Hyi, käykö joku muka pa**alla eikä pese takapuoltaan, pelkästään pyyhkii?:P
Kai tajuatte, että olette täysipäiväisiä kakkapyllyjä, tälläkin hetkellä sieltä löytyy sitä itseään?
t: suihkuttelija
Kommentit (84)
Pesen aina. Muuten iho rohtuu enkä tykkää paskanhajusta vaatteissa ja sohvassa.
Anatomioissa on kyllä eroja. Parhaimmillaan suolen loppupään sisäpinta vetäytyy sisään ammuksen lähdettyä. Mutta kun paperissa näkyy niin eihän se täysin toimi kellään.
Pesin ennen, mutta nykyään en enää jaksa eli olen (mt-ongelmainen) kakkapylly.
Normaali kiinteä kakka tulee kyllä ulos siististi, eikä peräaukon suulle jää mitään mitä pitäisi pestä. Erikseen tietenkin sitten erikostilanteet kuten löysä ripuli tms, joita minulla on tosi harvoin. En siis pidä pesemistä normaalioloissa tarpeellisena.
Olen kuitenkin ymmärtänyt pesemisen kannattajilta, että pesun tarve syntyy siitä, että peräaukon ympärille jää joka tapauksessa olemattoman pieniä hiukkasia, jotka sisältävät bakteereja ja saavat alushousut haisemaan.
Tämä voi olla hyvinkin totta, mutta sama asiahan tapahtuu myös joka kerta pieraistessa. Silloin varmasti leviää alushousut täyteen pahanhajuista, bakteeripitoista kaasua.
Jotta olisin varma hygieniasta niin pitääkö saman logiikan mukaa käydä alapesulla myös joka kerta kuin pieraisen, mitä lääketieteen mukaan terveellä aikuisella tapahtuu n 10-20 kertaa vuorokaudessa.
Voisiko joku pesemistä välttämättömänä pitävä ystävällisesti valottaa mikä olisi oikea menettelytapa tämän suhteen
kuka käyttää pelkkää paperia, sillon jää aina paskaa perseeseen.