Anoppi ottaa meidän 5v tyttöä joskus yökylään
ja lapsikin haluaisi kovasti laatuaikaa mummon kanssa mutta joka ikinen kerta miehen sisko kuulee jostain että meidän lapsi on menossa mummolaan yöksi, niin hänkin vie omat lapsensa, 7 ja 10v pojat sinne. Aina.
Sitten se meneekin niin, että lapset touhuaa keskenään, ja mummo puuhaa omiaan, tarkoittaen että mun tyttö seuraa vierestä kun pojat pelaa pleikkarilla jotain räiskintäpelejä.
Eipä ole kertaakaan tyttö saanut mummoa ihan itselleen =(
Kommentit (63)
että kyse ei ole siitä, että miehes sisko väkisin niitä lapsiaan sinne vie, kun omasikin on menossa, vaan mummo itse niitä poikia pyytää?
Jos mummo ei näin haluaisi, eihän se tyttärelleen edes kertoisi että Jemina-Yessica on tulossa taas yökylään.
Aina miehen siskon lapset oli anoppilassa ja meidän lapsi olisi joskus halunnut olla keskenään isovanhempiensa kanssa ja kun anoppi suosi enemmän tyttärensä lapsia ja sen näkee kyllä kaikki niin on käynyt vuosien aikana niin että meidän lapsi ei ole enää sinne halunnut mennä.
Joskus poika itse sanoi että ei halua mennä pahoittamaan mieltään sinne kun ne toiset saa kaiken mitä pyytää ja todellakin pyytää, haukkuvat anoppia ja käskevät ostaa sitä ja tätä, meidän poika kun ei luenteeltaan ole sellainen että ns vierailta mitään kehtaa pyytää niin ei tietenkään sitä mielellään tee mutta kuitenkin pahoittaa mielensä jos toiset saavat jotain.
Anoppi ei esim koskaan meidän lapselta le kysynyt että haluaisitko sinä uuden takin kun ostin serkuillesikin sellaiset tms...
miksei mummo voi paistaa lettuja kaikille kolmelle. Ja jos kerran pojat tykkää pelata, niin tyttöhän voisi sitten kaikessa rauhassa hääriä mummon pikkuapurina keittiössä lettutalkoissa? Sama metsäretken kanssa, voishan mummo mennä tytön kanssa parin tunnin retkelle, jos haluais. Joko poikien kanssa tai ilman.
Minä vähän veikkaan, ettei se mummo osais sen kummemmin olla sen tytön kanssa, vaikkei ne pojat olisikaan paikalla. Mulla oma äiti höpis noita "haluan yhden lapsen kerrallaan, että voi tehdä sitten rauhassa kivaa ja keskittyä siihen lapseen". Mulla siis kolme lasta itselläni. No, pari kertaa meni yksi lapsi kerrallaan ja ei se mummo osannut yhtään sen kummemmin tehdä mitään kivaa kuin silloinkaan kun oli kolme lasta paikalla.