Menojalkaa vipattaisi. JKL kaupunki.
Yksin ei viitsisi lähteä. Olisko kohtalotoveria?
Kommentit (18)
lavatansseihin, eikös siellä Jyväskylässä ole se yksi hyvä tanssipaikka....mikäs sen nimi olikaan....? Olen käyny siellä pari kertaa, mutten muista nimee. Lavatansseihin voi hyvin mennä yksinkin, varsinkin jos osaa tanssia.
lavatansseihin, eikös siellä Jyväskylässä ole se yksi hyvä tanssipaikka....mikäs sen nimi olikaan....? Olen käyny siellä pari kertaa, mutten muista nimee. Lavatansseihin voi hyvin mennä yksinkin, varsinkin jos osaa tanssia.
Laitan tähän sähköpostiosoiteeni. Saa ottaa yhteyttä, jos on fiilistä tutustua lähemmin :)
tanssikaveri82(a)gmail.com
Parisuhde loppui vähän aikaa sitten. Ei lapsia. Naispuolisia sinkkuystäviä ei oikein ole. Kaikilla on jo lapsia tai haluavat viettää koti-iltaa..Tanssimaan tekisi vain mieli :D
Osaisinkin useimpia lajeja ja olen mies, mutta Porissa. Paitsi että tanssin melkein joka viikonloppu, eikä haittaa vaikka yksi ilta jää välistä. Voi olla että lähden paikalliseen baariin oluelle yksin.
..pääsisin sun kanssa.
Olisin kanssa tanssimisen tarpeessa ja uusia ystäviä vailla..
Mutta en pääse irtautumaan ja oon vielä kipeenä
on omasta mielestään normaali ihminen, vaikka tällä palstalla pyöriikin. :D
Olisi vain kiva tutustua uusiin ihmisiin, juoda pari ja tanssilattialla pyörähtää.
Ja jos ei henkilökemiat toimi, niin tulipahan ainakin kokeiltua.
Eli nyt joku rohkea vain ilmottautuu :)
Mitä harrastat? Millaista musaa kuuntelet?
Pelkään että olet joku tuttu :D
Kuuntelen pääasiassa kotimaista, mutta melkein kaikki kyllä menee taustalla. Tykkään lukea, kokkailla, keikoilla käydä ja tanssia.
Mä joudun nyt menenmään sit yksin?
T: Ap
Kuuntelen pääasiassa kotimaista, mutta melkein kaikki kyllä menee taustalla. Tykkään lukea, kokkailla, keikoilla käydä ja tanssia.
Mä joudun nyt menenmään sit yksin?
T: Ap
just tänään lähtee mies, mulla siis osa olla kotona lasten kanssa ;/
Kovasti vipattais ;P