Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa mulle mistä mäa lotan. Aion lähteä lätkimään täältä ensi tilassa.

Vierailija
25.03.2012 |

Hermoni on nyt lopullisesti mennyt, mä en aio kattella tuota ukkoa enää yhtään. Haluan oman asunnon ja oman elämän kun oon jo liian kauan kituuttanu tässä peessä vaikken edes rakasta koko miestä. Luojan kiitos en oo ollut niin tyhmä että olisin muksuja alkanut tuon kanssa väsäämään.

Mitä mä teen, mistä saan vuokra-asunnon itelleni? Mä en aio tästä sille kertoa ennen kun olen saanut jo varman asunnon, mykkäkoulut jatkukoon sinne asti ja ukko voi kuvitella että kaikki on ok.

Näin on.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsomassa vuokra-asuntoja esim. vuokraovi.com tai sitten soitat kaupunkisi asuntotoimistoon.

Vierailija
2/6 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhottava ihminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä yhteistä omaisuutta, esim. juuri toi asunto? Sitten pitää tehdä ositus ja muut kommervenkit, jahka olet häipynyt sieltä.

Niin ja vuokra-asuntoja saa yksityisiltäkin markkinoilta.

Vierailija
4/6 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs sitten edes muutit sen kanssa yhteen? inhottava ihminen

vähän tyhmä?????????

-ohis

Vierailija
5/6 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso vaikka myös vvo.fi ja sato.fi, niistä löytyy asuntoja myös... Usein hetikin vapaana, riippuen toki paikkakunnasta ja alueesta.

Vierailija
6/6 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisikohan laittaa esim. lehteen ilmoitus että etsin vuokra-asunotoa?

Nykyinenkin on vuokralla, ja omaisuutta meillä ei kovinkaan mainittavasti ole, mun puolesta nää roinat saa jäädä tänne vaikka kaikki.

En tiedä miksi olen muuttanut idiootin kanssa yhteen, hyvä kysymys. Vielä parempi on että miksen ole lähtenyt jo ajat sitten ja lujaa. Tyhmä mikä tyhmä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän