Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää, miten saa lapselle parhaat kasvogeenit?

Vierailija
23.02.2012 |

Oon kuullut että jotkut tota harrastaa. Siis miten pitää valita mies, että lapsi saa parhaat mahdolliset kasvogeenit?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olleet silloin parikymppisinä mitenkään kauniita/ komeita, että saamme ruman lapsen.

Ja mitä vielä, olemme saanneet nyt 3 poikaa, jotka kaikki ovat todella hauskan näköisiä, vanhinta voi sanoa jopa komeaksi. kaikilla on isot silmät ja hymykuopat ja päät ovat kauniinmuotoisia. Kaikki heistä muuttuvan vain kokoajan komeammiksi :)

Vaikka tyttöhaaveet olenkin jo heittänyt, niin kieltämättä olisi aika kiva nähdä, millaisen tytön saisimme näillä geeneillä aikaiseksi.

Meidän lapsissa on kyllä yhdistyneet parhaimmat piirteemme. Ja itse asiassa vanhemmiten on käynyt myös niin, että mieheni on muuttunut paljon komeammaksi ja itsekin koen itseni jollakin lailla jopa hiukan kauniimmaksi nyt kuin silloin nuorempana.

Olemme ilmeisesti geeneiltämme vanhemmiten kukkaan puhkeavia :)

Ja jos ihan tottapuhutaan, niin kaikkein siroimmat ja näteimmät näkemäni vauvat eivät olekaan kehittyneet kaikkein kauneimmiksi isompina. Itse olin lapsena oikeastaan aika ruma, ihan pojannäköinen, mutta nyt olen ihan naisellinen ja suht hauskan näköinen. En mikään kaunotar kuitenkaan.

Vierailija
2/8 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se kauneus / komeus ei ollut ykköskriteeri, enkä edes ajatellut lastensaantia kun mieheni tapasin... ainakaan tietoisesti. Sopivan miehen löytäminen on muutenkinnsen varran vaikeaa, etten enää jaksaisi miettiä täydellisiä "kasvogeenejä"...en ole ikinä kuullutkaan tuollaisesta!!!!

Luulen että parinvalinnassa on kuitenkin taustalla perheenperustamis/lisääntymisvietti, joten tiedostamattomallakin tavalla sitä valitsee mahdollisimman hyvän kumppanin, luotettavanoloisen, komean ja terveennäköisen jotta olisi hyvät geenit..!

Tjaa, meidän lapset on ihan kivanäköisiä, ei supersöpöjä, mutta hyvännäköisiä, suomalaisia pellavapäitä. Omasta mielestäni tietysti kauniita ja täydellisiä molemmat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän tuuripeliä. Ilmeisesti kauniit vanhemmat saavat kauniita tyttölapsia, mutta komeat poikalapset syntyvät "sattumalta". Ja jos isällä on vahvat piirteet, niin nämä siirtyvät lähes aina tyttölapsille eikä pojille (vrt. Demi Mooren ja Bruce Willisin tyttäret).

Vierailija
4/8 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää mitenkään, miltä ne muksut näyttää.

Vierailija
5/8 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi tietää. Valitsemalla kauniin puolison, saat todennäköisemmin kauniita lapsia kuin valitsemalla ruman.

Vierailija
6/8 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuullut että jotkut tota harrastaa. Siis miten pitää valita mies, että lapsi saa parhaat mahdolliset kasvogeenit?

Öö, no yrittää löytää miehen, jolla on kauniit/komeat kasvot?

Mutta itse kyllä valitsin kumppanini muiden ominaisuuksien perusteella. Hänellä tosin sattuu olemaan myös todella "kauniit" kasvotkin. Ainakin omasta mielestäni. :)

Vierailija
7/8 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luonvuuttajiksi mahdollisimman kauniit ihmiset mahdollisimman monen polven takaa. Jos itselle haluaa kauniin lapsen, meneekin tuuripelillä.

Vierailija
8/8 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti sain 2 kaunista lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme