Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko loppuraskaus aiheuttaa hermojen kireyttä?

Vierailija
07.03.2012 |

Siis jotain hormonaalista? Mulla on rv 39 ja hermot niin jumalattoman kireellä.. Kaikki ärsyttää, ihan kaikki. Muutunko raivohulluksi vai helpottaako tämä joskus?!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tuli todella äkäinen muutama päivä ennen synnytystä, samaa olen kuullut muiltakin.

Ihan itselkin ihmettelin että miten voi olla pinna niin kireällä.

Vierailija
2/7 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se siitä :)

helpottaa kun synnytys käynnistyy. ei huolta.

vetäydy omiin oloihin jos et ketään kestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se siitä :)

helpottaa kun synnytys käynnistyy. ei huolta.

vetäydy omiin oloihin jos et ketään kestä.

kun on tuo perhe hoidettavana, mutta isommat lapset ovat vaan niin isoja etten muista raskausaikaa:D Mulla on vähän samanlainen hermojen kireys kun pms ennen menkkoja.. Pms-oireista tiedän, että ne helpottaa 1-2 päivässä, niin niiden kanssa osaan elää..

Tästä en tiedä milloin loppuu, toivottavasti synnytykseen.. Ap

Vierailija
4/7 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisiko lapsille selittää, että äidin pitää saada nyt olla rauhassa ja valmistautua pikkusisaruksen tuloon? Tai onko puoliso mukana kuvioissa, ja voisi ottaa vastuun perheestä? Sinun kannattaisi kuunnella kroppaasi ja levätä, rentoutua yms.

Vierailija
5/7 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kiltti, rauhallinen ja mukautuvainen, mutta viimeiset raskausviikot minusta kuoriutui hirviö!

Raivostutti vaan kaikki. Ihan kaikki. Olo oli karmea, adrelaniini jylläsi. Yliherkkä olo koko ajan. Helpotti kun synnytys lähti käyntiin.

Vierailija
6/7 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

8kk:n Stressi, jännitys ja huonosti nukutut yöt jotka vaan huononee entisestään ku alat näkemään painajaisia(minkä moisia en ole ite ainakaan nähnyt ikinä ennen, enkä raskauden jälkeen).

-Kyllä siitä mieskin pimahtaisi vaikkei raskaana olekaan.

Vierailija
7/7 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuukin, kun olen ollut tosi hyväntuulinen muuten raskauden ajan. Painajaiset ovat tulleetkin jo kuvioihin ja kädet puutuu öisin tosi paljon. Mutta kai tämä tästä jos on asiaan kuuluvaa.. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi