Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sophie la girafe ei kelvannut ystävälleni vauvalahjaksi :(

Vierailija
07.03.2012 |

Ystäväni sai ensimmäisen lapsensa. Hän on luomuihminen. Olin jostain lehdestä lukenut tuosta Sophie la girafe -lelusta, että se on turvallisista materiaaleista tehty perinteinen ranskalainen lelu. Ajattelin, että se on kaikesta tarkalle ystävälleni tai siis hänen lapselleen hyvä lahja.

Ystäväni avasi paketin, kiitti jotenkin happamen näköisenä. Selitin, että lelu ei ole mitään Kiinan-krääsää vaan Ranskassa tehty. Kaveri käänteli pakkausta ja totesi, että ei tässä kyllä missään niin sanota.

Kerroin, mitä lehdessä oli kirjoitettu. Kaveri otti kirahvin pakkauksestaan. Ja totesi, että haiseepa kamalalle, hän ei voi sietää tällaista kumin hajua.

Ja oli jotenkin sen näköinen, että veisinpä lelun pois. Mahtoiko heittää koko kirahvin roskiin.

Mä oikeasti luulin, että olisi hyvä lahja. :(

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, vika ei ollut lahjassa, vaan ystäväsi käytöstavoissa.

Lahja on hyvä, onnistunut. Itse vein sellaisen ystävälleni, joka osasi iloita, vaikka oli itse asiassa jo saanut sellaisen aiemminkin. Onpahan laumanalku, totesi.

Kurjaltahan tuo toki tuntuu, lohtuhali sulle!

Vierailija
2/27 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmaan muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA,ihan törkeesti ystäväsi käyttäytyi!

on se kumma,että toisille riittää ystäviä,ja sitten käyttäydytään ikävästi! :(

Vierailija
4/27 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vauvani sai sellaisen myös lahjaksi ja tykkäsi kyllä kovasti järsiä sitä:) Minustakin oli oikein hyvä lahja.

Vierailija
5/27 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäksi tyhmä, kun ei uskonut sinua tuossa valmistusmaa-asiassa. Yritä unohtaa koko juttu, kaverisi on varmaan jossain hormonihysteriassa (olin kyllä itsekin, mutta ei olisi tullut mieleenkään käyttäytyä noin vaikka olisin saanut jonkun oikeasti hirveän lahjan).

Vierailija
6/27 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan. Ystävälläsi ei ole käytöstapoja. Millainen ihminen oikeasti kehtaa arvostella toisen antamaa lahjaa? Eikö ihmisille ole enää opetettu mitään tapoja?

Vierailija
7/27 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahja!

Vierailija
8/27 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse jaksaisi olla yhteyksissä tuollaisen ääliön kanssa. Muutenkin tämänkaltaiset luomuhipit ovat ärsyttäviä. Olemattomiin käytöstapoihin yhdistettynä aatteellisuutensa on täydellinen paskapaketti.

Vierailija
9/27 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä kaveri sulla:-/

Vierailija
10/27 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vaikka olisi miten huono lahja ollut, niin olisi sanonut kiitos. Ja vaikka mun lähdettyäni kiikuttanut kirahvin kaatopaikalle.

Tosiaan harmitti, kun olin ihan varta vasten lehtijutun perusteella etsinyt tuon kirahvilelun. Mutta oliko pakko sitä nurjaa naamaa mulle näyttää.

Vierailija
11/27 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille vaikka tää linkki:

http://www.sannas.fi/product/4479/?gclid=CN6fh8681K4CFUgumAodhAv3dQ

Ja sano, että jos ei tykkää lelusta, antaa sen sitten jollekin joka sitä osaa arvostaa.

Jos olisi mun kaveri, olisi kyllä jo entinen kaveri. NOin huonotapaisia ihmisiä en lähelleni kaipaa.

Vierailija
12/27 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväsi on typerä moukka, miksi sinulla on tuollaisia ystäviä kun vaikutat itse ihan toisenlaiselta, huomioit lahjaa hankkiessa hienosti ystävääsi ja hän oli tökerö.

Vierailija
13/27 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin saisi käyttäytyä, vaikka olisit vienytkin jotain made in China-muovikrääsää! Lahjoista kiitetään kohteliaasti; jos ei ole mieluisa, siitä ei tehdä isoa numeroa. Ap, lahjasi oli todella hyvä, ystäväsi sen sijaan saisi kasvaa aikuiseksi.

Vierailija
14/27 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihana lahja vauvalle! Ehkä vauvan äiti ei ole kuullut ko. lelusta aiemmin, toivottavasti kuitenkin hyväksyy lelun vauvalleen.

Vierailija
15/27 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 20 euroa kuitenkin, en ole kummilapsillekaan vienyt sen kalliimpaa syntymälahjaa.

Kai olisi pitänyt ostaa joku Marimekon vaate tms. Mutta ajattelin, että kun niitäkään ei kai enää tehdä edes Suomessa... Ja kun tiesin, että saa niitä parilta muulta kaverilta.

No, ainakin yritin parhaani.

Vierailija
16/27 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on just semmoinen myrkytön vaihtoehto! Meilläkin on semmoinen.

Vierailija
17/27 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä tulee tohon leluun, niin munkin mielestä se on hirveä. Ensinnäkin se on ruma, toiseksi jos se vielä haisee ja kolmanneksi se että mulle tulee siitä mieleen koiranlelu. Koirille annetaan leluiksi tollaisia kumisia vinkuleluja.

Vierailija
18/27 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lateksiallergia (luonnonkumi=lateksi) voi kuminen lelu olla hengenvaarallinen, erityisesti limakalvokontaktissa. Mulla, siskollani ja siskon lapsella on kaikilla lateksiallergia.

Mutta koska tästä ei kuitenkaan ilmeisesti ollut ap.n kaverin kohdalla, niin sanoisin että tökerö ihminen.

Vierailija
19/27 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lateksiallergia (luonnonkumi=lateksi) voi kuminen lelu olla hengenvaarallinen, erityisesti limakalvokontaktissa. Mulla, siskollani ja siskon lapsella on kaikilla lateksiallergia.

Mutta koska tästä ei kuitenkaan ilmeisesti ollut ap.n kaverin kohdalla, niin sanoisin että tökerö ihminen.

ei nyt tässä kohdassa lasketa, koska allergikolle ihan tavallinen ruoka voi olla "myrkkyä".

Vierailija
20/27 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sen hyvin, koska voi työssään käyttää lateksihanskoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi