Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taisi mies sittenkn pettää...

Vierailija
12.03.2012 |

Jäi siis kiinni vuodenvaihteessa viestittelystä työkaverinsa kanssa.Vannoi lopettavansa kun annoin ehdot että me,siis meillä 3 vuotias tyttölapsi,tai se...no nyt eilen ratsasin miehen puhelimen ja sieltähän löytyi syntymäpäiväonnitteluviesti tälle naiselle ja hymiö perässä jonka silmät oli sydämmet...eikö kerrokkin jo paljon...?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma jatkuu. Jos on työkaveri, niin vaikea niistä on luopua, kun joka päivä näkee. Ratsaa puhelin vähän myöhemmin uudestaan...

Vierailija
2/69 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä tiedä onko varsinaisesti pettänyt, eli ollut sängyssä tai muuten läheisissä väleissä, mutta jos mun mies lähettelisi sydämiä vieraille naisille, niin kalpaten kävis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin mies varmasti osaa tästä lähtien siivota puhelimensa,kerroin jo löydöistäni,mutta sitä en tiedä olenko enään ratsaamassa tässä osoitteessa..-ap-

Vierailija
4/69 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo sis epäilen sitä että olisivat olleet sängyssä,eivät kyllä kerkeisi missään välissä..töissä ovat sellaisessa paikassa ja mies tulee töistä suoraan kotiin mutta toi viestittely on jo mun mielestä ihan tarpeeks...

Vierailija
5/69 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on alhaisinta mitä voisin tehdä, että kajoaisin mieheni puhelimiin tai sähköposteihin, lompakkoon tms.

Ei, en ole pitkän liittomme aikana koskaan kajonnut niihin, enkä niin aio tehdä.

Vierailija
6/69 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen, kun sä kiellät ottamasta yhteyttä tähän toiseen naiseen?

Vierailija
7/69 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä ajatuksella, että sieltä kaipaamasi viestit löysit. Mutta itse en alentuisi moiseen tekoon, loukata toisen yksityisyyttä. Ja suuttuisin kyllä, jos mieheni tutkisi mun omaisuuttani.

Vierailija
8/69 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on alhaisinta mitä voisin tehdä, että kajoaisin mieheni puhelimiin tai sähköposteihin, lompakkoon tms.

Ei, en ole pitkän liittomme aikana koskaan kajonnut niihin, enkä niin aio tehdä.

Ymmärrätkö sitten paremmin oman puolisonsa selän takana vispilänkauppaa käyviä ihmisiä? Mielestäni se on huomattavasti alhaisempaa kuin epäilyksensä todistaminen viestit tsekkaamalla. Ei ole kyse kuitenkaan mistään valtionsalaisuuksista vaan epärehellisen ihmisen lemmentekstareista.

Vierailija
9/69 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä ajatuksella, että sieltä kaipaamasi viestit löysit. Mutta itse en alentuisi moiseen tekoon, loukata toisen yksityisyyttä. Ja suuttuisin kyllä, jos mieheni tutkisi mun omaisuuttani.

pettää luottamus vai loukata toisen yksityisyyttä?

Tässä tapauksessa toisen rikos antaa oikeuden toisenkin rikokselle. Tiedän kyllä, että toinen on oikeasti rikos ja toinen ei, mutta harvemmin ne pettävät miehet lähtee rikosilmoitusta tekemään.

Jos petosta epäilee, niin se on pakko selvittää onko sellaista, koska pidemmän päälle pelkkä epäily raunioittaa suhteen. Lisäksi salaileva ja pettävä mies ei ikinä tule tunnustamaan, eli kysyminen on täysin turhaa.

Vierailija
10/69 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten itsekin jo kerroit järkevästi todenneesi, niin missäs kumman välissä se sun miehes sua ois kerennyt pettää?

Hiukan enemmän nyt sitä itsetuntoa kehiin sisko hyvä. Jotkut miehet vaan nyt ovat sellaisia huomaavaisia ja sydämellisiä naispuolisia tovereitaan ja etenkin kivoja työtovereitaan kohtaan ja se ei silti merkitse yhtään mitään.

Minä olen elänyt juuri tälläisen miehen kanssa avioliitossa kohta 20 vuotta ja alkuun sain samanlaisia säkäreitä ja olin lähtemässä pienen poikamme kanssa liitosta sen alkuvuosina, kuten sinä nyt. No onneksi sain jollain kumman konstilla kadotetun itsetuntoni kokoon ja tajusin. Muthan se mies on lastensa äidiksi valinnut ja mun rinnallahan se kulkee:))

Mietihän vielä tarkkaan, mitä kaikkea hyvää olet nyt heittämässä ja vain sen vuoksi, että miehesi sattuu olemaan avoin ja seurallinen luonne, eikä mikään perus jörrikkä.

Vierailija
11/69 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllähän tuo aika selvä merkki on! Miehelläs on parempi olla hyvä selitys...

Vierailija
12/69 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onneksi tein sen,kävi ilmi että niitä naisia oli 6,osa vain viestitasolla ja osaa oli pannut.Vasta siinä vaiheessa tunnusti kun mulla oli ne tekstiviestit todisteena,ennen sitä olin puhumalla yrittänyt selvittää asiaa..

Että minä ainakin olen todella tyytyväinen että sen puhelimen tongin,olinhan siinä vaiheessa jo aivan varma pettämisestä.

Joku puhelimen katsominen ei ole yhtään alhaista verrattuna siihen mitä mies teki! Voi hellanlettas jos loukkasin miehen yksityisyyttä :D Sehän ei minua loukannut millään tavalla panemalla muita naisia!

Vierailija
13/69 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo mutta en oikeesti jaksa enkä halua elää sellasessa suheessa enään toista kertaa jossa olen jo kerran nähnyt täysin saman tilanteen että siitä "ystävyydestä" tuleekin jotain ihan muuta.-ap-

Vierailija
14/69 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan niillä kahvi- ja ruokatauot yms aina voi mennä myöhemmin tai lähteä aikasemmin. naivia ajatella, ettei pettämiseen olis aikaa. kyllä siihen on. aina.

Vierailija
15/69 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen, kun sä kiellät ottamasta yhteyttä tähän toiseen naiseen?

mutta kukin voi tykönään tehdä päätöksen joko lähteä antautumaan uusiin ihastuksiin tai olla lähtemättä.

Vierailija
16/69 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan lapsemmekin takia???-ap-

Vierailija
17/69 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten itsekin jo kerroit järkevästi todenneesi, niin missäs kumman välissä se sun miehes sua ois kerennyt pettää?

Hiukan enemmän nyt sitä itsetuntoa kehiin sisko hyvä. Jotkut miehet vaan nyt ovat sellaisia huomaavaisia ja sydämellisiä naispuolisia tovereitaan ja etenkin kivoja työtovereitaan kohtaan ja se ei silti merkitse yhtään mitään.

Minä olen elänyt juuri tälläisen miehen kanssa avioliitossa kohta 20 vuotta ja alkuun sain samanlaisia säkäreitä ja olin lähtemässä pienen poikamme kanssa liitosta sen alkuvuosina, kuten sinä nyt. No onneksi sain jollain kumman konstilla kadotetun itsetuntoni kokoon ja tajusin. Muthan se mies on lastensa äidiksi valinnut ja mun rinnallahan se kulkee:))

Mietihän vielä tarkkaan, mitä kaikkea hyvää olet nyt heittämässä ja vain sen vuoksi, että miehesi sattuu olemaan avoin ja seurallinen luonne, eikä mikään perus jörrikkä.

Jos mun mies lähettelis tuollaisia viestejä jollekin toiselle naiselle niin siinä olisi varmasti jo rakastuminen tapahtunut. Tietäisin välittömästi, että meidän suhde on ohi. Ei ole mun miehelle tyypillistä tuollainen huomaavaisuus ja seuramiesmäisyys. Eli ap:n tapaus riippuu mielestäni miehen perusluonteestakin.

Vierailija
18/69 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun minäkin pääsisin mieheni puhelinta tutkimaan, mutta se pin-koodi...

Vierailija
19/69 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika ja paikka. Ja kun oikeen kiihkoissaan ollaan, niin riittää 10 minuutin pika tapaaminen ja ihan auton penkillä.

Kokemusta on.. siis itse olen moiseen syyllistynyt.

Vierailija
20/69 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on seurallinen ja ystävällinen,ei halua kenellekkään pahaa,paitsi nyt tietenkin pahoitti mun mielen...Olisin se ymmärtänyt että olisi toivottaanut syntymäpäivät mutta että ne helvetin sydämmet,rajansa kaikella...-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän