Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SyperMarjo yrittä aikoinaan viedä poikaystäväni.

Vierailija
06.03.2012 |

Ei saanut:)

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäisissä viesteissä ap kysyi, "Löysitkö virheitä vai?", joita kaiketi sitten lähdettiin tässä ketjussa ruotimaan. Ehkä logiikan mukaan hymiö kuuluisikin ennen pistettä, mutta koska hymiö tosiaan on ihan ylimääräistä (ja jopa ylikäytettyä, imho), niin totta kai lause tulee päättää ennen sen lisäämistä. Väitätkö "kielenkorjaajana" todellakin, että tämä näyttää sinun silmiisi oikealta:

Näin on:)

Etkö todellakaan haluaisi päättää tuota millään muulla tavoin?

Sitäpaitsi, tuollainen itsensä ylentäminen ("eihän näiden asioiden osaamista tai ymmärtämistä jaada jaada") antaa vastaajasta todella ylimielisen kuvan. Että ei pinna tai ammattitaito riitä perustelemaan rauhallisesti, vaan pitää heti vedota johonkin tutkintoon ja kuinka kukaan muu ei tietysti voi osata, kuin sinä......

Ja ei, minä en ole kirjoittanut itse noita sinun tulkintaasi kritisoivia vastauksia ylle.....

se on oikein, minusta keskustelupalstan viestien ei tarvitse noudattaa oikeakielisyysnormeja.

Minusta vain on tosi epäkohteliasta arvostella jonkun toisen kirjoituksia noin rumaan sävyyn. Lisäksi se on hieman koomista, kun arvostelijalla itsellään vaikuttaa olevan aika suppea käsitys kielestä, eikä hän itsekään noudata yleiskielen normeja.

Juu, etpä tietenkään ole kirjoittanut minun tulkintaani kritisoivia viestejä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi