Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noniin palstamammat, aion käräyttää pettävän miehen!! Apua kaivataan.

Vierailija
06.03.2012 |

Liian kauan oon tätä paskaa kestänyt. Huomenna on taas tiedossa "sulkapalloilta" eli ukko karkaa vosun luo. Vinkkejä kokoon, miten hoitaa homma tyylikkäästi. Lähdenkö varjostamaan ja yllätän verekseltään vai nostanko kamat ulos ennen kuin tulee takaisin? Puhumalla en aio tätä selvittää, minua on nöyryytetty niin monesti että saan kostaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös menossa tänään pelaamaan sulkapalloa. Ehkä tää vosu onki mun mies!

Vierailija
2/15 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin, että sattumalta näin kadulta kahvilan ikkunasta miehen kahvilla jonkun itseään 10 v vanhemman horon kanssa, kun piti olla poikien kanssa pelaamassa.

Menin sisälle ja kuuntelin miehen selän takana hetken sitä lirkuttelua. Sitten istuin pöytään, kättelin hölmistyneen näköistä naista ja kerroin, että olen muuten tuon vaimo, kukas sinä olet ja miksi istut mieheni kanssa kahvilassa kuuntelemassa lirkutteluja?

Oli naisen naama kyllä näkemisen arvoinen. Ja miehen myös. :) Nautin tilaisuudesta silminnähden, kun sain nolata molemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tutun kuuloista. Mulla on kaveri, joka on jo vuosia tapaillut ukkomiestä juurikin urheiluharrastusten varjolla. Taitavat urheilla myös ihan oikeasti, ja osa ajasta kuluu sitten muuhun.

Sulle varmaan helpointa olisi vaan todeta että tiedät.

Vierailija
4/15 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten ainakin olet 100 varma :) pahoittelen tietty, että noin paska tilanne, mutta jos sulla on jo todisteet, miksi et vaan hommaa omaa kämpää ja lähde menee.. onko lapsia?

Vierailija
5/15 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tästä vielä puuttuis. Taidan oikeasti lähteä varjostamaan ja sitten koputtaa selkään...

Vierailija
6/15 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yllätät itseteosta niin kuin joku tekikin täällä...

Vierailija
7/15 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai onko yhteinen tili? Lähde menemään ja siirrä rahat itsellesi. Siinähän kärvistelee.

Vierailija
8/15 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se mahdollista on että mies "urheilee".

Tiedän henkilön joka teki niin. Sunnuntaisin oli treenit.

Vierailija
9/15 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhteinen tili, jolle ollaan laitettu rahaa ja molemmilla on vielä henk.koht. tilit.

-ap

Vierailija
10/15 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kauan oon tätä paskaa kestänyt. Huomenna on taas tiedossa "sulkapalloilta" eli ukko karkaa vosun luo. Vinkkejä kokoon, miten hoitaa homma tyylikkäästi. Lähdenkö varjostamaan ja yllätän verekseltään vai nostanko kamat ulos ennen kuin tulee takaisin? Puhumalla en aio tätä selvittää, minua on nöyryytetty niin monesti että saan kostaa.

oot tosi naurettava tolla kostomentaliteetilla. Oot just niin paska kuin se kelle kostat. Mutta hv sulle vaan. Tolla asenteella ja persoonallisuudella oot kaiken paskan ansainnukin.

Vierailija
11/15 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot tosi naurettava tolla kostomentaliteetilla. Oot just niin paska kuin se kelle kostat. Mutta hv sulle vaan. Tolla asenteella ja persoonallisuudella oot kaiken paskan ansainnukin.

Kun mies pettää, tekee sen tarkoituksella, valehdellen ja mahdollisesti aina uudelleen lupauksistaan huolimatta, on selkärangatonta jäädä ja kärsiä. Ehkä tuossakin suhteessa voisi olla se aikuinen ja hiljaa pakata kamansa ja haihtua miehen elämästä, mutta mitä se pettäjäluuseri siitäkin oppisi. Sen, että naisia voi kohdella miten vaan ja sopivasti osaavat haihtua tiehensäkin ärsyttämästä...

Kyllä minä kannustan ap:tä. Ei niiltä petturiäijiltä tarvitse sietää mitä vaan ja ihan ansaitsevat sen, mitä sitten saavatkin. Nainen itse määrittelee ne rajat, mitä sietää. Kukaan ei ansaitse petturimiestä.

Mutta tämän lainauksen kommentoija onkin se toinen nainen.

Vierailija
12/15 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies pettää, tekee sen tarkoituksella, valehdellen ja mahdollisesti aina uudelleen lupauksistaan huolimatta, on selkärangatonta jäädä ja kärsiä. Ehkä tuossakin suhteessa voisi olla se aikuinen ja hiljaa pakata kamansa ja haihtua miehen elämästä, mutta mitä se pettäjäluuseri siitäkin oppisi. Sen, että naisia voi kohdella miten vaan ja sopivasti osaavat haihtua tiehensäkin ärsyttämästä... Kyllä minä kannustan ap:tä. Ei niiltä petturiäijiltä tarvitse sietää mitä vaan ja ihan ansaitsevat sen, mitä sitten saavatkin. Nainen itse määrittelee ne rajat, mitä sietää. Kukaan ei ansaitse petturimiestä. Mutta tämän lainauksen kommentoija onkin se toinen nainen.

siis sen sijaan että yhdellä on huono olo, niin se jotenkin parantaa tilannetta että kahdella on huono olo?

Ja mikä sen koston raja on? Jos petetään, niin saako lähettää kaverit hakkaamaan teholle sen toisen? Vai ryöstää sen? Vai leikata siltä sormi? Mikä raja siinä on? Tai siis hä? Kertokaa mulle mikä sen koston idea on? Tuottaa toiselle pahaa oloa?

Sekö helvetti parantaa teidän olon? Se jos mikä on narsistista sairautta, jossa jokaisen kannattaisi katsoa itseensä; tätäkö minä toiselle haluan? ITSENI vuoksi haluan toiselle tuottaa pahaa oloa!!

Se pettäjä sentään yritti peitellä sitä. Se ei tahtonut teille pahaa.

Te tahdotte. Kattokaa peiliin.

Vierailija
13/15 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saat miehes kännykän käteen ja tiedät vosun numeron, niin lähetä sille tekstari miehes nimissä, että voi tulla kotiovelle vastaan, kun hän (miehesi siis) onkin yllättäen yksin kotona. Pyydä vosua vielä pukeutumaan viettelevästi tms. vastaavaa ja yllätä miehesi totaalisesti! :D

T. Yksi yliväsynyt

Vierailija
14/15 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies pettää, tekee sen tarkoituksella, valehdellen ja mahdollisesti aina uudelleen lupauksistaan huolimatta, on selkärangatonta jäädä ja kärsiä. Ehkä tuossakin suhteessa voisi olla se aikuinen ja hiljaa pakata kamansa ja haihtua miehen elämästä, mutta mitä se pettäjäluuseri siitäkin oppisi. Sen, että naisia voi kohdella miten vaan ja sopivasti osaavat haihtua tiehensäkin ärsyttämästä... Kyllä minä kannustan ap:tä. Ei niiltä petturiäijiltä tarvitse sietää mitä vaan ja ihan ansaitsevat sen, mitä sitten saavatkin. Nainen itse määrittelee ne rajat, mitä sietää. Kukaan ei ansaitse petturimiestä. Mutta tämän lainauksen kommentoija onkin se toinen nainen.

siis sen sijaan että yhdellä on huono olo, niin se jotenkin parantaa tilannetta että kahdella on huono olo?

Ja mikä sen koston raja on? Jos petetään, niin saako lähettää kaverit hakkaamaan teholle sen toisen? Vai ryöstää sen? Vai leikata siltä sormi? Mikä raja siinä on? Tai siis hä? Kertokaa mulle mikä sen koston idea on? Tuottaa toiselle pahaa oloa?

Sekö helvetti parantaa teidän olon? Se jos mikä on narsistista sairautta, jossa jokaisen kannattaisi katsoa itseensä; tätäkö minä toiselle haluan? ITSENI vuoksi haluan toiselle tuottaa pahaa oloa!!

Se pettäjä sentään yritti peitellä sitä. Se ei tahtonut teille pahaa.

Te tahdotte. Kattokaa peiliin.

siis täh? Pettäjä ei tahtonut teille pahaa? No, hyvääkö se tahtoo, pettämällä? Voi vittu sunkin kanssas...

Vierailija
15/15 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis täh? Pettäjä ei tahtonut teille pahaa? No, hyvääkö se tahtoo, pettämällä? Voi vittu sunkin kanssas....

näppärästipä käänsit että hyvää tahtoo..

Jos ei tahdo pahaa, niin sitten hyvää, niinkö?

Tai jos ei tahdo hyvää, niin väkisinpä pahaa halusi toiselle.

Mieti nyt mitä kirjotat.

Sinä kun kerrot jollekin jotain, niin motiivit on aina joko hyvä tai paha?

Tai jätät kertomatta, niin pahaahan siitä saatana haluat toiselle.

Voisiko olla, ettei vaan halua satuttaa toista, ilkeäkö se silloin on?

Toisin kuin joku joka ilkeyttään toiselle pahaa tekee. Kumpiko on pahempi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän