Myrskyluodon Maija, kannattaako mennä katsomaan?
Kommentit (14)
Kyllä kannattaa. Myös mieheni piti, vaikka alunperin lähti minun mielikseni mukaan.
En katsonut kelloa kertaakaan. Nenäliinaa kyllä tarvitsi.
Menen sitten kun siitä on tehty kaksituntinen ohjaajan versio.
En aio mennä. En tykkää tragedioista.
Elokuvan katsominen kannattaa aina, huonommankin. Ei ole ihan napakymppi.
En tiedä, mutta Karita Mattilan myrkyluodon maija kannattaa kuunnella.
Ei jos pitää kirjoista. Mikään ei ole samaa, kuin kirjoissa kuin korkeintaan idea ja nimet.
Oli kyllä minun mielestä tyhjänpäiväinen elokuva. Joo, elämä ei ole ollut helppoa kenellekään. Maija naitetaan (lähes?) lapsena oikeastaan tuntemattomalle perseaukiselle miehelle kuin tarpeeton hevonen. Elämä potkii päähän pitkin matkaa, mutta sitkeä nainen vaan jaksaa jatkaa.... Komeiksi mainostetut maisemat oli lähennä rakkolevän heilumista. No, ehkä tuo riittää joillekin hyväksi elokuvaksi.
Maija kuvataan lähes hulluna, tai ainakin lapsellisena sekopäänä, jonka tärkein anti on synnyttää lapsia ja kokata ruokaa.
Odotin selvästi enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä minun mielestä tyhjänpäiväinen elokuva. Joo, elämä ei ole ollut helppoa kenellekään. Maija naitetaan (lähes?) lapsena oikeastaan tuntemattomalle perseaukiselle miehelle kuin tarpeeton hevonen. Elämä potkii päähän pitkin matkaa, mutta sitkeä nainen vaan jaksaa jatkaa.... Komeiksi mainostetut maisemat oli lähennä rakkolevän heilumista. No, ehkä tuo riittää joillekin hyväksi elokuvaksi.
Maija kuvataan lähes hulluna, tai ainakin lapsellisena sekopäänä, jonka tärkein anti on synnyttää lapsia ja kokata ruokaa.
Odotin selvästi enemmän.
Sehän on feministi leffa.
Tänään kävin katsomassa ja pidin kyllä, koskettava ja upea. Minäkin sukeltaisin etsimään hukkunutta lastani😢
Vierailija kirjoitti:
"Me emme näe maailmaa sellaisena kuin se on, vaan sellaisina, kuin itse olemme."
Kannattaako kanavapaat