miksi mies vetää käteen keskellä yötä??
heräsin yöllä kauheaan jumputukseen. käänisn kylkeä jolloin mies veti kätensä pois housuistaan. sitten jatkoi taas kun ajatteli etten huomaa (?) sanoin siin sitten että vetäkööt muualla. taisi loppuyön hoidella itseään vessassa. Eikö parempaa tekemistä ole vaikka seuraavaksi töihin.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei vaan saa tyyydytystä tarpeilleen. Et ajatellut osallistua tähän?
Siis mitä helevattua. Ei kai kukaan mene häiritsemään toisen hetkeä oikeasti? Kyl munkin mies runkkaa vieressä joskus öisin. Mut tiedän tasan että fantasioi silloin jostain ihan muusta kuin minusta. En usko että kukaan mies haluaa että oma nainen menee ja pilaa hyvän fiiliksen änkemällä mukaan.
Täällähän naiset haukutaan aina oli mimmoinen hyvänsä, ja mitä pahimmilla nimityksillä.
uni tulee runkun jälkeen paremmin. Itse tulee käytettyä sitä unilääkkeenä. Oikee pano saattaa jopa piristää siinä paikassa ja ajassa
Vierailija kirjoitti:
uni tulee runkun jälkeen paremmin. Itse tulee käytettyä sitä unilääkkeenä. Oikee pano saattaa jopa piristää siinä paikassa ja ajassa
Niin totta? Meillä mies usein herättää minut yöllä ja haluaa suihinoton. Aina olen sen antanut. Mutta lopputulos on se, että mies alkaa kuorsaamaan rentona ja tyytyväisenä ija itse on turha haaveilla unesta seuraavaan tuntiin kun piristyi touhutessa toiselle hyvää.
Vierailija kirjoitti:
jos tekee ihan hirveästi mieli seksiä, mutta mies ei jostain syystä innostu, niin ei tarvita kuin käsi omiin pöksyihin ja vähän sormetusta niin johan on mies valmiina ja kummatkin hetken kuluttua tyytyväisiä.
Joskus saatan sormettaa kun mies nukkuu jos esim. telkkarista tulee jotain eroottista ohjelmaa. En vois kuvitellakaan että mies heittäis mut vessaan siinä tilanteessa.
Tässä olikin tarkoitus haukkua sitä omaa rakasta miestä ja lopulta kaikkia miehiä. Onneksi täällä on myös tasapainoisia keskustelijoita ♥️
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Jos herää yöllä stressiin, niin pikarunkulla nukahtaa paremmin uudestaan.
Eikä tarvitse herättää puolisoa kesken unien.
kaipa se nussii unessa jotain mirjuskaa. Seksipuolella en ole pihtari, pikemminkin hän. Sotanorsu olen.