Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiran kakasta valittajat!

Vierailija
13.03.2012 |

Tajuatteko oikeasti, miten pikkusieviä olette?

Olette omaksuneet itsellenne jonkun superhyperhygienisen steriilin yhteiskunnnan, ettekä ymmärrä toisi ihmisiä tai eläimiä yhtään!

Teille tekisi todella hyvää lähteä matkalle vaikka Intiaan tai Afrikkaan sinne missä tavikset siellä asuvat. Sen jälkeen teillä saattaisi olla muita murheita?

T: suhteuttaja

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunkea paska pussiin joka ei maadu, ja heittää roskikseen, sen sijaan että sen antaisi olla maassa ja se häviäisi luonnon kiertokulkuun muutamassa viikossa.

yrittäkää jo ymmärtää...

Vierailija
42/59 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka minulla kaksi omaa koiraa ollut, tällä hetkellä meillä on seefferi. Siivoan Aina koirani jätökset. Jopa omasta pihasta, koska ajattelen naapurin vekaroita, jotka meidänkin pihassa pyörivät.

On se todella ihanaa, kun tunnollisesti siivoaa oman koiransa jäljet, joku toinen idiootti tulee paskattamaan koiransa mun takapihalle! Turpaan annan, jos rysän päältä kiinni saan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö että eniten niistä koirien ulosteistä kärsii ne koirat. Koiran uloste on loistava alusta viruksille ja bakteereille. Esimerkiksi alueilla joissa paljon koiria on koirilla usein keväisin ja syksyisin vatsatauti epidemioita... ja arvaappa miten ne tarttuu?

Osa taudeista voi olla oireettomia aikuisella koiralla (esim parvo), mutta tappava koiranpennulla. Osa loisista ja viruksista on pakkasen kestäviä esim. giardia (tämäkin voi olla oireeton)... Giardiasta on hankala hankkiutua eroon, koska koira voi saada yhä uudestaan tartunnan uloisteista (ihan niistä omista ulosteistakin)...

Miksi hankkia koira, jos ei hoida sitä lain edellyttämällä tavalla? Toviottavati et ikinä hanki koiraa!

terv. koiranomistaja

Vierailija
44/59 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eipä täällä juuri koiranpaskoihin törmää, sen sijaan näkee useinkin koiria ja omistajia korjaamassa jätökset pussiin.

Suomessa paitsi koiranpaskaa niin myös roskia on joka paikassa älyttömästi. Karkkipapereista lähtien nakataan kaikki maahan, vaikka roskis olisi vieressä.

Siisteys on sivistyneen ihmisen merkki. Kun meillä käy vieraita Suomesta, kaikki sanovat ensi töikseen: "onpas täällä niin siistiä".

Vierailija
45/59 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siellä on yksi paska neliökilometrillä, niin aivan vuorenvramasti nää ihmiset astuu siihen. Onko se niin mahdotonta KATSOA ETEENSÄ kun kävelee? Mitä ihmeen kiinnostavaa siellä taivaalla on, ettei voi yhtään katsoa mihin astuu? Ei se katu niin ole miinotettu, etteikö niitä voisi kiertää. Se on oikeesti ihan hyödyllinen taito, kun joskus siinä edessä voi olla jotain oikeesti vaarallista, vaikka avonainen kaivonkansi.

Ihan samoja katuja minäkin kävelen eikä mulla ole paskaa kengänpohjassa kotiintullessa. Mä vaan kävelen sen paskakasan ohi jos sellainen on tiellä.

Voi jumaliste teitä yksinkertaisia ihmisiä. Onhan se perseestä (kirjaimellisesti) että on paskaa kadulla, mutta koska sitä nyt kumminkin siellä aina tulee olemaan, niin voisko sitä jotenkin itse ehkäistä ettei tartte rypeä paskassa.

kevyenliikenteen väylää. Koiran jätöksiä on noin metrin välein tien molemmilla puolilla, yhtenäkin aamuna oli kaksi kasaa tien keskellä sadan metrin matkalla. Ei siinä kävellessä pysty taivasta tuijottelemaan. Sen lisäksi on hassua, että siinä koiran läjän vieressä on lähes poikkeuksetta tupakan tumppi. Eikö ihmiset miellä niitä roskiksi?

Nyt onneksi satoi lunta, niin näyttää hieman siedettävämmältä. Toivon myös, että ne tien keskellä olleet läjät ovat siirtyneet aurauksessa pois.

Vierailija
46/59 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta todellisuudessa maa on pullollaan välinpitämättömiä törkymooseksia.

Pidetään ihan luonnollisena ja normaalina sitä, että kotieläimet paskotetaan yleisille kulkuväylille, lapsien leikkipaikkojen edustoille ja jopa muiden ihmisten porteille ja pihoille.

Missään muualla euroopassa ei tälläistä näe vaan ihmiset keräävät koiriensa jätökset.

EN tiedä mikä tuohon auttaisi, vero tuskin ainakaan, koska todennäköisesi veron maksaisi vain ne tunnolliset koiranomistajat, jotka myös keräävät ne paskat.

Ehkäpä hyvä ratkaisu olisi kunnon sakot, sellaiset oikein tuntuvat, eli jos virkavalta sattuu paikalle, niin kunnon muutaman sadan euron sakko niin johan alkais mennä paskat pusseihin.

Räkimisestä vois antaa sakon myös, sekin ihan käsittämätön teinien tapa.

Vierailija
47/59 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asaun myös pienellä paikkakunnalla ja täällä meitä koiranomistajia on muistettu kiitettävästi ellei enemmänkin noiden kakkapönttöjen suhteen.

Silti sitä paskaa on joka puolella. Myös jalkakäytävällä.

Veikkaisin että vain yksi kymmenestä kerää koiransa jätökset tällä seudulla.

Eipä olla Intiassa, eikä Afrikassa, koska ollaan ihan Suomessa ja toivottavasti puhtaassa sellaisessa. Itse monen koiran omistajana en voi ymmärtää taluttajia jotka eivät kerää jätöksiä. Itse kyllä kerään aina, mutta täällä pikkupaikkakunnalla on vaan ongelmana se ettei kakkaroskiksia ole missään. Se on kuitenkin suhteellisen hankalaa kulkea paskapussi kädessä kilometritolkulla.

Vierailija
48/59 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymmenen neliön nurmmikkoläntillä on 15 ISOA paskaläjää. Ja samaa koiraa paskatetaan aina lisää pihaan ja autopaikkojen reunaan. Hienoa liikkua lapsenkin kanssa tuolla.

Kohtahan tässä ollaan taas jossain Intian tautitilanteessa näilläkin kulmilla, kun ap sitä kaipaili.

Vierailija
49/59 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskee sekä koiranpaskoja että muuta roskaamista.

Naurettavaa toitottaa mediassa kuinka Suomessa muka on niin puhdasta. Paskanmarjat. Koiranpaskaa tietenkin joka paikassa mutta esim. Kaivopuisto vapun jälkeen = katastrofi vaikka kuinka monta siirtolavaa (?!) sinne kärrättäisiin. On liian rasittavaa siivota jälkensä.

Vierailija
50/59 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samaa mieltä olen siitä, että siisteys on sivistyneisyyden merkki. Satuin ulkoiluttamaan koiranpentuani kaupunkimme pahamaineisimmassa lähiössä. Ensimmäiseksi silmiin pisti lasinsirpaleiden määrä. Täällä missä minä asun, olen vuosien aikana törmännyt yhteen rikottuun pulloon. Slummilähiön hieno puisto kevättalvella: niin täynnä koiranpaskaa, ettei ulkoilusta tullut mitään. On sitä paskaa meilläkin, muttei noin paljon... Tarinan opetus: mitä juntimpi/ongelmaisempi ihminen, sen varmemmin jättää paskat keräämättä.

Vierailija
51/59 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta todellisuudessa maa on pullollaan välinpitämättömiä törkymooseksia.

Pidetään ihan luonnollisena ja normaalina sitä, että kotieläimet paskotetaan yleisille kulkuväylille, lapsien leikkipaikkojen edustoille ja jopa muiden ihmisten porteille ja pihoille.

Missään muualla euroopassa ei tälläistä näe vaan ihmiset keräävät koiriensa jätökset.

EN tiedä mikä tuohon auttaisi, vero tuskin ainakaan, koska todennäköisesi veron maksaisi vain ne tunnolliset koiranomistajat, jotka myös keräävät ne paskat.

Ehkäpä hyvä ratkaisu olisi kunnon sakot, sellaiset oikein tuntuvat, eli jos virkavalta sattuu paikalle, niin kunnon muutaman sadan euron sakko niin johan alkais mennä paskat pusseihin.

Räkimisestä vois antaa sakon myös, sekin ihan käsittämätön teinien tapa.

Paskasakkoa kannatan minäkin. 500 euron pikavoitto, omistaja voi kuitata sakon myös syömällä koiransa juuri äkistämän paskan... jos omistaja ei maksa sakkoa, otetaan koira eläintensuojeluviranomaisen haltuun ja tietyn ajan päästä piikitetään.

Terveisin

Paskassa tarvontaan kyllästynyt

(Todellisuudessa mahdotonta valvoa, mutta miten, oi miten paska-aivoiset paskattajat saisi tajuamaan asia??)

Vierailija
52/59 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole missään asutetulla alueella koiranpaskaa. Oletko käynyt itse tutkimassa joka neliömetrin?

Tästäkin vastauksesta huomaa kuinka taas yleistät ja teet omia päätelmiä asioista. Suomi on täynnä paskaa. Ketään suomalaista ei koiranpaskat häiritse, suomalaiset haluavat olla paskassa.

miten nain simppeli asia voi olla niin vaikea suomalaisille.

Ollaan kylla nimittelemassa muita kansallisuuksia tyhmiksi, lukutaidottomiksi ja vaikka miksi mutta ei nahda tata suurta malkaa omassa silmassa.

Ihan turha on tulla minulle uhoamaan Suomen puhtaudesta ja kauniista luonnosta, eivat nama kuvaukset asian oikeasta tilasta mitaan matkailumaainoksia ole.

Ystavani on tulossa risteilylla Suomeen tana kesana, kehoitan hanta pakkaamaan kumisaappat mukaan.

Vierailija
53/59 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niitä hvetin paskoja voi kerätä???

Vai meneekö sun rakennekynnet siitä pussin läpi? Sen vielä ymmärrän mutta entäpä sitten kun käveletkin niillä uusilla ihquilla muotikengilläsi(huom valkoiset) jonkun muun kuin sen sun söpösöpösöpö-chihuahuan jätöksen päältä???

Lopetetaas tällaset alotukset tykkänään jookos, ei tästä viitti edes vääntää mitään kinaa.

Kaikki meistä varmaankin tulee kotiin/menee kylään mieluummin kengillä jotka ei haise koiranpaskalle. Ja kuten jo otsikossa ilmoitin itsellänikin on koira.

Loppu.Slut.Finito.

Vierailija
54/59 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla ei olisi muita murheita, tuskin lapsen koiranpaskaan sotketut kengät tai vaatteet harmittaisivat ollenkaan yhtä paljon.

Jos minulla ei olisi vaikeaa, voimia vievää sairautta, jaksaisin varmasti ihan helposti putsailla niitä kenkiä ja pestä ulkovaatteita ja eteisen mattoa tyytyväisenä.

Mitä murheita odotat minun saavan sieltä tavisten afrikasta? Lisäää sairauksia vai pahoinpitelyn kokhteeksi joutumista, vai mitä tarkoitat että sen jälkeen minulla voisi olla vielä muitakin murheita?

Onko siellä tavisten afrikassa norsun paskoja pitkiin teitä, vai mitä tarkoitat?

Millä perusteella koiranpaskat pitäisi hyväksyä pyöräteillä, leikkipuistoissa ja jalkakäytävillä?

Eikös samalla logiikalla voitaisi ottaa takaisin käyttöön keskiaikainen malli, eli kaikki jätteet heitettäisiin ikkunasta pihalle?

Vai onko paska hyväksyttävämpi jäte kuin vaikkapa biojäte?

Vierailija
55/59 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole missään asutetulla alueella koiranpaskaa. Oletko käynyt itse tutkimassa joka neliömetrin? Tästäkin vastauksesta huomaa kuinka taas yleistät ja teet omia päätelmiä asioista. Suomi on täynnä paskaa. Ketään suomalaista ei koiranpaskat häiritse, suomalaiset haluavat olla paskassa.

miten nain simppeli asia voi olla niin vaikea suomalaisille. Ollaan kylla nimittelemassa muita kansallisuuksia tyhmiksi, lukutaidottomiksi ja vaikka miksi mutta ei nahda tata suurta malkaa omassa silmassa. Ihan turha on tulla minulle uhoamaan Suomen puhtaudesta ja kauniista luonnosta, eivat nama kuvaukset asian oikeasta tilasta mitaan matkailumaainoksia ole. Ystavani on tulossa risteilylla Suomeen tana kesana, kehoitan hanta pakkaamaan kumisaappat mukaan.

Matkustellut pitkin ja poikin maata, missaan en ole koirankakkaan astunut tai sita edes nahnyt. Kaliforniassa jotkut rannat avataan koirille talveksi mutta ei siellakaan saa koiransa jatoksia jattaa keraamatta. Polun vieressa on pylvas ja siina roskis ja rulla muovipusseja jos jollakin ei satu olemaan mukana.

Joka neliometria en ole tietenkaan tutkinut mutta tarpeeksi suuri otos on etta voin vaittaa etta koirankakka ei ole taalla pulma.

Vierailija
56/59 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siellä on yksi paska neliökilometrillä, niin aivan vuorenvramasti nää ihmiset astuu siihen. Onko se niin mahdotonta KATSOA ETEENSÄ kun kävelee? Mitä ihmeen kiinnostavaa siellä taivaalla on, ettei voi yhtään katsoa mihin astuu? Ei se katu niin ole miinotettu, etteikö niitä voisi kiertää. Se on oikeesti ihan hyödyllinen taito, kun joskus siinä edessä voi olla jotain oikeesti vaarallista, vaikka avonainen kaivonkansi. Ihan samoja katuja minäkin kävelen eikä mulla ole paskaa kengänpohjassa kotiintullessa. Mä vaan kävelen sen paskakasan ohi jos sellainen on tiellä. Voi jumaliste teitä yksinkertaisia ihmisiä. Onhan se perseestä (kirjaimellisesti) että on paskaa kadulla, mutta koska sitä nyt kumminkin siellä aina tulee olemaan, niin voisko sitä jotenkin itse ehkäistä ettei tartte rypeä paskassa.

Kokeilepa lähteä vaikka kolmen alle kouluikäisen kanssa käymään lähikaupassa kävellen. Siinä onkin kiva tarkkailla jokaisen askeleita ja antaa niin selkeitä ohjeita että pienet sen ymmärtävät.

Eikä sitä aina itsekään muista katua tuijottaa, eikä pimeällä edes näe.

Kerran olen astunut koiranpaskaan jonka päälle oli ehtinyt sataa lunta (silti oli vielä ihan pehmoinen paska eikä mikään jäätynyt kalikka).

Sinä tietysti olisit lumen läpi erottanut mikä möykky tiessä on koiranpaska ja mikä lumikokkare.

Vierailija
57/59 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisitte antaneet tän asian olla vielä parin viikon ajan.

Vierailija
58/59 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko et heittelet roskaa kaikkialle.

Mulla kaksi koiraa ja ei ole vaikeeta poimia kakat pois. ei ole.

Vierailija
59/59 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikassa sentään leikellään tissit pois ja revitään alapää ja saatetaan tappaakin. Käykää siellä niin tulee suhteellisuudentajua.

Tajuatteko oikeasti, miten pikkusieviä olette?

Olette omaksuneet itsellenne jonkun superhyperhygienisen steriilin yhteiskunnnan, ettekä ymmärrä toisi ihmisiä tai eläimiä yhtään!

Teille tekisi todella hyvää lähteä matkalle vaikka Intiaan tai Afrikkaan sinne missä tavikset siellä asuvat. Sen jälkeen teillä saattaisi olla muita murheita?

T: suhteuttaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi