Ahde asuu ÄKT omistamassa asunnnossa
Kommentit (17)
Mitäs luulet, kuinka pitkään vielä siinä asuu?
Mäkin asun ta:n omistamassa asunnossa.
Eli aika helkutin kallis asunto. Se esiteltiin Neljän tähden illallinen -ohjelmassa. Todellakin hieno arvokämppä!
Eikä lehden muka maksa siitä todellakaan käypää vuokraa.
Se on nykyään Musiikkituottajat, ÄKT on vanha nimi.
Eli aika helkutin kallis asunto. Se esiteltiin Neljän tähden illallinen -ohjelmassa. Todellakin hieno arvokämppä!
Eikä lehden muka maksa siitä todellakaan käypää vuokraa.
t. ylempi vastaaja
koska H. Ahde teki konkan ja M. Ahde putosi korkealta ja kovaa.
Asuvathan aika monet muutkin AKT:laiset AKT:n omistamassa asunnossa..
Tämä on hieman eri juttu kun se, että sen entisen Finnairin tyypin asunnon oli ostanut eläkevakuutusyhtiö ja asui siinä vuokralla alle markkinahinnan..Tai sitten se, että Vantaan entisen kaupunginjohtajan asunnon omisti joku rakennusfirma..
Mikä on pointtisi? Onko tuossa jotain väärää?
Pitää maksaa käypää vuokraa
omistamassa asunnossa ja maksanut siitä vuokraa vain verotusarvon verran. Se on ollut vähän niin kuin osa palkkaa ja ihan sovittu juttu työnantajan kanssa. Toisilla on sitten työsuhdeauto tai lounassetelit.
Tero
autoista ja puhelimista, ja niiden laskuista, joita työnantajat tarjoilee... Asuminenko vaan pitäisi olla käypää?
samassa talossa. Jos on yhtään samanlainen pohja (kuten oletan) niin asunnossa on pitkä leveä käytävä koko asubnnon läpi ja huoneita kahden puolen käytävää. Eli hukkatilaa on kyllä reilusti. Minulla se oli kimppakämppänä. Lisäksi kovan metelin vuoksi ikkunoita ei voinut pitää auki.
autoista ja puhelimista, ja niiden laskuista, joita työnantajat tarjoilee... Asuminenko vaan pitäisi olla käypää?
Sehän on osa palkkaa josta pitää maksaa vero. Jos asuu liian halvalla, on se sama kuin saisi palkkaa pimeästi
samassa talossa. Jos on yhtään samanlainen pohja (kuten oletan) niin asunnossa on pitkä leveä käytävä koko asubnnon läpi ja huoneita kahden puolen käytävää. Eli hukkatilaa on kyllä reilusti. Minulla se oli kimppakämppänä. Lisäksi kovan metelin vuoksi ikkunoita ei voinut pitää auki.
josta maksetaan verotusarvon verran veroa valtiolle. Vuokraa ei siis makseta. Verottaja päättää mikä on minkäkin asunnon verotusarvo.
Työsuhdeetuja on mm. autoetu ja puhelinetu.Niistäkään ei makseta mitään. Ainoastaan verotusarvon verran veroa.
Asunto oli aika alkuperäisessä kunnossa :-)
Asunto oli aika alkuperäisessä kunnossa :-)
Itse olin -96-97.
sekä paljonko maksaa?