Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taisi mies sittenkn pettää...

Vierailija
12.03.2012 |

Jäi siis kiinni vuodenvaihteessa viestittelystä työkaverinsa kanssa.Vannoi lopettavansa kun annoin ehdot että me,siis meillä 3 vuotias tyttölapsi,tai se...no nyt eilen ratsasin miehen puhelimen ja sieltähän löytyi syntymäpäiväonnitteluviesti tälle naiselle ja hymiö perässä jonka silmät oli sydämmet...eikö kerrokkin jo paljon...?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan niillä kahvi- ja ruokatauot yms aina voi mennä myöhemmin tai lähteä aikasemmin. naivia ajatella, ettei pettämiseen olis aikaa. kyllä siihen on. aina.

Vierailija
22/69 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina löytyy aikaa!

Mulla on ollut työpaikalla suhde. (Olin sinkku silloin.) Keksittiin aina tapa tavata kahden kesken: hississä saattoi suudella intohimoisesti, pieni päännyökkäys ja toinen tajusi että pukukaapeilla tavataan....

Usko pois, aina löytyy joku paikka, missä tavata kahdestaan!

Näin miehesi varmasti tekee ja tulee kotiin ihan sovittuna aikana. Ja sinä luulet, ettei ole mitään tapahtunut.

Miten monelle työkaverille miehesi lähettää tekstareita vapaa-ajallaan? Miten monen työkaverin puhelinnumeroa edes tietää?

Mitä vaistosi sanoo tapahtuneen? Yleensä se vaisto on oikeasssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on alhaisinta mitä voisin tehdä, että kajoaisin mieheni puhelimiin tai sähköposteihin, lompakkoon tms.

Ei, en ole pitkän liittomme aikana koskaan kajonnut niihin, enkä niin aio tehdä.

En ole ap.

Ja vaikka joku asia on lain mukaan ok, voi se silti olla moraalisesti todella väärin. Okoon nyt sitten kyse vaikka puolison pettämisestä tai vaikka Finnairin johdon supersuurista ekstabonuksista samaan aikaan kun lentohenkilöstön palkkoja leikattiin taloustilanteeseen vedoten. Kyllä suututtaa - vaikka täysin laillista puuhaa molemmat!

Vierailija
24/69 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat kellon tarkassa linja työssä,taukokopissa on muita,eivät pääse poistumaan työmaalta...ei ne pysty töissä....-ap-

Vierailija
25/69 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no joko lemppaan pihalle vai annanko VIELÄ mahdollisuuden ihan vaan lapsemmekin takia???-ap-

jo montakin mahdollisuutta sitten antanut, ap? Kauanko olette olleet yhdessä?

Vierailija
26/69 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan lapsemmekin takia???-ap-

Puhu asiasta.

Vierailija
27/69 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vuotta...vuodenvaihteessa jäi siis näistä viesteistä eka kiinni ja silloin tein jo lähtöä mutta annoin mahdollisuuden...ja nyt taas sama tilanne..plaah...

Vierailija
28/69 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran jo olet antanut, nyt ei tarvitse enää.

Vierailija
29/69 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans työkaverinsa kanssa hempeitä. Annoin saman tien kenkää. Se ihmetelee varmaan vieläkin, mitä kummaa tapahtui. Meillä oli nuorin lapsista silloin alle puolivuotias. Nyt kun sen elämää seuraan, en voi olla ku tyytyväinen että lähdin. Sääliksi käy se tuleva nainen, ei tule äijä muuttumaan. Kieltämättä olen vahingoniloinen, haluaisi ressukka vieläkin takaisin.

Vierailija
30/69 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettää luottamus vai loukata toisen yksityisyyttä?

pettää luottamus.

Vierailija
31/69 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaan pysty myöntämään itselleni että tää oli tässä..jään varmaan roikkuun tähän luottamuspulasta kärsivään suhteeseen lapseni takia...tällä hetkellä ei ole mahdollisuutta edes lähteä,olen vielä puoli vuotta hoitovapaalla ja kaiken huippuna toinen kasvaa mahassa...-ap-

Vierailija
32/69 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaiken huippuna toinen kasvaa mahassa...-ap-

tulihan se sieltä!

Vierailija
33/69 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan varmaankin paska elämä,lukuunottamatta lapsia...-ap-

Vierailija
34/69 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli suuri epäilys pettämisestä kun satuin näkemään kun mies lähetti viestin jollekin naiselle eli todiste oli jolle halusin vielä varmistuksen, siksi tutkin puhelimen. jos olisin kysynyt samantien häneltä suoraan niin aivan varmasti olisi keksinyt jonkun typerän selityksen ja poistanut mahdolliset todisteet. Siksi katsoin salaa hänen puhelimensa ja pelkoni kävi toteen. Ihan älytöntä että pettää saat mutta toisen puhelinta et saa ratsata. Aiemmin en ollut koskaan koskenut hänen puhelimeensa, koska siihen ei ollut ollut mitään syytä, mutta nyt oli.

Vierailija
35/69 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onneksi tein sen,kävi ilmi että niitä naisia oli 6,osa vain viestitasolla ja osaa oli pannut.Vasta siinä vaiheessa tunnusti kun mulla oli ne tekstiviestit todisteena,ennen sitä olin puhumalla yrittänyt selvittää asiaa..

Että minä ainakin olen todella tyytyväinen että sen puhelimen tongin,olinhan siinä vaiheessa jo aivan varma pettämisestä.

Joku puhelimen katsominen ei ole yhtään alhaista verrattuna siihen mitä mies teki! Voi hellanlettas jos loukkasin miehen yksityisyyttä :D Sehän ei minua loukannut millään tavalla panemalla muita naisia!

Itse epäilin vaimoani koska näin vilaukselta tekstiviestiotsikoita.

Myöhemmin kolusin koko puhelimen ja löysin lisää törkeitä viestejä. Sitten oli vuorossa sähköposti jonka salasanan sain selville myöskin kyseenalaisesti. Sieltä sitten koko karmeus paljastui. Vuosikymmenen ajan pettämistä ystäväni kanssa.

Tarkoitus pyhitti keinot ainakin minun tapauksessani.

Tottakai hän oli järkyttynyt penkomisestani mutta melko pientä tuo viestintäsalaisuuden rikkominen oli vaimoni tekojen rinnalla.

Tutkikaa jos epäilette mutta älkää jääkö kiinni jos mitään ei löydykään.

M +40

Vierailija
36/69 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan lapsemmekin takia???-ap-

En lähtenyt enkä lempannut pihalle vaan jatkamme yrittämistä.

M +40

Vierailija
37/69 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa hänet hyvälle tuulelle ja iloiseksi - siksi lähettää mukavia viestejä.

Vierailija
38/69 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitusta numerosta tulleet viestit ja puhelut salaieen kansioon josta ne voi tunnusluvulla käydä lukemassa. Kannattaa tutkia myös asennetut ohjelmat. Lisäksi "hoito" on usein väärällä nimellä, vaikkapa jonkun miehen.

Vierailija
39/69 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumarrus poliiseille, zen-mestarille ja SPR:lle. Tervehdys S.

Vierailija
40/69 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim.kokemusta on.

Ainoostaan vastaaja 13 tais nähdä metsän puilta.

Pidättekö tosiaan miehiänne niin tyhminä, että ne jättäis kännykkänsä, tai tieskarin muistiin teille jotain nähtäväksi, jos niillä ois panosuhde työkaveriin?

Kyllä ne viestit, jotka sinne jääneet nähtäväksi ovat osoitus siitä, että mies kokee asian ihan normaaliksi kaverimeiningiksi, koska miehellä omatunto puhdas.

Mietipä Ap. ihan nyt järjellä, äläkä tunteella, äläkä tee kärpäsestä härkästä.

Kato miestäs suoraan silmiin ja kysy siltä kiihkotta, mutta muista samalla myös pyytää siltä anteeksi, että menit oman heikon itsetuntosi ja mustasukkaisen luonteesi vuoksi penkomaan sen puhelinta.

Kyllä sä näet sen silmistä mikä on totta ja mikä valhetta, mutta älkää hyvät ihmiset pilatko lapsiltanne yhteistä kotia ja riistäkö heiltä oikeutta molempiin biologisiin vanheempiin.

Sen sijaan, kasvattakaa luottamustanne siihen kumppaniinne, älkääkä täällä kirjoittavat naiset joka käänteessä ruokkiko toistenne heikkoa itsetuntoa ja mustasukkaisuuden pirua, niinkuin tässäkin ketjussa taas kerra olette tehneet.

Näin kirjoitti 62 vuotias äiti ja mummi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän