lukiessa ei voi kuin päivitellä miten tuolla kaduilla ihmiset selviää ylipäänsä edes eteenpäin, uivat raukat paskassa polviaan myöten.

En sitten tiedä olenko joku omituinen että väistelen niitä paskoja kulkiessani.

Harjottele, kyllä säkin opit.

Vierailija
20/59 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaan häiritse koiranpaskat, kunhan se on tien sivussa eikä keskellä tietä, eikä sitä ole lasten leikkipaikoilla. Jostain puistoissa ym. tajuan että paskat pitää kerätä pois ja toreilla ja kaupungin keskustassa, mutta onhan se nyt älytöntä jos aletaan vaatimaan että kaikkialla pitäisi kulkea pussien kanssa. Sehän vasta luonnotonta on. Tunkea paska pussiin joka ei maadu, ja heittää roskikseen, sen sijaan että sen antaisi olla maassa ja se häviäisi luonnon kiertokulkuun muutamassa viikossa.

olla siisti? Kai sitten suomalaisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi