Milloin ihmiset ostaa kesän matkat?
Tarkoitan ihan näitä euroopan matkoja. Kun viime vuonna aloin kysellä matkoja toukokuussa, niin sanottiin että suurin osa oli jo myyty.
Onko ensi viikolla liian aikaista mennä varaamaan?
Kommentit (13)
eli kai se onnistuu euroopan matkoillakin. Pääseepähän just sinne kun haluaa juuri silloin kun haluaa
olen heti vuodenvaihteen jälkeen alkanut varailemaan.
Ja moni paikka on ollut täynnä jo silloin.
Tarkoitan ihan näitä euroopan matkoja. Kun viime vuonna aloin kysellä matkoja toukokuussa, niin sanottiin että suurin osa oli jo myyty. Onko ensi viikolla liian aikaista mennä varaamaan?
Helmikuussa ostin 1 matkan.
Taisi olla myös joulu-tammikuuta, kun ostin myös matkan.
3 matkaa varattuna kesälle. Ajoissa pitää olla.
Eri toten jos haluaa tiettyyn kohteeseen, hotelliin jne.
Mutta ihmetyttää miten tiedätte lomanne jo tammikuussa? Monessa paikassa vasta aletaan tekemään lomatoiveita ja myöhemmin selviää lomat. Riskilläkö varaatte ja toivotte parasta?
Eurooppaanhan pääsee ihan omatoimisestikin, eikä vaan pakettimatkalle. Itse olen ostanut matkoja sekä puoli vuotta ennen reissua että parin päivän varoitusajalla. Miten nyt kukakin haluaa.
Mutta ihmetyttää miten tiedätte lomanne jo tammikuussa? Monessa paikassa vasta aletaan tekemään lomatoiveita ja myöhemmin selviää lomat. Riskilläkö varaatte ja toivotte parasta?
elämäntilanne mahdollistaa lomien varailun hyvissä ajoin.
Usein varataan melkein vuoden päähän reissuja.
Mä olen ainakin aina saanut lomani sille ajankohdalle kun olen halunnut ja varsinkiin jos ilmotan että matka on jo varattu. Miksi loma-ajankohtia yleensä ilmotellaan työnantajalle jos siitä ei ole mitään hyötyä....
Voimme itse päättää milloin lomailemme. Tämä on etu.
Mä olen ainakin aina saanut lomani sille ajankohdalle kun olen halunnut ja varsinkiin jos ilmotan että matka on jo varattu. Miksi loma-ajankohtia yleensä ilmotellaan työnantajalle jos siitä ei ole mitään hyötyä....
Monessa työpaikassa lomat anotaan, sovitaan muun työyhteisön kanssa. Mutta aika unelmatilanne että saa sen ajankohdan lomalle kun haluaa.
Mä olen ainakin aina saanut lomani sille ajankohdalle kun olen halunnut ja varsinkiin jos ilmotan että matka on jo varattu. Miksi loma-ajankohtia yleensä ilmotellaan työnantajalle jos siitä ei ole mitään hyötyä....Monessa työpaikassa lomat anotaan, sovitaan muun työyhteisön kanssa. Mutta aika unelmatilanne että saa sen ajankohdan lomalle kun haluaa.
Olen ollut elämäni aikana kuudessa eri työpaikassa ja joka paikassa loma-ajankohta ILMOITETAAN työnantajalle kunhan se ajoittuu lomakaudelle.
Mä olen ainakin aina saanut lomani sille ajankohdalle kun olen halunnut ja varsinkiin jos ilmotan että matka on jo varattu. Miksi loma-ajankohtia yleensä ilmotellaan työnantajalle jos siitä ei ole mitään hyötyä....Monessa työpaikassa lomat anotaan, sovitaan muun työyhteisön kanssa. Mutta aika unelmatilanne että saa sen ajankohdan lomalle kun haluaa.
Olen ollut elämäni aikana kuudessa eri työpaikassa ja joka paikassa loma-ajankohta ILMOITETAAN työnantajalle kunhan se ajoittuu lomakaudelle.
10 ihmistä lomitettavana kesäaikaan eli touko-syyskuussa. Ei sitä noin vaan itse ilmoiteta koska lomailee.
10 ihmistä lomitettavana kesäaikaan eli touko-syyskuussa. Ei sitä noin vaan itse ilmoiteta koska lomailee.
Eli aika härdelli olisi jos kaikki vaan ilmoittaisi milloin on lomalla. ed työpaikassa oli 12 hlö joiden kesälomat sovitettiin yhteen, jokainen tahtoinen pitää 3-4viikkoa lomaa. eihän siinä koko kesä riittänyt.
mitä ihmeen "euroopan matkoja"??
Kyllähän nyt lentoja saa eurooppaan milloin tahansa ostettua!