Olen yh enkä voi enää kuvitellekaan eläväni enää miehen kanssa
Kommentit (48)
psyykkisiä ongelmia... Toteuttakaa yh:t vain itseänne! Eihän teidän itsekkyys anna sijaa parisuhteelle. Lapsilla on kuitenkin oikeus isään!
Aina kun täällä on ketju jossa nainen pohtii jäiskö lapsen takia huonoon suhteeseen, täällä huudetaan että jätä se sika ja missä sun itsetunto on, lähde edes lasten takia, ja sitten kun sen sian jättää ja on onnellinen, onkin itsekäs yh jonka lapsi/et saa psyykkisiä ongelmia.
Kun mä kirjoittelin täällä toissatalvena meidän ongelmista, niin "jätä se sika, jo lastenkin takia" ja kun kerroin sitten, miten elarit menee ja miten ex maksaa puolet harrastusvälineistä ym. ylimääräisitä kuluista, niin "kyllä sulla itelläkin on elatusvelvollisuus lapsistasi, mitäs menit tekemään" ja nyt kun kerron olevani onnellinen 42 v. kolmen yh niin "lapsesi kasvavat itsekkäässä ympäristössä ja saavat psyykkisiä ongelmia, kun niillä ei ole miestä mallina"
voi miten TYHMIÄ.
Mä luulen, että täällä tota "valehtelet, kyllä sun mielesi muuttuu vielä"-virttä laulavat eniten ne, jotka joutuessaan tosipaikan eteen jäävät kynnysmatoiksi, kun PELKÄÄVÄT olla yksin.
Mitä taas tulee mun muksuihin ja niiden isäntarpeisiin, niin ex tapaa lapsiaan säännöllisesti, myös yhtenä arkipäivänä, eli isä heillä on. Isänmallista sitten en tiedä...ehkä se on ollut pikemminkin "ja noinhan minä en sitten isona tee"....mun muksut on suoraan sanoneet, että ovat onnellisia, kun isi ei ole enää täällä saamassa jättikilareita (tämä tapahtui erään yöllisen pissivahingon yhteydessä). Eilen sain 12-veeltä halin kera kuulla että "äiti on maailman kiltein ja viisain äiti" ja olin ihan vaan lueksimassa nojatuolissa puutarhalehteä. Luulenpa mukuloideni olevan onnellisia rauhallisessa kodissa, jossa saavat olla omia itsejään eikä tarvitse kulkea varpaisillaan tunnustelemassa, millä tuulella iskä tänään on. Tai isäpuoli tai ne isäpuolen lapset. Niitä kun en tänne tuo, enkä niiden luo muuta.
Iloista kevättä kaikille yksinelostaan onnellisille yh-äideille!
7 vuotta yksinhuoltajana ja ilman parisuhdevirittelyjä ja jatkossa aion pysyäkin näin.
Hassua on se, että ympäristöä tämä vaivaa enemmän kuin minua, sillä olen ihan ok näköinen ja suht. nuorikin. Tuntuu siltä, että lähipiiri enmmän miettii mikä on mussa vikana kun en ole kiinnostunut.
Todellakin pitää olla helvetin spesiaali mun standardeilla, jotta jaksaisin kenestäkään miehestä kiinnostua.
Luolaihmisten aikaan naiset ei todellakaan olleet mitään kädettömiä odottelijoita. Ei se luola kovin turvallinen ollut. Naiset eivät myöskään istuneet vuorokauden ympäri siellä luolassa odottamassa miehiä, vaan hankkivat itsekin ruokaa.
Oletko ihan täysin kouluttamaton vai mistä typeryytesi kumpuaa?
uskoa ettei kaikki yh:t olekaan mitään helppoja, halpoja, miesten perässä juoksentelevia akkoja joille kelpaa heti ekana vastaantuleva lurjus ;)
seurustelulle sanon ehkä sitten joskus kaukana tulevaisuudessa
psyykkisiä ongelmia...
Toteuttakaa yh:t vain itseänne! Eihän teidän itsekkyys anna sijaa parisuhteelle. Lapsilla on kuitenkin oikeus isään!
Aina kun täällä on ketju jossa nainen pohtii jäiskö lapsen takia huonoon suhteeseen, täällä huudetaan että jätä se sika ja missä sun itsetunto on, lähde edes lasten takia, ja sitten kun sen sian jättää ja on onnellinen, onkin itsekäs yh jonka lapsi/et saa psyykkisiä ongelmia.
:D Niimpä niin..
Luolaihmisten aikaan naiset ei todellakaan olleet mitään kädettömiä odottelijoita. Ei se luola kovin turvallinen ollut. Naiset eivät myöskään istuneet vuorokauden ympäri siellä luolassa odottamassa miehiä, vaan hankkivat itsekin ruokaa.
Oletko ihan täysin kouluttamaton vai mistä typeryytesi kumpuaa?
Jos tää oli mulle niin oot itse typerä.
Mulla on mielestäni tosdella paljon kirjoja, hyvin erilaisia. Eli nyt kun mainitsin pohdiskeluistani liittyen siihen mitä olen viimeksi lukenut, niin tulos on tämä.Mistä kummasta päättelit että ajattelisin noin? Ei jestas sentään.
Täällä saa kyllä aina pahan mielen.
Suksi kuuseen.
Mä menen nyt kouluttamaan itseäni.
Ps. Tota viimestä lausetta lukuunottamatta oon aivan samaa mieltä.
Hanki huumorintaju.
Peesi.
Muuten, ihan off topic, tavallaan..
Muistan ihan huumorilla joskus miettineeni, että oliko muinoin miehet niitä mammutinmetsästäjiä, ja naiset kotiluolissa siksi,
että ensin ukot katsoivat esim. että jaaha, taitaa pukata pms- oireita.
Äkkiä mammutinjahtaukseen.
Kotiutuessa heittivät muijat olalle ja luolannurkkaan hoitamaan lapsia alulle.
:D Ja sit taas ruokaa hankkimaan.
Miettikää jos oliskin niin että oli ne miehet sit hyviä tai huonoja, niitä näkyis vaan sillontällön ja toisivat ruokaa mukana, ja sit häipyisivät taas.
Minusta tuossa on niitä hyviä puolia mutta on toki huonojakin..
T. yks joka on lukenut liikaa Jean M Untinen-Auelin Mammutinmetsästäjäkirjasarjaa kun oon kipeenä kotona :D
Ja ei kiukkuvastauksia jooko..