Olen yh enkä voi enää kuvitellekaan eläväni enää miehen kanssa
Kommentit (48)
psyykkisiä ongelmia...
Toteuttakaa yh:t vain itseänne! Eihän teidän itsekkyys anna sijaa parisuhteelle. Lapsilla on kuitenkin oikeus isään!
Pitäähän sitä johonkin uskoa. Ja kun valinta on tehty, pakko uskoa siihen. Itsekästä joka tapauksessa.
mietityttää et kuinka huonoissa suhteissa olettekaan olleet? oon toki iloinen teidän puolesta, on niin paljon yh:ia jotka ei ole onnellisia yksin. mut en ite koe et parisuhteen huonot puolet olis niin huonoja et yksin olis mukavampaa.
Kuka sinulle on sanonut, että elämän tulisi olla helppoa?
Entä lapset, oletko ajatellut, mikä lisäarvo on heidän identiteetin kehittymiselle, että ympärillä on myös muita roolimalleja.
Ihan pokallako väität, että naisen pitää olla parisuhteessa vaikkei sitä halua, että lapsilla olisi se mies roolimallina kotona? :DDDD Isä on useimmissa tapauksissa kuvassa mukana, eiköhän roolimalli tule siltä. Ja elämässä on muitakin ihmisiä kuin ne, joiden kanssa asutaan. ;)
ei ole tietenkään mitään vastuuta/velvollisuuksia.
Näillä lapsilla on jo isä. Biologinen isä. Se, että raahaa kotiin kaikkea mitä kissa toi esiteltäväksi on haitallista lapselle.
Isäpuoli ei ole isä. Isä on isä.
Lapsella on oikeus sellaiseen elämään, että tämä vuonna kuvioissa ei seikkaile Pera, josta pitää tykätä ja ensi vuonna Make.
Minusta on hieno malli myös, että me tytöt pärjätään myös ihan suvun ja tukiverkoston avulla ;-)
sen vuoksi että lapset saisivat jonkun roolimallin.
Lapsillani on kummisetiä ja myös ISÄ!
Oletko koskaan ajatellut ettei lapsille ole välttämättä hyväksi että äippä hommaa itelleen miehen ja muuttaa tämän kanssa saman katon alle ennen kuin ovat oppineet edes kunolla tuntemaan toisiaan?
Entä lapset, oletko ajatellut, mikä lisäarvo on heidän identiteetin kehittymiselle, että ympärillä on myös muita roolimalleja.
psyykkisiä ongelmia...
Toteuttakaa yh:t vain itseänne! Eihän teidän itsekkyys anna sijaa parisuhteelle. Lapsilla on kuitenkin oikeus isään!
Ööh. Mun lapsi ainakin näkee isäänsä monta kertaa viikossa.
T: se juuri talon ostanut
Aivan kuin mun sanat noin vuosi sitten. Ja nyt on mies, jonka kanssa ostettiin juuri yhteinen talo. Kaikki on sujunut ihan kuin itsestään. Eli kun kohdalle tulee se oikea, niin mieli saattaa hyvinkin muuttua...
Nyt on mies jonka kanssa asiat ovat sujuneet kuin itsestään eikä vanhoista "mä pärjään itekseni enkä halua äijää nurkkiini enää ikinä" -asenne on takanapäin.
Silloin pärjäsinkin ja aidosti noin ajattelin. Nyt on hyvä näin.
Täysin samat kokemukset ja ajatukset.
T: 8
psyykkisiä ongelmia...
Lisäksi mun lapseni ovat riittävän vanhoja ymmärtämään ettei mun miesystäväni ole heidän isänsä.
Enkä sellaista voisi edes ajatella mieheltä vaativani, vaikka hän kyllä oma-aloitteisesti toimii kuin isä.
Olisko asiat sitten sun mielestä toisin jos mä edelleenki eläisin lasten isän kanssa ja antaisin tämän haukkua ja piestä OMIA LAPSIANSA, vai sitäkö tarkoitat että mun pitäis ottaa todella suuri riski ja hommata itelleni äkkiä joku mies ja toivoa parasta ettei tämä tekisi samoin?
Jotkut isät ei halua olla lastensa elämässä. Jotkut isät ovat kuolleet. Jotkut isät ovat pahoja lapsilleen, jotkut isät ovat lastensa elämässä mukana....
psyykkisiä ongelmia...
Täytyy olla jotain äärimmäisen spesiaalia, että otan yhtään miestä. Olen niin onnellinen tätä nykyä.
Tähän kun lisätään se tieto, että uusperheet ovat todella vaikeita kokonaisuuksia, niin korostan, että vaikka tapaisin tuon spesiaalin miehen, en ihan heti alkaisi perhettä perustamaan.
Eivätkä lapset tarvitse toista isää. Heillä on jo isä.
Sekin on tietysti äidin vika
ei ole tietenkään mitään vastuuta/velvollisuuksia.
Eikö ole lapsille hyvä nähdä miehen ja naisen välistä suhdetta? Sitä, että äiti ei ole olemassa vain lapsia varten? Sitä, että äidillä on jotain omaa? Sitä, että lapsilla on roolimalleja päivittäisessä arjessa. Se, että on standardit joka toisen viikonlopun tapaamiset ei kyllä kasvata arjen jakamiseen.
Itsekkyydessään kasvatetaan, itsekkäitä lapsia.
onsku-ponsku yh
Mä olen toivottavasti kohta ihanan 1.5v pojan onsku-ponsku yh! Olen kypsytellyt eroajatusta jo vuoden, ja jokaisen sikailun myötä olen valmiimpi eroamaan. Haaveilen jo elämästä ilman tota miestä, jota hyvinä päivinä siedän.
Tasapainoseen eläämään kuuluu kiintymykseen ja seksuaalisuuteen perustuvaa kahdenvälinen suhde.
psyykkisiä ongelmia...
Aina kun täällä on ketju jossa nainen pohtii jäiskö lapsen takia huonoon suhteeseen, täällä huudetaan että jätä se sika ja missä sun itsetunto on, lähde edes lasten takia, ja sitten kun sen sian jättää ja on onnellinen, onkin itsekäs yh jonka lapsi/et saa psyykkisiä ongelmia.
valitsee ukkonsa kunnolla.
Kyllä noita onnettomia räkänokkia näkee nykyään ihan tarpeeksi. Ei osata mitään ja pojista tulee täysiä nössöpehmoja.
psyykkisiä ongelmia...
Aina kun täällä on ketju jossa nainen pohtii jäiskö lapsen takia huonoon suhteeseen, täällä huudetaan että jätä se sika ja missä sun itsetunto on, lähde edes lasten takia, ja sitten kun sen sian jättää ja on onnellinen, onkin itsekäs yh jonka lapsi/et saa psyykkisiä ongelmia.
Tasapainoseen eläämään kuuluu kiintymykseen ja seksuaalisuuteen perustuvaa kahdenvälinen suhde.
Ja tasapainoa voi säätää tarpeen mukaan, esim. näin:
enemmän muuta stressiä -> vähemmän miehiä = tasapaino