Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi, käykö joku muka pa**alla eikä pese takapuoltaan, pelkästään pyyhkii?:P

Vierailija
08.03.2012 |

Kai tajuatte, että olette täysipäiväisiä kakkapyllyjä, tälläkin hetkellä sieltä löytyy sitä itseään?

t: suihkuttelija

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä sitten nuolen miehen pepun puhtaaks

Vierailija
42/84 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joukolla suomalaisia on vielä ulkohuussi. Miten siellä pakkasella persettä peset, kun karvatkin jäätyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisua joka kerta koko alapää paljaaksi ja juosta paskaisella perseellä yläkertaan suihkuun. Entä töissä, vedänkö mä ensin housut jalkaan ja lähden suihkuhuoneeseen?

Vierailija
44/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi tietysti nyt ap.

Vierailija
45/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina suihkutan ison asian jälkeen. Monella aikuisella kasvaa takapuolessa ikävää haituvaa, johon tavara jäisi ikävästi kiinni ellei pesisi. Luulin, että pyyhkiminen on miesten juttu, jonka takia niitä jälkiäkin sitten löytyy..:D

Vierailija
46/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän kaivelet sitä kutisevaa persettäsi päivät pitkät.

Vierailija
47/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon oikeasti nyt vasta aikuisiällä kuullut edes koko pesemisestä, ei mulle kotona ainakaan opetettu muuta kuin se pyyhkiminen. Ehkä mut on sitten huonosti kasvatettu.

Vierailija
48/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisua joka kerta koko alapää paljaaksi ja juosta paskaisella perseellä yläkertaan suihkuun. Entä töissä, vedänkö mä ensin housut jalkaan ja lähden suihkuhuoneeseen?

Kirjoituksesta päätellen teillä on sentään sisävessa kun et kirjoittanut, että tarvisi lähteä sisälle suihkuun. :) Hyi, en voisi asua teillä!

Vierailija
49/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä ennenkin on saatu peput puhtaiksi pelkästään pyyhkimällä.

Miten laajalle alueelle sulla se paska valuu, kun pitää pestä joka kerta?

Vierailija
50/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän kaivelet sitä kutisevaa persettäsi päivät pitkät.

Mä raaviskelen ja sormet pysyvät puhtaina. Sulla taitaa olla toinen tilanne.

Totta puhuen, en pasko jatkuvasti, joten ei se takapuoli siitä pesemisestä kuivu.

ap

Vierailija
51/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei tule kauheita traumoja jos joskus tulee vain pyyhittyä. Eihän se alapää nyt muutenkaan ole täysin puhdas ja steriili!

Vierailija
52/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n paska olla sitten aika sontaista ja sotkevaa koostumukseltaan kun pitää vedellä läträtä. Ei mulla ainakaan koskaan ees paperiin tartu mitään, miks tarttis vedellä vielä pestä?

Ymmärrän että ripulipaskan jälkeen täytyy pestä, mutta ei normaalisti.

Vierailija
53/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina suihkutan ison asian jälkeen. Monella aikuisella kasvaa takapuolessa ikävää haituvaa, johon tavara jäisi ikävästi kiinni ellei pesisi. Luulin, että pyyhkiminen on miesten juttu, jonka takia niitä jälkiäkin sitten löytyy..:D

haituvani myös hanurin puolelta!

Yök mikä karvaperse olet!

Vierailija
54/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole teidän miehenne, en kyllä haluaisi harrastaa seksiä paskapeppuisen naikkosen kanssa. Onneksi oma osaa peseytyä normaalin ihmisen tavoin.

Vierailija
55/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ulostan joka kerta kun käyn vessassa virtsaamassakin, eli monta kertaa päivässä. En tosiaan pese haitaria joka vessakäynnillä!

Vierailija
56/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikinä ei ole mitään "vauhtiraitoja" alushousuissa. En ole ikinä ajatellutkaan, että pitäisi pestä hanuri sen jälkeen... Enkä tosiaan tiedä ketään, joka näin toimisi. Mutta siis ihan rauhassa vaan, jos ette osaa pyyhkiä niin, ettei mitään jää.

Vierailija
57/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haituvani myös hanurin puolelta!

Yök mikä karvaperse olet!

Ei tosiaan jää mihinkään hatuviin mitään ylimääräistä.

Vierailija
58/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö taloudessanne ole käsisuihkua? Hyi, en voisi asua teillä!

Eikä varmaan löydy koko mantereelta. Sun ei tosiaan kannata harkitakaan ulkomaille muuttoa.

Vierailija
59/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä roskisdyykkariporukkaa täälläkin kirjoittelee!

ap

Vierailija
60/84 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Desinfioitko myös takapuolesi, ettei vaan jää bakteereita kasvamaan? Mitään iho, sotkemis tai hajuhaittoja ei ole ollut edes silloin, kun en ole päässyt suihkuun kuin pari kertaa viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi