Huomenna herkutellaan miehen kanssa kaksin.
Alkuun: Mätiä lisukkeineen, sushia, graavattua lohta avokadoilla ja katkaravuilla. Salaattipedille rakennettuna.
Pääruokana: Härän sisäfilettä medium plus, kermaisia perunaviipaleita, punaviinikastike.
Jälkiruokana: Suklainen juustokakku. Baniljainen vaahto.
Kommentit (21)
medium miinus olisi parempi, korkeintaan medium.
Muuten ruokalista kuulostaa herkullisesta, nauttikaa! :)
Vaniljainen vaahto siis piti olla.
Sisäfilee on kokonainen ja se kypsennetään meidän makusnystyröitä varten:)
Ja kyllä aiomme nauttia.
Alkossakin tuli käytyä, että on vähän jotain kyytipojaksi.
Ei sitä saa jättää mainitsematta. Mikä viini siis? Äläkä nyt sitten ole ostanut jotain kuraa tomoselle appeelle!
Jälkkäriksi Irish cream.
Toisaalta jos mieli muuttuu juoman suhteen niin se saattaa olla jotain Beringerin.
olen itse vähän noviisi näissä kuoharien ja ruokien yhdistelyssä. Canti Pinot brut sopi hyvin kasvisruoan kanssa. Mitä kuohareita?
Kyllä ne astiat menee suoraan astianpesukoneeseen ja muut paikoilleen siinä sivussa. Ei ongelmaa.
Minä olisin täynnä jo alkupaloista :)
Astin kuohareita. Tykätään makeasta.
olen itse vähän noviisi näissä kuoharien ja ruokien yhdistelyssä. Canti Pinot brut sopi hyvin kasvisruoan kanssa. Mitä kuohareita?
Astin. Ei tykätä muista.
Iänikuinen sisäfilepihvi ja tietenkin kermaperunat ja punaviinikastike, hohhoijaa..
Iänikuinen sisäfilepihvi ja tietenkin kermaperunat ja punaviinikastike, hohhoijaa..
Odotan mielenkiinnolla.
mä en nähnyt ap:n kutsuvan ketään muita aterialle. jos hän ja miehensä pitävät ensinnäkin medium plussasta ja toiseksi tästä pääruuasta, niin he pitävät niistä. tuntuu olevan av-mammoille vaikea ymmärtää tuollainen asia. =DD
Lupaan jarjestaa meilla kotona (missa sydan, siella koti) pidot kaikille ystaville ja miehelle, jos mies tekee mita lupailee. Mutta vain silla ehdolla.
Voin myos leipoa, sen mukaan mika on lopputulos.
vielä perinteistäkin perinteisimmän kermaisen pippurikastikkeen vaikka viher- tai rosèpippureilla, henk. koht. mulla tuo punaviinikastike ja kermaperunat tappelee keskenään ;)
Tero
Laitas huvikseen tuleen se punaviinikastike?