Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sophie la girafe ei kelvannut ystävälleni vauvalahjaksi :(

Vierailija
07.03.2012 |

Ystäväni sai ensimmäisen lapsensa. Hän on luomuihminen. Olin jostain lehdestä lukenut tuosta Sophie la girafe -lelusta, että se on turvallisista materiaaleista tehty perinteinen ranskalainen lelu. Ajattelin, että se on kaikesta tarkalle ystävälleni tai siis hänen lapselleen hyvä lahja.

Ystäväni avasi paketin, kiitti jotenkin happamen näköisenä. Selitin, että lelu ei ole mitään Kiinan-krääsää vaan Ranskassa tehty. Kaveri käänteli pakkausta ja totesi, että ei tässä kyllä missään niin sanota.

Kerroin, mitä lehdessä oli kirjoitettu. Kaveri otti kirahvin pakkauksestaan. Ja totesi, että haiseepa kamalalle, hän ei voi sietää tällaista kumin hajua.

Ja oli jotenkin sen näköinen, että veisinpä lelun pois. Mahtoiko heittää koko kirahvin roskiin.

Mä oikeasti luulin, että olisi hyvä lahja. :(

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että en varmaankaan jaksaisi pitää noin vaikeaa ihmistä ystäväpiirissäni. Aika kaukana kuitenkin on normaalielämästä tuo luomuilu jos ei voi edes ystävän antamaa lahjaa ottaa vastaan ja pitää kodissaan. Sophie Giraffe on tietääkseni myrkytön ja onko vielä luonnonkumista? Itse en kyllä omista sellaista, mutta hyvän lahjan veit.

Vierailija
22/27 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä. Omakin pää meinasi hajota siihen vinkumikseen mitä lelu pitää. Vaikutti ihan koiranlelulta. Onko toi edes turvallinen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä. Omakin pää meinasi hajota siihen vinkumikseen mitä lelu pitää. Vaikutti ihan koiranlelulta. Onko toi edes turvallinen..

Vierailija
24/27 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vauvansaanti näköjään vie alkeellisetkin käytöstavat. Itse olisin varmaan sanonut että annapa takaisin jos ei kelpaa.

Vierailija
25/27 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit ajatellut lahjaa tarkkaan ,ja minusta oli hyvä lahja.

Se, että ystäväsi ei osannut käyttäytyä, ei ole sinun ongelmasi.

Itse olisin ollut todella otettu kun lahjanantaja olisi miettinyt noin tarkasti omia elämänarvojani.

Vierailija
26/27 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvat ovat kyllä tykänneet, vaikka muistuttaakin koiranlelua. Harvemmin lapset valitsee lempilelunsa sen mukaan, meinaako jonkun aikuisen pää hajota vai ei ;)

Eikä meidän lapsi sitä edes vinguttanut paljoa. Pureskeli vain.

Vierailija
27/27 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju joo.. mutta ihan vajaita vastauksia. Ihme lynkkaus -meininki!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi