Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne kirpparille myymään? (PK-seutu)

Vierailija
26.02.2012 |

Suositelkaa hyvää kirpputoreja minne myymään? Pitäis saada äkkiä tavaraa pois muuton edestä, lähinnä vauvan vaatteita ja jotain mun omiakin vaatteita. Eli asiakaskunta sen mukasta. Oisko Vallilan makasiinit sopiva paikka viikonloppuna?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan

Vierailija
2/10 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaniin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuton edellä kannattaa viedä keräykseen

Vierailija
4/10 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen siellä ollut myymässä. Pöytä on paljon isompi kuin vallilassa ja rekin saa vuokrattua 5e. Vallila on mielestäni tosi ahdas.

Vierailija
5/10 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on mun lemppari

http://www.minipoppoo.fi/

käyn usein ja kauppa käy loistavasti.

Vallillassa on niin paljon nuukailijoita ja varkaita. Myyrmäki tulee keväällä, mutta ei Vallilasta poikkee millään tavalla.

Kesällä käy parhaiten kauppa, joten huonoista vaihtoehdoista, jos haluat siis itse myydä, on Vallilla ns paras.

Vierailija
6/10 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei MISSÄÄN nimessä sinne taakse, vaan ainoastaan eteen ( ja ehkä ekalle sivulle ).

Sinne taakse ei kukaan jaksa kävellä, sanoi henkilökunta mitä tahansa. Ja mielummin sunnuntai kuin lauantai.

Nettisivulta näet kaikki tiedot.

Vierailija
7/10 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulikin pari paikkaa, mitä pitää harkita :) Jos tulee vielä mieleen paikkoja nii kuulen mielelläni! Mieluiten semmosia missä itse ollaan paikanpäällä myymässä :)

Vierailija
8/10 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mankkaalla ja lastentarvikekirputori Jane kaivokselassa. Ja sitten huhtikuussa alkaa myyrmäen hallin kirppis. Näissä ainakin itse olen saanut hyvän tuoton koka kerta :)

Vierailija
9/10 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrtsissä on aika sama meininki kun Vallillassa, eli varkaita ja nuukailijoita mamuja, lisäksi vielä nää mummot jotka trokaa leluja ja muuta.

Akseli ja Jäähalli hyviä.

Vierailija
10/10 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtteri on ahdas, itse en enää edes käy siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi