Timo Soini: Arto Satosen Kela-valinta on saastunut
Soinin mukaan perussuomalaisten surkealle menestykselle kevään kunta- ja aluevaaleissa on kaksi isoa syytä. Arto Satosen Kela-jupakalla voi olla vielä PS:lle iso merkitys.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/26f2fc18-2bbc-4363-8633-174120fe1…
Kommentit (16)
- Kokoomus on tosi taitava teettämään näitä pöllöntöitään muilla puolueilla, Soini sivaltaa entistä hallituskumppaniaan
Vierailija kirjoitti:
Soini ja Satonen edustavat suomalaista miestä komeimmillaan.
Laita oma kuvasi, voidaan arvostella.
Rukousta sen puolesta että Arto Satosesta ei tule Kelan uutta pääjohtajaa! Ei halua mitään hyvää köyhille pitkäaikais sairaille, meidän on ajateltava ensin ihmisiä joilla on valmiiksi kärsimystä jo paljon.
Vierailija kirjoitti:
Rukousta sen puolesta että Arto Satosesta ei tule Kelan uutta pääjohtajaa! Ei halua mitään hyvää köyhille pitkäaikais sairaille, meidän on ajateltava ensin ihmisiä joilla on valmiiksi kärsimystä jo paljon.
Mut hyvää meille keskitulosille jotka maksetaan ne tuet
Ei se Kelan johtaja päätä siitä kuka saa tukia ja paljonko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaihdetaan osia sitten, sinä saat minun psykoosini ja minä sinun työsi. Eikö kelpaa häh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaihdetaan osia sitten, sinä saat minun psykoosini ja minä sinun työsi. Eikö kelpaa häh?
Reality is for people who lack imagination.
Timossa ja Artossa on sitä jotain...
Vierailija kirjoitti:
Timossa ja Artossa on sitä jotain...
Kyllä! Hame kankaat joutaisi lahjoittaan näille munattomille vätyksille.
Soini ja Satonen edustavat suomalaista miestä komeimmillaan.