Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karmea kurkkukipu!

Vierailija
16.11.2005 |

Mikä ihme mua vaivaa?

Tätä on nyt kestänyt jo kolme viikkoa. Ensin kipu oli oikealla puolella, tällä viikolla vaihtui vasemmalle puolelle. Kuumetta ei ole, mutta kurkkuun ja korvaan pistää. Nieleminen on tosi vaikeaa, välillä en edes pysty puhumaan kun kipu on niin kovaa. Burana auttaa sen verran että jotenkin saan syötyä ja puhuttua.

Lääkärissä olen käynyt kahdesti, tulehdusarvot ok ja nieluviljely negatiivinen.

Mikä virustauti tämä tämmöinen oikein on kun ei hellitä millään?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siihen joku testi? Vielä tärkeämpää: Lääke?

ap

Vierailija
2/5 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kurkku tajuttoman kipeä, samoin korva - tosin sitä kesti vain 2 päivää, sitten alkoi kunnon räkätauti.

Muiltakin olen kuullut, että nyt " riehuvaan" flunssaan liittyy kurkkukipua, mutta kieltämättä tapauksessasi se on kestänyt jo todella kauan. Kysypä lääkäriltä vielä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletin monosta ja luin että sen voi sairastaa vain kerran elämässään. Ja muistelen että olen teininä sen sairastanut. Kaipa tämä vaan on suht tavallinen flunssa, mutta alkaa olla jo hermot loppu tämän kivun kanssa.

ap

Vierailija
4/5 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viime viikon ma-ke aivan karmean kova kurkkukipu. Torstaina oireet loppuivat kuin seinään, mutta illalla lähti yllättäen ääni. Lauantaina tuli kauhea paine kipu päähän (takaraivoon) ja maanantaina myös korvaan. Kävin maanantaina lääkärissä, joka sanoi tämän olevan ankara poskiontelontulehdus, joka voi olla joko viruksen tai bakteerin aiheuttama. Kerron tämän kaiken koska minusta on outo diagnoosi, kun poskissa ei kipua tai painetta tuntunut missään vaiheessa. Aloitin antibioottikuurin tiistaina ja kipu ja paine ovatkin nyt hävinneet, mutta hirveä väsymys päällä eikä ääni ole tullut vieläkään takaisin... Ihmettelen vaan että kauankohan tässä vielä menee?

Tsemppiä ap.

Vierailija
5/5 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin uuden työn kuukausi sitten enkä viitsinyt jäädä saikulle vaikka lääkäri sitä tarjosikin. Tyhmää... Nyt olen ollut 2pv kotona sairastamassa, mutta helpotusta ei tunnu tulevan. Kai tämä tästä joskus menee. Kiitos tsempanneille!

ap