Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailevatko sinun ja miehesi vanhemmat toisiaan usein?

Vierailija
07.03.2012 |

Mä asun avomieheni kotimaassa ja omat vanhempani ei tänne enää jaksa matkustaa. Olemme olleet yhdessä jo vuosikausia. Miehen vanhemmat ovat tavanneet jopa miehen siskon poikaystävien vanhempia.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tapaile eikä ole mitään syytäkään.

Vierailija
22/23 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ristiäisissä 4 vuotta sitten.

Ei mitään tarvetta tavata useammin.

Asuvat eri puolilla Suomea´ja ovat aivan erilaisia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme olleet 15 vuotta yhdessä ja vanhempamme tapaavat meidän perheen juhlissa. Kihlajaiset, häät, ristiäiset, lasten syntymäpäivät (ei aina, monesti käyvät eri aikaan). Minulle on ainakin ihan sama, miten tulevat toimeen, ei he ole keskenään menneet yhteen... Ei heidän tarvi tutustua ja olla ystäviä, miksi ihmeessä pitäisi?! Minulle on tärkeintä se, että isovanhemmat on lapsenlapsistaan kiinnostuneita, ei toisistaan...

Mutta isovanhemmuus on hyvä yhdistävä tekijä, jolloin on mahdollisuus tutustua paremmin ja vaikka ystävystyä. Mutta se tapahtuu, jos henkilökemiat toimivat.

Miksi toisilleen vieraiden ihmisten pitäisi ajatella, että tämä isovanhemmuus on meitä yhdistävä tekijä, aletaanpa ystäviksi? Miksi pitäisi tutustua paremmin?

Meillä mä en oikeastaan edes haluaisi, että miehen ja mun vanhemmat olisi "ystäviä". Mun äidillä on rasittava tapa vertailla omaa isovanhemmuuttaan (ja äitini on HUONO MUMMO) mieheni äidin isovanhemmuuteen (alentaa tätä, koska on kai itsekin tietoinen olevansa se huonompi mummo...) ja en usko, että mieheni äiti osaisi tätä kovin hyvällä ottaa. Äitini osaa ns. piilovittuilla tosi hyvin. Mieheni äiti taas on herkkä. Ei hyvä yhdistelmä, parempi että eivät ole tekemisissä.

15