Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi, käykö joku muka pa**alla eikä pese takapuoltaan, pelkästään pyyhkii?:P

Vierailija
08.03.2012 |

Kai tajuatte, että olette täysipäiväisiä kakkapyllyjä, tälläkin hetkellä sieltä löytyy sitä itseään?

t: suihkuttelija

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte mennä yhdessä kahvittelemaan, taputtelemaan toisianne selkään ja haistelemaan toistenne peppureikiä.

Taitaa olla enempi sun juttus. Sulta taitaa löytyä jotain haisteltavaakin, minähän olen puhdas. :D

ap

ole mun juttuni, mua ei kiinnosta persereiät yhtään, mutta teitä näkyy kauheasti kiinnostavan, kun pitää oikein ketjukin aiheesta aloittaa ja pohtia asiaa monelta eri kantilta.

Kuvittelenko vai oletko säkin osallistunut tähän ketjuun?

koska mun on vaikea ymmärtää, miksi joku haluaa näin syvällisesti pohtia toisten perseitä. AP:n viesteistä käy ilmi aika syväluotaava pohdinta ja analyysi.

Voitte mennä yhdessä kahvittelemaan, taputtelemaan toisianne selkään ja haistelemaan toistenne peppureikiä.

Taitaa olla enempi sun juttus. Sulta taitaa löytyä jotain haisteltavaakin, minähän olen puhdas. :D

ap

ole mun juttuni, mua ei kiinnosta persereiät yhtään, mutta teitä näkyy kauheasti kiinnostavan, kun pitää oikein ketjukin aiheesta aloittaa ja pohtia asiaa monelta eri kantilta.

Kuvittelenko vai oletko säkin osallistunut tähän ketjuun?

koska mun on vaikea ymmärtää, miksi joku haluaa näin syvällisesti pohtia toisten perseitä. AP:n viesteistä käy ilmi aika syväluotaava pohdinta ja analyysi.

Kiitos kun edelleen syvennät keskustelua tuomalla ihan uusia näkökulmia esiin aiheesta. Niin siis vaikka eihän sua aihe kiinnosta, ehei!:)

ap

Vierailija
22/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun edelleen syvennät keskustelua tuomalla ihan uusia näkökulmia esiin aiheesta. Niin siis vaikka eihän sua aihe kiinnosta, ehei!:)

ap

mä oon tuonut tähän keskusteluun, mutta mielestäni sulla on kummat kiinnostuksen kohteet. Mua ei kiinnosta persereiät, mua ihmetyttää, miten joku jaksaa vauhkota niistä noin suurella intensiteetillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n kanssa!

Pesu sen olla pitää ja varsinkin miehille. Miehillä yleensä on melko runsastakin karvankasvua,niin hyi yök,jos ei pese. Laittakaapa napaanne vaikkapa pähkinäsuklaata tai jotain muuta tahnaa. Pyyhkikää se sitten paperilla puhtaaksi,onnistuuko? Ei taida,kyllä se takamuksenne on sit ihan samannäköinen pelkällä pyyhkimisellä.

Vierailija
24/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole vastannut siihen kysymykseen että millä kuivaatte perseenne? paperille joka mähmääntyy ja repeytyy persvakoon ku sitä hinkkaa siellä. mä en tiedä mitän ällömpää ku "pyllypyyhe", joka on lapsillakin.

Puhdas vesi ei monta minuuttia kuivu eikä varsinkaan valu pitkin jalkoja.

51

Vierailija
25/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkalla ollessa otan vanhoista vaatteista/pyyhkeistä leikattuja liinoja mukaan, jotka heitetään käytön jälkeen roskikseen.

niin millä sitten kuivaatte? Onko teillä joku pyyhe aina mukana? Ainakin itselläni on sellaisia kokemuksia ettei vessapaperi kestä ahterin kuivattelua koska se hajoaa atomeiksi ja nyölääntyy märkää persvakoon.

Harpotteko housut kintuissa käsienpesualtaalle ja käytätte käsipaperia? Eikö siinä ole riski että julkisissa vessoissa joku tulee just ovesta kun olette persettänne kuivaamassa?

Ja miten sitten talvella kun se pesuvesi väkisinkin valuu pitkin reisiä, niin tuleeko kylmä kun on sukkapöksyt märkinä?

Vierailija
26/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kyllä ihan pakko olla trolli..!!

Aasian maissahan ei yleensä pyyhitä vaan pestään, mutta länsimaissa kyllä yleensä vain pyyhitään. Ehkä tämä ketju on sitten täynnä aasialaisperäisiä ;)

Vierailija
27/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pyyhkisittekö vaan paperilla pois vai pesisittekö lattian siitä kohtaa myös? Niinpä...

Vierailija
28/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tajuatte, että olette täysipäiväisiä kakkapyllyjä, tälläkin hetkellä sieltä löytyy sitä itseään? t: suihkuttelija

Ja samoinkuin sina, pitavat paperilla pyyhkijoita likaisina. Allahu Akbar!

Vierailija
29/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ennenkin vastannut samanlaiseen ketjuun ja kerrtonut silloinkin, että aloin suihkutella pyyhkimisen sijaan kun mun selkävamma aiheutti sen, etten ylipäätään saanut pyyhittyä. Peseminen jäi sitten tavaksi.

Kuivaan hanurini yleensä käytetyllä keittiöpyyhkeellä tms, joka on siis odottamassa pyykkiin menoa. ja hui, joskus kahdesti tai kolmesti peräkkäin samalla pyyhkeellä ja sitten se pyyhe ihan tavallisen pyykin joukkoon pyörimään! Pyyhe on pyykkikorissa (siinä vain mun pyykkiä, teini käyttää toista vessaan ja hänellä on siellä oma pyykkikori). Takapuoleni on puhdas kun sen kuivaan, joten pyyhkeeseen ei todellakaan jää kakkaraitoja.

Vierailija
30/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanasti kutisee pylly tälläkin hetkellä, kun sinne jäi vähän kakkamolekyylejä...

Vierailija
31/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kyllä ihan pakko olla trolli..!!

Aasian maissahan ei yleensä pyyhitä vaan pestään, mutta länsimaissa kyllä yleensä vain pyyhitään. Ehkä tämä ketju on sitten täynnä aasialaisperäisiä ;)

TROLLI HAHAAH käyttääks joku vielä tota sanaa? :D

Vierailija
32/84 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota minä en ymmärrä, että pitää joka kakkareissun jälkeen pestä pylly, siltä varalta JOS sattuu seksiä ilmaantumaan sen päivän aikana. Ettekö käy suihkussa? Onko niin kiire vällyjen alle ettei ehdi just ennen sekstailua käydä pesulla vai pitääkö joka hetki pidättää sellainen optio että seksiä voi ilmaantua milloin tahansa ja silloin pitää olla valmis ja puhdas vaikka suuseksiin?

Itse harrastan seksiä(ainakin siinä tapauksessa jossa on ajatuksena myös suuseksiä harrastaa) vain puhtaana. Jos ollaan pikasellaisella iltapäivällä ei meistä kumpikaan halua suuseksiä kun tietää tarkalleen että ei olla pesulla käyty. Ei tulisi mieleenkään ottaa tai antaa suikkareita jos ei olla just pesty.

Minun mieheni ei pese vedellä kakkareissun jälkeen, vaan pyyhkii veteenkastetulla paperilla kuten minäkin, eikä ole koskaan haissut, mutta enpä kyllä ymmärrä missä asennossa miehen pylly olisikaan nenäni edessä, muulloin kuin 69:ssä ja silloinhan olemme käyneet pesulla, esim iltasuihkun jälkeen.Normi suikkarissa pyllyvako ei haise, ennemmin nivuset ja pallihiki, jos ei ole just pessyt.

Itselleni tämä jatkuva suihkuttelu olisi rasittavaa, koska saatan käydä kakalla jopa 4 kertaa päivässä.

Vierailija
33/84 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on alapäässä kaksi karvaa ristissä, niistä saan tavaran irti ihan pyyhkimällä. Myös se tavara on usein lähinnä kiveä muistuttavaa koostumukseltaan, joten ei siitä paljoa pyyhittäväksi jää.

Vierailija
34/84 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n kanssa! Pesu sen olla pitää ja varsinkin miehille. Miehillä yleensä on melko runsastakin karvankasvua,niin hyi yök,jos ei pese. Laittakaapa napaanne vaikkapa pähkinäsuklaata tai jotain muuta tahnaa. Pyyhkikää se sitten paperilla puhtaaksi,onnistuuko? Ei taida,kyllä se takamuksenne on sit ihan samannäköinen pelkällä pyyhkimisellä.

Tietysti jos harrastaa paljon peppuseksia se lihas loystyy ja tulee kaikemlaisia pulmia hygienian kanssa.

Kosteuspyyhkeet on myos keksitty jo aikoja sitten.

Vierailija
35/84 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain paperilla pyyhittäessä perse jää paskaiseksi. Toisista se on kiva juttu, minusta ei. Suihkutan aina ja kuivaan paperilla.

Vierailija
36/84 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain paperilla pyyhittäessä perse jää paskaiseksi. Toisista se on kiva juttu, minusta ei. Suihkutan aina ja kuivaan paperilla.

pesen alapääni suihkussa joka kerta ulostamisen jälkeen. Olen tehnyt näin viimeiset 37v

Vierailija
37/84 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen hyvä uloste tulee siististi pois ja se mitä jää suuaukolle, kuivuu nätisti ja rapisee pois kakkapölynä. Jos sinne vettä lutraat niin alkaa vaan enemmän mätäneen kosteana.

Ihan sama asia kuin se, että väitetään posliinisen pillun olevan siistimpi ja hygienisempi. Paskan vitut! Silloin vaan ajeltu limakalvo märkii päin alushousun kangasta, karvatussulla se pysyy nättinä kun on ilmastoitu.

Aina ei kannata olla luontoa fiksumpi.

Vierailija
38/84 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona suihkauttaa, mutta yleensä pyyhin ensin kuivalla ja sen jälkeen märällä paperilla ja lopuksi vielä kuivalla. Mulla on laukussa aina varalta kosteuspyyhkeitä jos on Sellanen vessa jossa ei hanaa kopissa.

Vierailija
39/84 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona suihkauttaa, mutta yleensä pyyhin ensin kuivalla ja sen jälkeen märällä paperilla ja lopuksi vielä kuivalla. Mulla on laukussa aina varalta kosteuspyyhkeitä jos on Sellanen vessa jossa ei hanaa kopissa.

Vierailija
40/84 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollakin on tahraavaa kakkaa. Minulta tulee yleensä sellainen teflonkakka, ettei wc-paperilla pyyhittäessä paperiin jää mitään näkyvää. Eli ei tarvitse pestä. Silloin harvoin kun olen syönyt huonosti ja uloste on tahraavaa, käytän alapesua. Eikä kutita. En harrasta seksiä joka päivä, ja jos harrastan, niin käyn suihkussa tai alapesulla. Ehkä joku naapurin koira voisikin haistaa ettei peräaukkoani ole pesty, mutta ihmiset ei!

Ap sanoikin sen selvästi, hänen mielestään uloste on ikävää...Kertoo selvästikin siitä, että ap.lla on vaikea suhde eritteisiinsä. Monilla ihmisillä on, eivätkä uskalla ulostaa muualla kuin kotona, ja sielläkin niin, ettei kuuluu mitään ääniä tai molskahduksia! :D

Minusta ulostaminen on luonnollinen asia, en häpeä sitä, olen onnekas siitä että suoleni toimii hyvin ja varsinkin siitä että uloste tulee niin kompaktissa paketissa ettei se tahraa juuri koskaan. Eikä peppuni haise tai kutia vaikkei sitä joka välissä pesisikään. Se siitä, en jaksa enempää selitella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi