Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Namedropping-ketju. Päde parhaiten!

Vierailija
13.03.2012 |

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hetki sitten (klo 13.30) hammaslääkärin odotushuoneessa samaan aikaan ANTTI RINTA-HUUMON kanssa.

Mitä voitin?!!!!!!!!!

Vierailija
2/115 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt Päivi Räsäsen alusvaatteissaan alle metrin etäisyydeltä. Anna-Leena Härkönen on tiuskinut minulle. Olen kätellyt ja vaihtanut muutamia sanoja Esa Saarisen kanssa, ja toisella kerralla olimme vieraina samassa tilaisuudessa. Olen tavannut Fern Mallisin ja keskustellut hänen kanssaan. Minut on esitelty Tarja Haloselle. Outi Nyytäjä on kommentoinut ulkonäköäni seksuaalissävytteisesti. Olen esiintynyt samassa tilaisuudessa Lasse Männistön kanssa. Maria Veitola on kehunut tyyliäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

David Coulthard jtsp (se formulakuski), sen näin Heathtrown lentokentällä kauan sitten.

Vierailija
4/115 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesa Keskinen yritti iskeä mua ;D

Vierailija
5/115 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Amanda Löfmanin kirjahylly ostin sen siltä vuosia sitten huuto.netistä.

Vierailija
6/115 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskotteko?

Vierailija
7/115 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nähnyt David Bowien. Siis ei konsertissa vaan ihan kadulla. Lontoossa. Olen kateellinen.

Vierailija
8/115 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök.

Vierailija
9/115 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasmin Mäntylästä.

Vierailija
10/115 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saunonut samassa saunassa kuin Hollannin kuningatar :)

Vierailija
11/115 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän olen tehnyt peräti 2 kertaa ja molemmilla kerroilla äiti on ollut naama punaisena vieressäni paikkailemassa sanomisiani ja Kari Tapio kännissä kuin käki.

Vierailija
12/115 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"stadissa nyt ei vaan voi välttyä"

Olen nähnyt Ritari Ässän livenä! Aika iso poika se hasselpähkinä.

Vierailija
13/115 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paris Hiltonin kanssa samassa hotellissa, ja vaihdoin pari sanaakin. Tämä vuonna 2006.

Vierailija
14/115 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opikeluaikana töissä (pari vuotta sitten)

mitäs muuta...

tunnen yhden salkkarihahmon, ja olen asunut kahden sellaisen naapurissa..

kassalla on käynyt muuten myös esko aho..

sitten julkkiksia mitä on näyhnyt jossain stockan kassajonossa tms., on kai turha luetella..

Vierailija
15/115 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoo 97?

Vierailija
16/115 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Amanda Löfmanin kirjahylly ostin sen siltä vuosia sitten huuto.netistä.

Vierailija
17/115 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paiskannut kättä rauhan-nobelisti Ahtisaaren kanssa.

Vierailija
18/115 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen asunut lapsena semi pekin kanssa samassa talossa. pisteet sille, joka tietää, kuka hän on :)

mauno koiviston ollessa pressa, olimme samalla klubilla.

salkkareiden "helena" on ajanut minua vastaan autolla.

mikä se bb-perttu tai joku semmonen istui kerran en-muista-minkä-messujen aikana kahvilassa vieressäni. en tajunnut ennen kuin kaverit myöhemmin sanoi. en katso bb:tä.

tulin tre:lla hammaslääkäristä suupielet verta valuen (poistettu 8 hammasta) ja törmäsin pauli aalto-setälään. en pystynyt pyytämään anteeksi.

apulannan tonin takapuolen olen nähnyt kosketus etäisyydeltä. (niin varmaan jokunen muukin.)

on näitä :D mulla on niin huono kasvomuisti, että en välttämättä tunnista jotain julkkista, vaikka sanalla olisikin.

Vierailija
19/115 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaanlukien veljeni. Hänen ja työni kautta tunne lähes kaikki.

Ulkomaalaiset sit jo asia erikseen. Kun asuu nuorena ja kauniina Manhattanilla ja lomailee Aspenissa, ei voi olla törmäämättä :D Oi niitä aikoja.

Vierailija
20/115 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt Päivi Räsäsen alusvaatteissaan alle metrin etäisyydeltä. Anna-Leena Härkönen on tiuskinut minulle. Olen kätellyt ja vaihtanut muutamia sanoja Esa Saarisen kanssa, ja toisella kerralla olimme vieraina samassa tilaisuudessa. Olen tavannut Fern Mallisin ja keskustellut hänen kanssaan. Minut on esitelty Tarja Haloselle. Outi Nyytäjä on kommentoinut ulkonäköäni seksuaalissävytteisesti. Olen esiintynyt samassa tilaisuudessa Lasse Männistön kanssa. Maria Veitola on kehunut tyyliäni.

Olen kätellyt Tanskan prinsessa Marya. :)