Hyi, käykö joku muka pa**alla eikä pese takapuoltaan, pelkästään pyyhkii?:P
Kai tajuatte, että olette täysipäiväisiä kakkapyllyjä, tälläkin hetkellä sieltä löytyy sitä itseään?
t: suihkuttelija
Kommentit (84)
mutta pyhin lopuksi märällä paperilla hyvin tai sellaisella peppupyyhkeellä joka on kostea. Vauvojen pyllypyyhkeet ovat tähän hyviä, ainut vaan että niitä ei saa laittaa pyttyyn vaan roskiin. Lidlistä saa myös näitä pyyhkeitä. Ovat käteviä jos ei halua suihkuttaa joka kerta.
hoidat sen kakkaamisen ja pyyhkimisen, jos sen jälkeen jää paskaa perseeseen? Ei mulla ainakaan jää.
Yöks kyöks vaan teillekin. En oikeasti tiennyt, että täällä kirjoitteleekin kaikenmaailman kulkurit, luulin, että kotiäitejä lähinnä päiväsaikaan. xD
AP
mahdollisuutta niin toissä kuin kotona. Ei siis voi.
hoidat sen kakkaamisen ja pyyhkimisen, jos sen jälkeen jää paskaa perseeseen? Ei mulla ainakaan jää.
ota peili käteen ja katso tarkemmin.
Kannattaisi ehka vahan panostaa ruokavalioon, jos paska on jatkuvasti niin tahmeaa ja leviavaa, etta sita oikein kiinni jaa joka paikkaan. Kylla mulla ihan paperi ne muutamat jaljet sielta pois ottaa.
T: toinen, jonka kotimaasta ei loydy kasisuihkuja.
että millasta paskaa sulta oikein tulee, jos ei paperi riitä? Ripulia?
Onneksi en ole teidän miehenne, en kyllä haluaisi harrastaa seksiä paskapeppuisen naikkosen kanssa. Onneksi oma osaa peseytyä normaalin ihmisen tavoin.
miten syvältä?
On ap jotain vikaa suoliston toiminnassa, tai ravinnossa.
Kun uloste on ideaalia koostumukseltaan, on se sopivan kiinteää, muttei kovaa, ja se tulee peräaukosta sottaamatta. Itselläni on yleensä juuri tälläista täydellistä kakkaa, mutta jos syön liian vähän kuitua tai muuten ruokavalio on repsahtanut sokerin ja muun hötön puolelle, niin uloste sottaa. Eli tarvittaessa käytän suihkua, mutta yleensä ei tarvitse. Yksinkertaista.
joka käyttää käsisuihkua paskan jälkeen. Ex mieheni.
Nykyiseen kotiimme ei edes asennettu käsisuihkuja.
Paperilla tulee puhdasta.
ota peili käteen ja katso tarkemmin.
ei jää alushousuihin kakkatahroja, niin tuskinpa sinne perseeseenkään mitään jää. Mulla on teflonkakka.
...sun pitäis kitata vähemmän kaljaa ja siideriä, niin:
1. ei olis aina ripuli
2. jäisi tämmöiset turhat avaukset kirjoittamatta.
Tottaka pesen. Hinkkaan pulloharjalla ja kloriitilla. Sitten vielä suolihuuhtelu käsidesillä ja tulee säihkyvän puhdasta!
etsä tiedä et kakka o sitä mikä ensin o suussa. Sä syöt siis p:tä, ku sua noin yököttää. Mä syönki vaa merilevää, näänänänäänä
Aina suihkutan ison asian jälkeen. Monella aikuisella kasvaa takapuolessa ikävää haituvaa, johon tavara jäisi ikävästi kiinni ellei pesisi. Luulin, että pyyhkiminen on miesten juttu, jonka takia niitä jälkiäkin sitten löytyy..:D
Mistä sä muiden perskarvatilanteet noin hyvin tiedät??
Lisäksi desinfioin reiän desinfiointiaineella. Teen myös henkisen puhdistautumisrituaalin ja kumarran kymmenen kertaa Porvoon suuntaan.
mä oonki ihmetelly miks yks työkaveri käyttää bideetä töissäkin. Se käy kakkalla! Ite pesen vaan aamuin illoin. Kai sen puhtauden näkee siitä jääkö paperiin jälkeä?
eikö riitä suihku 3 päivän välein
NOT
Kyllä minäkin ap:n tavoin pesen alapään kakkosella käynnin jälkeen. Pyyhkäisen ensin paperilla ja lopuksi pesen käsisuihkun kanssa.
Toki pelkällä paperillakin saa pyyhittyä niin hyvin, ettei viimeiseen paperiin jää enää mitään jälkiä, mutta itselläni on ainakin huomattavasti raikkaampi ja puhtaampi olo pesun jälkeen.
Vatsani toimii joka aamu, ja vain silloin, joten tätä pesemistä ei tarvitse suorittaa esim. töissä tai kavereiden luona.
Taas länsimainen pyyhkiminen ilman pesua koetaan saastaiseksi.