Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tässä kuvassa Super-Marjon vanhin lapsi vai mies?

Vierailija
09.03.2012 |

Kommentit (42)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ehkä olet vain tyhmä.

Vierailija
24/42 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nälkiintyneen näköistä äijän kuikeloa Marjon pojaksi?? Ukkohan näyttää vähintään nelikymppiseltä. AP ja kumppanit, taidatte olla naiselle susia taas:'(

Vierailija
25/42 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö minun ottaa kommenttisi henkilökohtaisesti? Kun ihmisiä laitetaan samaan, en automaattisesti osaa päätellä heidän henkilö- ja perhesuhteitaan, jos se ei ole ilmeistä enkä tunne henkilöitä. Nyt voidaan kai tehdä jonkinlainen johtopäätös siitä, että aiheen ydinhenkilö kerää ympärilleen ja kannattajikseen huonosti käyttäytyviä ja ilkeitä ihmisiä. Harmi hänelle, jos hän itse on mukava ihminen.

ap

tai ehkä olet vain tyhmä.

Vierailija
26/42 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se, että totean isän näyttävän huomattavasti äitiä nuoremmalta, on sinun mielestäsi kiusaamista, niin toivon, ettet tule koskaan kanssani samaan työpaikkaan. Olet luultavasti niitä, joita esimiehen antamat työtehtävät ahdistaa ja koet ne kiusaamisena..

Vierailija
27/42 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin ihmeissäni vastauksista. Esitin aloituksessa kysymyksen, josta ei ole luettavissa minkäänlaisia sivumerkityksiä, mutta niin vain niitä on kovasti synnytetty ja niihin sitten vastailtu.

En tiedä, kuka on tämä Super-Marjo. Olen nähnyt hänet TV-ohjelman mainoksessa ja muutamassa lehtikuvassa, joissa mainostetaan TV-ohjelmaa. En edes lukenut kuvan alla olevaa tekstiä, ennen kuin tein aloituksen. Minusta kuvassa on viisissäkymmenissä oleva nainen ja neljä nuorempaa henkilöä, jotka voisivat kaikki olla naisen lapsia. Ajattelin, että hänellä on joko lapsia ns. kahdessa sarjassa tai sitten reilusti itseään nuorempi puoliso. Asia ei sinänsä ole minulle merkityksellinen, mutta ikään kuin jutustellakseni kysyin sitten täällä, kumpi pitää paikkaansa (vai pitääkö kumpikaan).

Olen pahoillani, jos kysymykseni on loukannut Super-Marjoa ja hänen fanejaan. Se ei ollut tarkoitus. Nuori puolisohan on monelle ylpeydenaihe, ei suinkaan häpeän. Vielä kerran: olen pahoillani.

ap

Uskotko itse tätä soopaasi? "En tiedä, kuka henkilö, eikä minua kiinnostakaan, mutta ajattelin nyt kuitenkin tehdä asiasta aloituksen vauvapalstalla"...

Olet joko tyhmä tai ilkeä! Valitse itse!

Enkä ole Marjon fani, mutta siitä huolimatta minulla ei ole tarvetta etsiä hänestä tai hänen perheestään vikoja! Toisin kuin sinä ja monet muut...

Vierailija
28/42 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä tuossa kuvassa mies kieltämättä näyttää muutaman energiajuomatölkin tyhjentäneeltä teiniltä. Vaikka hiusraja vähän ylhäällä onkin, niin voisin silti kuvitella hänet Marjon pojaksi, joka on saatu hetkeksi rauhoittumaan ja ottamaan pikkuveikka syliin.

Ja kieltämättä, Lauri Tähkän kanssa samaa näköä on.

Vierailija
29/42 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Marjolla siis yhteensä 4 lasta?

<a href="http://www.iltasanomat.fi/viihde/tosi-tv--aidin-10-vuotiaalla-tyttarell…" alt="http://www.iltasanomat.fi/viihde/tosi-tv--aidin-10-vuotiaalla-tyttarell…">http://www.iltasanomat.fi/viihde/tosi-tv--aidin-10-vuotiaalla-tyttarell…;

Kuka aikuinen ihminen voi olla noin onneton luuseri, että kehtaa tehdä tällaisia aloituksia?

Vierailija
30/42 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilme kun pikkupojalla ja Marjo pitää äidilllisesti olkapäästä, ettei vaan pudota vauvaa. Kertoo paljon asetelmasta perheessä.

Vierailija
31/42 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvassa on nuori mies ja keski-ikäinen nainen. Minä näytän oman poikani kanssa vastaavanlaiselta parilta. Myös Anni Sinnemäen lapsilla tulee olemaan parinkymmenen vuoden ikäero.

Vierailija
32/42 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

marjo-viesteihin joku vastaa aina tähän tyyliin. Ettei vaan olisi Marjo itse. Voi rassukkaa...

Kuka aikuinen ihminen voi olla noin onneton luuseri, että kehtaa tehdä tällaisia aloituksia?

Vierailija
33/42 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

marjo-viesteihin joku vastaa aina tähän tyyliin. Ettei vaan olisi Marjo itse. Voi rassukkaa...

En vain voi sietää toisten nälvimistä = KIUSAAMISTA nimettömänä netissäkään!

Hävetkää kiusaajaluuserit!

Vierailija
34/42 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Marjolla siis yhteensä 4 lasta?

<a href="http://www.iltasanomat.fi/viihde/tosi-tv--aidin-10-vuotiaalla-tyttarell…" alt="http://www.iltasanomat.fi/viihde/tosi-tv--aidin-10-vuotiaalla-tyttarell…">http://www.iltasanomat.fi/viihde/tosi-tv--aidin-10-vuotiaalla-tyttarell…;

joka viitsii kirjoittaa tällaista soopaa???

Surullista! Ja varmaan ap + muut hännystelijät ovat niitä, jotka toisaalla kovin sanoin tuomitsee koulukiusaamisen. Pöyristyttävää, ettei omassa toiminnassaan huomaa minkäänlaisia kiusaamisen merkkejä!!!

Mitä ko. henkilö on tehnyt sinulle saadakseen tällaisen negatiivisen ryöpyn sinulta!

Yritä nyt tajuta, että sinun huono itsetuntosi on sinun ja vanhempiesi syytä, ei tämän energisen, lapsensa fiksuiksi kasvattaneen naisen syytä!

Kateus rumentaa - pyri eroon siitä!

Vierailija
35/42 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rassukkahan" se on joka ei hyväksy, että toisia haukutaan nimettömänä palstalla! Logiikkaa se on tämäkin, mutta hyvin pienen ihmisen!

Onko mielestäsi oikein haukkua ja nälviä toisia?

Vierailija
36/42 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä Marjon arvostelijat taitavat olla vanhempia, joiden omat lapset ovat niitä laiskoja läskejä/uivelo-nörttejä. Arvostelijat taitavat olla kateellisia, kun toinen on onnistunut kasvattamaan aktiiviset, menestyvät ja itsestään huolehtivat lapset...:)

voin vain ihmetellä miksi kenenkään oletetaan kadehtivan perhettä, jossa jokaisella lapsella on noin kymmenen harrastusta, joissa tähdätään maailmanmestaruustasolle. Huh huh, helpomminkin pääsee mielenterveydestä eroon niin vanhemmat kuin lapsetkin.

Vierailija
37/42 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku IHAILEE JA ARVOSTAA tota marjoa?? Ja ehkä toivois olevansa tuollainen? Mun puolesta kukin tyylillään, mut ois kiva tietää minkälainen ihminen oikein ihailee näitä tositv-ihmisiä.

Vierailija
38/42 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta kukin tyylillään, mut ois kiva tietää minkälainen ihminen oikein ihailee näitä tositv-ihmisiä.

Pitää olla vähän... erikoinen persoona, jos pitää aikuisella iällä kadehdittavana sitä, että on tositv:ssä vaikka siksi, että luotsaa niin näkyvästi lapsiaan voittamaan kaikenmaailman kilpailuissa tai vastaavaa. Terve aikuinen ihminen ei kadehdi lasten kilpailumenestystä, eikä pidä sitä merkittävänä asiana lapsille.

Vierailija
39/42 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan hyvin voisi olla poikansa siinä, eikä miehensä...!

Mitään tietämättömänä, voin kuvitella, että tällä pojalla ei ole mitään sananvaltaa marjon perheessä?

Vierailija
40/42 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko tuo olla hänen poikansa? Ilm.aviomies kuitenkin, mutta aika paljon ikäeroa varmaan. Tuosta marjosta tulee mieleen ruotsin miljonääriäitien gunilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme