Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikas DI oli laittanut lahjapakettiin Fazerin sinistä ja pienen karkkipussin. Oli ihan myyty heti. Rikas elämä - täältä tullaan

Vierailija
06.09.2024 |

Rikas DI oli laittanut lahjapakettiin Fazerin sinistä ja pienen karkkipussin. Oli ihan myyty heti. Rikas elämä - täältä tullaan

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän tämä on mitä harva ymmärtää. Insinöörin ja dippainssin ero on sama kun sairaanhoitajan ja lääkärin, valtava.

Itse olen insinööri ja voin aivan helposti tunnustaa että dippainssiin ei lukupää olisi ikinä riittänyt. DI koulutus on helkkarin vaativa, amk sujui kuitenkin melko helposti.

Hattu päästä noita dippoja kohtaa.

Vierailija
2/10 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän tämä on mitä harva ymmärtää. Insinöörin ja dippainssin ero on sama kun sairaanhoitajan ja lääkärin, valtava.

Itse olen insinööri ja voin aivan helposti tunnustaa että dippainssiin ei lukupää olisi ikinä riittänyt. DI koulutus on helkkarin vaativa, amk sujui kuitenkin melko helposti.

Et voi verrata amisopintoja yliopistoon, vaikka kuinka haluaisit. Meinaatko että dippainssiksi valmistutaan 5 vuodessa bileiden takia? 

Ei

DI on miesten aatelia

Dippainssin tavoiteaika on 3+2 ja sen mukaan opinnot menee riippumatta siitä otatko kuppia vai et.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas sekopäinen aloitus

Vierailija
4/10 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea

Vierailija
5/10 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

////

En itse nosta hattua noita kohtaan. Sitten kun suunnittelevat tavaroita jotka kestävät ikuisesti, voin kunnioittaa.

Vierailija
6/10 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

////

En itse nosta hattua noita kohtaan. Sitten kun suunnittelevat tavaroita jotka kestävät ikuisesti, voin kunnioittaa.

Kunnioita heti!

Vierailija
7/10 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luet di.ksi niin voit ostaa omat fazerit aina kun haluat.

Vierailija
8/10 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam nam nam

Vierailija
9/10 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisipa joku minullekin makiaisia

Vierailija