Taisi mies sittenkn pettää...
Jäi siis kiinni vuodenvaihteessa viestittelystä työkaverinsa kanssa.Vannoi lopettavansa kun annoin ehdot että me,siis meillä 3 vuotias tyttölapsi,tai se...no nyt eilen ratsasin miehen puhelimen ja sieltähän löytyi syntymäpäiväonnitteluviesti tälle naiselle ja hymiö perässä jonka silmät oli sydämmet...eikö kerrokkin jo paljon...?
Kommentit (69)
persenaama kommentoimassa että minähän en katso puolisoni puhelinta, olen siis täydellinen. no mitä jos ap ei sitä puhelinta olis kattonut ?? eläis vielä seuraavat kymmenen vuotta valheessa ??
mutta lähettelee naiselle ihmeellisiä epäkaverimaisia viestejä, niin se on paskapuhetta. kaikista idiootein selitys on se, että ollaan "vain kavereita".
jos ollaan vain kavereita, ei
a ) tapailla salaa
b) viestitellä sydänhymiöillä ja kutsuta hellittelynimillä
c ) soitella salaa aina kun vaimo ei ole kotona
mieheni väitti olevansa kaveri, akkakin kehtais väittää samaa, mutta olen ihan satavarma että suhteessa olivat. minulle näytöksi riittivät lällyt tekstarit ja jatkuva soittelu. älkää olko sinisilmäisiä. ja muistakaa itsekin käydä vieraissa kun kerran ukotkin käy.
ja aina löytyy noita ketkä luulee että asiat on provoja!Tämä ei ole provo,tämä on MINUN elämää josta koitan selvityä!!!! -ap-
ja komppaan tuota kirjoittajaa joka sanoo että joka ketjussa on niitä täydellisiä jotka eivät ikinä ratsaa puolison puhelinta...asia nyt vaan minun kohdallani on niin että onneksi katoin,ei olisi luultavasti tämä ikinä selvinnyt että vehtaavat selkäni takana,tuossa sitten olisin sinisilmäisenä rakastanut ja uskonut ummet ja lammet..sain totuuden vaikkakin sitten sitä petturimaista polkua pitin...
tiedan, etta sita saa mita tilaa. pizzakin ois kiva.
Kävin työkaverin (miehen) kanssa joskus lounaalla ja olimme muutenkin kavereita. Aviomieheni tiesi koko ajan tästä. Työkaverini taas salaili ystävyyssuhteemme ja lounastapaamiset vaimoltaan. Vaimolle olikin järkytys, kun hänelle selvisi "suhteemme" tekstiviesteistä, vaikka suhteemme olikin vain kaveripohjalla.
mutta lähettelee naiselle ihmeellisiä epäkaverimaisia viestejä, niin se on paskapuhetta. kaikista idiootein selitys on se, että ollaan "vain kavereita".
jos ollaan vain kavereita, ei
a ) tapailla salaa
b) viestitellä sydänhymiöillä ja kutsuta hellittelynimillä
c ) soitella salaa aina kun vaimo ei ole kotonamieheni väitti olevansa kaveri, akkakin kehtais väittää samaa, mutta olen ihan satavarma että suhteessa olivat. minulle näytöksi riittivät lällyt tekstarit ja jatkuva soittelu. älkää olko sinisilmäisiä. ja muistakaa itsekin käydä vieraissa kun kerran ukotkin käy.
se on kaikista pahin luokkaus -ap-
se on kaikista pahin luokkaus -ap-
kukapa haluaisi perheriitaa turhasta aiheesta
ennen en ollut pätkääkään mustasukkainen vaan luotin mieheeni 100 prosenttisesti...eli se ei ole voinut olla meillä syynä..keksippäs parempi
Jokinhan sen laukaisee ennen kuin mitään todisteita on... eli tunne siitä, että puolisolla on jotain ja sit pitää tilaisuuden tullen ratsata kännykkä.
Eikä se jää yhteen kertaan kun mustasukkaisuus kalvaa ja kalvaa. Jos et olisitte miehiä, kaikki naiset täällä kuorossa huutaisivat, että jssap.
Mustasukkaisuus on kaamea piirre ihmisessä, oli sitten mies tai nainen.
Jos puoliso pettää, se pettää. Ei sitä kännykän tutkimisella voi estää. Eikä toista voi hallita eikä omistaa. Parisuhde perustuu kumminkin vapaaehtoisuuteen.
koittakaa nyt jo täydelliset kotirouvat ymmärtää että en olisi saanut muuten seitä asiaa selville!!Ehkä se terve mustasukkaisuus oli siiten tässä tilanteessa paikallaa..se on jännä juttu tällä palstalla että kun joku saa miehensä kiinni pettämisestä niin se on oitis aina ap:n vika...täällä on todella moni ollut ns.puolellani ja loput onkin sitten niitä täydellisiä kotiaäitejä jonka mies ei ikiiiinä vosi pettää,kunnes katotte puhelimen,HUPS...
Mua säälittää puolisonsa kännyköitä tutkivat naiset. Jokinhan sen laukaisee ennen kuin mitään todisteita on... eli tunne siitä, että puolisolla on jotain ja sit pitää tilaisuuden tullen ratsata kännykkä. Eikä se jää yhteen kertaan kun mustasukkaisuus kalvaa ja kalvaa. Jos et olisitte miehiä, kaikki naiset täällä kuorossa huutaisivat, että jssap. Mustasukkaisuus on kaamea piirre ihmisessä, oli sitten mies tai nainen. Jos puoliso pettää, se pettää. Ei sitä kännykän tutkimisella voi estää. Eikä toista voi hallita eikä omistaa. Parisuhde perustuu kumminkin vapaaehtoisuuteen.
Mä en ole täydellinen kotirouva, vaan ihan työssäkäyvä nainen.
Mut on aikoinaan exä jättänyt toisen naisen takia. Ja mä en saanut sitä selville tutkimalla puhelinta, vaan ihan vain kysymällä suoraan. Pienet merkit antoi aihetta epäillä, ja sitten sain varmistuksen kun kysyin.
Mä tiedän kyllä miltä petetyksi tuleminen tuntuu. Samalla ei kuitenkaan tarvi menettää itsekunnioitustaan.
koittakaa nyt jo täydelliset kotirouvat ymmärtää että en olisi saanut muuten seitä asiaa selville!!
Kukaan ei voi omistaa toista. Nainen ei miestään, eikä mies vaimoaan.
Puolisoilla on oikeus valita ystävänsä ja työpaikoilla syntyy toveruus- ja kaverisuhteita, vaikka täällä jotkut itsestään epävarmat ja elämää vielä vähänkokeneet naiset tietämättömyyttään toista saarnaavat.
Mustasukkaisuus on mielensairaus, jota tämänkin keskustelu pinnallisine vastauksineen pyrkii ruokkimaan. Ikävää huomata, miten tunne-elämältään köyhiä bimboja suurin osa teistä on.
Tämän ketjun myötä minullekin alkaa pikkuhiljaa valjeta, mistä johtuu ivaileva käsite tyypillisestä "AV-mammasta".
Toivoisin, että sinä Ap. käytät kuitenkin tervettä harkintakykyäsi, etkä sorru AV-mammojen kaltaiseen hysteriaan, jossa toimitaan ensin ja vasta sitte harkitaan ja tarkastellaan, mitä tulikaan tehdyksi.
Näin kirjoitti 62 vuotias äiti ja mummi.
Puolisoilla on oikeus valita ystävänsä ja työpaikoilla syntyy toveruus- ja kaverisuhteita, vaikka täällä jotkut itsestään epävarmat ja elämää vielä vähänkokeneet naiset tietämättömyyttään toista saarnaavat.Mustasukkaisuus on mielensairaus, jota tämänkin keskustelu pinnallisine vastauksineen pyrkii ruokkimaan. Ikävää huomata, miten tunne-elämältään köyhiä bimboja suurin osa teistä on.
Tämän ketjun myötä minullekin alkaa pikkuhiljaa valjeta, mistä johtuu ivaileva käsite tyypillisestä "AV-mammasta".
Toivoisin, että sinä Ap. käytät kuitenkin tervettä harkintakykyäsi, etkä sorru AV-mammojen kaltaiseen hysteriaan, jossa toimitaan ensin ja vasta sitte harkitaan ja tarkastellaan, mitä tulikaan tehdyksi.
Kyllä avioliiton aikanakin voi olla puolison lisäksi hyviä ystäviä, jopa vastakkaista sukupuolta.
Puolisoilla on oikeus valita ystävänsä ja työpaikoilla syntyy toveruus- ja kaverisuhteita, vaikka täällä jotkut itsestään epävarmat ja elämää vielä vähänkokeneet naiset tietämättömyyttään toista saarnaavat.Mustasukkaisuus on mielensairaus, jota tämänkin keskustelu pinnallisine vastauksineen pyrkii ruokkimaan. Ikävää huomata, miten tunne-elämältään köyhiä bimboja suurin osa teistä on.
Itse en ole mustasukkainen, mutta jos mies laittelis tuollaisia viestejä työkaverilleen, niin kyllä alkais epäilyttää että jotain muutakin on kuin ystävyyttä heidän välillään. Tuskin miehenikään hyväksyisi että tekisin samaa oman työkaverini kanssa. Tietenkään toista ei voi omistaa, mutta kun on vapaaehtoisesti naimisiin menty niin oletan automaattisesti että mies halusi minut, eikä ketään muuta. Kolmannet osapuolet, toiset naiset tai miehet eivät kuulu parisuhteeseen. Ihan oikein teit kun ratsasit puhelimen, minusta sulla on siihen oikeus.
Minusta sun pitää vaatia mies tilille tekosistaan. Ei kannata painaa villasella mahdollista pettämistä, koska se jää kuitenkin kaivertamaan mieltäsi. Sano, ettei parisuhteeseen mahdu kuin kaksi ihmistä, ja jos hän haluaa mielluummin työkaverinsa, niin sitten teidän on parempi erota. Miksi olemassa olevan parisuhteen ongelmia ei selvitetä, vaan aletaan hakea piristystä muista naisista?!!! Tuntuu ettei ihmisillä ole mitään selkärankaa, vaan mitävaan saa tehdä kunhan ei jää kiinni! Mä ainakin kunnioita miestäni sen verran, etten voisi loukata häntä millään virittelyillä muiden kanssa. Halaus sinulle, älä päästä miestä liian vähällä.
Pienet merkit antoi aihetta epäillä, ja sitten sain varmistuksen kun kysyin.
Eipä vain taida olla kauhean yleistä, että mies myöntää pettävänsä. Yleensä mies selittelee ja valehtelee aivan viimeiseen asti, kunnes eteen lyödään vedenpitävät todisteet.