Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi, käykö joku muka pa**alla eikä pese takapuoltaan, pelkästään pyyhkii?:P

Vierailija
08.03.2012 |

Kai tajuatte, että olette täysipäiväisiä kakkapyllyjä, tälläkin hetkellä sieltä löytyy sitä itseään?

t: suihkuttelija

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsani toimii joka aamu, ja vain silloin, joten tätä pesemistä ei tarvitse suorittaa esim. töissä tai kavereiden luona.

"Aamu, jolloin vatsani ei toiminutkaan". Jännitys. WSOY 2012.

Vierailija
2/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen lähinnä kotona illalla.

Eri asiasitten jos oikeesti on esim ripuli, silloin pesen myös töissä/koululla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyyhin, mutta sitten jossain vaiheessa oivalsin, miten ällöttävää se on ja aloin pestä. Nykyään en voi kuvitellakaan, etten pesisi, jos vaan käsisuihku on käytössä.

Vierailija
4/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen vain silloin hädän jälkeen, jos luulen että voisin saada samana päivänä seksiä tai suuseksiä. Yleensä luotan vain huolelliseen vessapaperin käyttöön.

Poikaystäväni on nyt vaihdossa ulkomailla, niin on tullut reissattua aika paljon viime aikoina. Muualla Euroopassa (UK, pohjoismaat) en ole missään nähnyt edes käsisuihkuja vessoissa (hotelleissa tai ihmisten kodeissa), mikä ehkä kertoo kuinka tarpeellisena sitä takapuolen pesua pidetään.

Mutta täytyy sanoa, että on hyvin ärsyttävää, kun ei voi käydä nopeasti alapääpesulla, vaan täytyy aina mennä ihan kunnolla suihkuun. Munkin on täytynyt ruveta oikein suunnittelemaan niitä vessakäyntejä ja suihkuja, jos haluan harrastaa seksiä puhtaana. En kyllä voisi asua sellaisessa talossa, jossa ei ole käsisuihkua vessassa.

Vierailija
5/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin millä sitten kuivaatte? Onko teillä joku pyyhe aina mukana? Ainakin itselläni on sellaisia kokemuksia ettei vessapaperi kestä ahterin kuivattelua koska se hajoaa atomeiksi ja nyölääntyy märkää persvakoon.

Harpotteko housut kintuissa käsienpesualtaalle ja käytätte käsipaperia? Eikö siinä ole riski että julkisissa vessoissa joku tulee just ovesta kun olette persettänne kuivaamassa?

Ja miten sitten talvella kun se pesuvesi väkisinkin valuu pitkin reisiä, niin tuleeko kylmä kun on sukkapöksyt märkinä?

Vierailija
6/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai miten kuivataan? no sillä puhaltimella tietysti. puhallin päälle ja reipas pyllistys tuulta kohti. tulee ilmava olo.

Vierailija
7/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsani toimii joka aamu, ja vain silloin, joten tätä pesemistä ei tarvitse suorittaa esim. töissä tai kavereiden luona.

Tarkalleen noin minunkin vatsani toimii vain aamuisin. Pesen bideellä tarkalleen joka kerta. Ei se paperikaan ole tarpeen jos suihkuttelee samantien. Lapsenikin on opetettu pesemään itsensä. Tuo tapa minulla on ollut muutaman vuoden. Ennen sitä piti persettä välillä raapia. Nyt ei koskaan.

Suuseksi 69-asennossa vie takuuvarmasti fiilikset jos on pelkän pyyhkimisen varassa. Yhden naistuttavuuden kanssa meni fiilikset nollaan kun tuoksahteli.

On täällä vaan likaista porukkaa. Tämän takia kai lienee "Eau De Toilette" että saa hajut peitettyä.

Vierailija
8/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minun suolistoni toimii normaalisti eikä paska ole esim. tahmeaa. Jos kehostani tulee ulos jotain ikävää kuten ulostetta, niin pesen aina alueen. Sama pätee käsiin: jos kosken jotain paskaan verrattavaa pesen kädet, en vain pyyhi paperilla. Sanoohan tämän jo terve järki. Hyi teitä!

ap

Vierailija
9/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että pohtii hirveesti toisten ihmisten ruppureiän tilaa, on hieman sairasta. Se on herranjumala PERSREIKÄ.

Vierailija
10/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkalleen noin minunkin vatsani toimii vain aamuisin. Pesen bideellä tarkalleen joka kerta. Ei se paperikaan ole tarpeen jos suihkuttelee samantien. Lapsenikin on opetettu pesemään itsensä. Tuo tapa minulla on ollut muutaman vuoden. Ennen sitä piti persettä välillä raapia. Nyt ei koskaan.

Suuseksi 69-asennossa vie takuuvarmasti fiilikset jos on pelkän pyyhkimisen varassa. Yhden naistuttavuuden kanssa meni fiilikset nollaan kun tuoksahteli.

On täällä vaan likaista porukkaa. Tämän takia kai lienee "Eau De Toilette" että saa hajut peitettyä.

Moni ei tunnu tajuavan, että ihan normaali ulosteestakin jää ikävä haju peppuun ja se tulee esim. seksissä ikävästi ilmi. Kaksi miestä on saanut pakit tämän vuoksi vaikka muuten olivat hyvin potentiaalisia. Tässä voi olla syy miksi se kundi/nainen lemppasi sinut seksin jälkeen vaikka teillä aluksi meni niiiin hyvin. ;)

Toivottavsti moni herää nyt ajattelemaan tätä asiaa ja ymmärtää, että vaikka paperi olisi puhdas, niin takapuolesi ei todellakaan ole täysin puhdas saati hajuton. 8)

ap

Vierailija
11/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minun suolistoni toimii normaalisti eikä paska ole esim. tahmeaa. Jos kehostani tulee ulos jotain ikävää kuten ulostetta, niin pesen aina alueen. Sama pätee käsiin: jos kosken jotain paskaan verrattavaa pesen kädet, en vain pyyhi paperilla. Sanoohan tämän jo terve järki. Hyi teitä!

ap

Seuraapas hetki tilannetta yleisissä vessoissa ja varsinkin ravintoloiden vessoissa. Moni jättää kätensä pesemättä. Sitten mennään vaikka ottamaan pähkinöitä baaritiskin pähkinäkupista.

Mä en muuten koskaan poistu vessasta niin että koskisin ovenkahvaa. Mennessä kyllä, mutta pesen heti kädet.

51

Vierailija
12/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte mennä yhdessä kahvittelemaan, taputtelemaan toisianne selkään ja haistelemaan toistenne peppureikiä.

Vierailija
13/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et mulla on myös ollut mies, jonka jätin epähygieenisyyden vuoksi. Olisin halunnut tosi paljon jatkaa suhdetta, mutta en vain voinut, koska en kehdannut lyhyen tuntemisen jälkeen alkaa valistaa pesusta. Seksistä ei tullut yhtään mitään kun mies ilmeisesti käytti vain paperia ja sitäkin kai aika säästeliäästi.

Vierailija
14/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole vastannut siihen kysymykseen että millä kuivaatte perseenne? paperille joka mähmääntyy ja repeytyy persvakoon ku sitä hinkkaa siellä. mä en tiedä mitän ällömpää ku "pyllypyyhe", joka on lapsillakin. kerran näin sellaisen roikkumassa vessan naulassa ja siinä oli paskaraitoja! yäk, mikä bakteeripesä. ja se vedellä lutrailu kuivattaa peppua. en tajua jos saa kerran paperilla pyyhittyä ulosteen pois miksi pitäs sormia tunkee suoleen ja pyöritellä siellä ja veden kanssa lutrata. lika on sisällä ja pysyy ennen ku tulee ulos. eihän kukaan pese sieraimiaankaan koko ajan?

Vierailija
15/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte mennä yhdessä kahvittelemaan, taputtelemaan toisianne selkään ja haistelemaan toistenne peppureikiä.

Taitaa olla enempi sun juttus. Sulta taitaa löytyä jotain haisteltavaakin, minähän olen puhdas. :D

ap

Vierailija
16/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla enempi sun juttus. Sulta taitaa löytyä jotain haisteltavaakin, minähän olen puhdas. :D

ap

ole mun juttuni, mua ei kiinnosta persereiät yhtään, mutta teitä näkyy kauheasti kiinnostavan, kun pitää oikein ketjukin aiheesta aloittaa ja pohtia asiaa monelta eri kantilta.

Vierailija
17/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taputtelen paperilla, en vedä edestakaisin kuin raivohullu, jolloin tosiaan kävisi niin, että paperi hajoaisi iholle.

ap

Vierailija
18/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

ole mun juttuni, mua ei kiinnosta persereiät yhtään, mutta teitä näkyy kauheasti kiinnostavan, kun pitää oikein ketjukin aiheesta aloittaa ja pohtia asiaa monelta eri kantilta.

Vierailija
19/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis naisen pillu tuoksuu tai vaikka hiki haisee on se itselleni kiihottavaa ilmaan erittyvien feromonien takia. Sonta haisee monta tuntia pyyhkimisen jälkeen ja on ainakin mulle täysin turnoff. Takapuoleen kuivunut haju pysyy vaikka takapuolensa pesisikin.

Kuten ap mainitsi, kannattaa miettiä olisiko huonolla seksillä mitään yhteyttä hygieniaan.

Vierailija
20/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kuvittelenko vai oletko säkin osallistunut tähän ketjuun?

koska mun on vaikea ymmärtää, miksi joku haluaa näin syvällisesti pohtia toisten perseitä. AP:n viesteistä käy ilmi aika syväluotaava pohdinta ja analyysi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä