Jatkuvan ulkonäön haukkumisen vuoksi olen itsarin partaalla ja olen 40v!
Luulin että se loppuisi ikääntyessä, mutta se onkin pahentunut!! En kestä enää. En pysty liikkumaan ulkona. Pakettiautomiehet osoittelevat nauraen, ratikassa ilkutaan sivuprofiilille jne. Työssäkäynti alkaa olla mahdotonta. Mitä tehdä?
Mielialalääkkeitä en haluaisi. Pelkään kuitenkin että tätä menoa kuolen tai sairastun ja joudun sairaalaan. Kiusaaminen tappaa. En käy enää työpaikan ruokalassa kun sain tarpeekseni pukumiesten ivailuista.
Kommentit (57)
Vähäpätöisemmstäkin syistä siellä käydän.
Mut hei hiuspidennyksiä saa ja se ryhti on kaiken a ja o! Huomisesta lähtien sä ojennat sen selkäs ja naurat kaikille ääliöille sun pitkää nenän varttasi. Sulla ei ole mitään hävettävää nainen! Lapsikin sulla on ja rakastaa sua juuri sellaisen akuin olet. Hänkin oppii pian , että äitissä on jotain vikaa jos sitä itse korostat. Jos todellaki olisit noin ruma kuin luulet, niin etpähän olisi raskaaksiskaan tullut.
Tulee todella paha mieli sun puolsetas. Et voi elää elämääs puolella teholla vaan siksi, että joku ei pidä sinua hyvän näköisenä. Olet paljon muuta kuin ulkonäkösi!
Mut hei hiuspidennyksiä saa ja se ryhti on kaiken a ja o! Huomisesta lähtien sä ojennat sen selkäs ja naurat kaikille ääliöille sun pitkää nenän varttasi. Sulla ei ole mitään hävettävää nainen! Lapsikin sulla on ja rakastaa sua juuri sellaisen akuin olet. Hänkin oppii pian , että äitissä on jotain vikaa jos sitä itse korostat. Jos todellaki olisit noin ruma kuin luulet, niin etpähän olisi raskaaksiskaan tullut.
Tulee todella paha mieli sun puolsetas. Et voi elää elämääs puolella teholla vaan siksi, että joku ei pidä sinua hyvän näköisenä. Olet paljon muuta kuin ulkonäkösi!
Ei ole kyse siitä että tarttisi pitää hyvännäköisenä, vaan ainoastaan ihmisen näköisenä!
En elä puolella teholla, vaan en elä ollenkaan. Koko elämä perustuu välttelyyn. Kyllä lapsi jo tietää ongelmistani. Pakko on ollut kertoa, kun en pysty koskaan lähtemään kaupungille tai minnekään.
Ilkkuminenkin, ihan varmasti! Tiedän piirteiltään ei-niin kauniita naisia, mutta kun ovat itsevarmoja, sitä rumuutta ei huomaa!
se onnistuu se yhdessä yössä itsevarmaksi muuttuminen?!?!? Kiitos että yritätte auttaa mutta ette ihan oikeasti ymmärrä ollenkaan.
Olen hakenut itsevarmuutta mm. kamppailulajien parista ja joutunut naurunalaiseksi myös siellä!! Kun ei ole mitään tahoa, ei mitään paikkaa, ei mitään ihmisryhmää, jonne tuntisin kuuluvani!!
Lapsesta saakka rumaksi haukutun ihmisen itsetunto ei kyllä enää keski-iässä nouse. Jotenkin on selvittävä mutta miten.
Eikö täällä ole muita rumia????
tai teitä naureskelijoita??? Jos, niin kertokaa ihmeessä mikä saa teidät nauramaan aikuiselle naiselle??
Esimerkiksi minua. Kun lähden ulos saan vaihtelevasti erilaisia kommentteja ulkonäöstäni tai sitten sanattomasti osoitetaan ivaa. Esimerkkitilanne: olen kapakassa ja tuntematon mies tulee eteeni, pudistaa päätään ja kävelee pois. Voiko tuollaista tulkita positiivisesti? Viime kesänä festareilla eräs tyyppi katsahti minuun ja alkoi sitten nauraa. Ehkä typerintä tässä on se, että en olisi hoksannut olevani "hirviö" ilman ihmisten negatiivista huomiota.
Sekä sun "rumuutta" että naureskelua! En ole eläissään nähnyt, että kenellekään naurettaisi fyysisten ominaisuuksien vuoksi! Ja olen suakin vanhemp.
Esimerkiksi minua. Kun lähden ulos saan vaihtelevasti erilaisia kommentteja ulkonäöstäni tai sitten sanattomasti osoitetaan ivaa. Esimerkkitilanne: olen kapakassa ja tuntematon mies tulee eteeni, pudistaa päätään ja kävelee pois. Voiko tuollaista tulkita positiivisesti? Viime kesänä festareilla eräs tyyppi katsahti minuun ja alkoi sitten nauraa. Ehkä typerintä tässä on se, että en olisi hoksannut olevani "hirviö" ilman ihmisten negatiivista huomiota.
Onko sulla lapsia? Pystytkö liikkumaan normaalisti ulkona? Itse välttelen ihmismassoja viimeiseen asti.
Sekä sun "rumuutta" että naureskelua! En ole eläissään nähnyt, että kenellekään naurettaisi fyysisten ominaisuuksien vuoksi! Ja olen suakin vanhemp.
paljoa nähnyt, etkä itse joutunut kärsimään ulkonäöstäsi. Minulle se on ollut arkipäivää niin pitkään kuin muisti kantaa.
Jos et edes voi sitä kuvaasi laittaa, niin kukaan ei usko ja tämä jankutus alkaa jo kuvottaa.
On ihmisiä, jotka esimerkiksi mt-lääkkeet ovat täysin pilanneet jo nuorella iällä eivätkä lääkärit välitä. Monella on varmaan sen vuoksi vaikea löytää partneriakin, vaikka ovat alun perin olleet ihan kivankin näköisiä nuoria ihmisiä.
Nyt sun on aika lopettaa tämä lässytys tai sitten laitat kuvan, että sua voidaan auttaa. Ota yhteys johonkin lehteen ja pyydä päästä johonkin ohjelmaan laitettavaksi.
Ihan älytöntä, että ihmiset vaivautuvat sun typerään leikkiin. Tämä alkaa olla vähän sitä samaa kuin että Kakolan prinsessassa hoitohenkilökunta lähti leikkiin mukaan ja meni tapaamaan prinsessan kanssa pankinjohtajaa.
PANKAA POIKKI NÄMÄ ÄÄLIÖT KIRJOITUKSET! Ensiksi oli ihan hauskaa vastailla, vaikka sillä varauksella että mikä juttu tämä oikein on. Mutta nyt ei enää naurata.
Kohta tehdään ilmianto tästä ketjusta ja pyydetään, että sut viedään jonnekin, jos vielä uhkailet itsemurhalla. LEIKIT LIIAN VAKAVILLA ASIOILLA etkä ole ollenkaan kiinnostunut ratkaisemaan ongelmaa, joten voi olettaa että OLET JONKUNLAISEN AVUN TARPEESSA TAI SITTEN OLET JOKU ÄÄLIÖ PELLE!
LOPPU!
Jos et edes voi sitä kuvaasi laittaa, niin kukaan ei usko ja tämä jankutus alkaa jo kuvottaa.
On ihmisiä, jotka esimerkiksi mt-lääkkeet ovat täysin pilanneet jo nuorella iällä eivätkä lääkärit välitä. Monella on varmaan sen vuoksi vaikea löytää partneriakin, vaikka ovat alun perin olleet ihan kivankin näköisiä nuoria ihmisiä.
Nyt sun on aika lopettaa tämä lässytys tai sitten laitat kuvan, että sua voidaan auttaa. Ota yhteys johonkin lehteen ja pyydä päästä johonkin ohjelmaan laitettavaksi.
Ihan älytöntä, että ihmiset vaivautuvat sun typerään leikkiin. Tämä alkaa olla vähän sitä samaa kuin että Kakolan prinsessassa hoitohenkilökunta lähti leikkiin mukaan ja meni tapaamaan prinsessan kanssa pankinjohtajaa.
PANKAA POIKKI NÄMÄ ÄÄLIÖT KIRJOITUKSET! Ensiksi oli ihan hauskaa vastailla, vaikka sillä varauksella että mikä juttu tämä oikein on. Mutta nyt ei enää naurata.
Kohta tehdään ilmianto tästä ketjusta ja pyydetään, että sut viedään jonnekin, jos vielä uhkailet itsemurhalla. LEIKIT LIIAN VAKAVILLA ASIOILLA etkä ole ollenkaan kiinnostunut ratkaisemaan ongelmaa, joten voi olettaa että OLET JONKUNLAISEN AVUN TARPEESSA TAI SITTEN OLET JOKU ÄÄLIÖ PELLE!
LOPPU!
Luuletko tosiaan että laittaisin kuvani nettiin??? Ei teidän tarvitse minua nähdä, en pyydä mielipidettänne ulkonäöstäni vaan tilanteestani. Ja juu kiitos, sinun mielipiteesi meni kyllä perille.
nauramatta sänkyyn kanssasi? =)
Hei, vakavasti ottaen en usko tilanteen olevan noin paha muuta kuin korviesi välissä. Vai sokeako se lapsesi isä on?
Itse olin lapsena niin susiruma, että ihan oikeasti vieraat teini (ei sentään aikuiset), nauroivat minulle ääneen useasti ja mitä ihmeellisemmissä tilanteissa ja paikoissa. Kasvoin ja minusta kasvoi ihan kaunis nuori nainen (toisin nyt olen lihomisella pilannut senkin).
Mutta ruman leima pysyy aina sielussa ja haavat eivät ikinä kokonaan parane. Onneksi mieheni on tehnyt hyvää itsetunnolleni, ja vaikka en tunne itseäni kauniiksi edes hänen seurassaan, tunnen olevani hyväksytty ja rakastettu.
mutta silti, seuraavan kerran kun vaikka nuo naapurit nauravat sinulle, mene kysymään heiltä, että miksi he haluavat satuttaa sinua. Kysy, mikä oikeuttaa heidät nauramaan toisen ihmisen ulkonäölle. Sano, että joka kerta kun sinulle nauretaan sattuu. Voin kuvitella tämä on varmaan ylitsepääsemättömän vaikeaa, mutta toisaalta, mitä menetettävää sinulla on? Suunnattomasti tsemppiä! Toivon todella, että tilanteesi joskus parantuu.
Että olet tainnut tästä ennenkin kirjoittaa. On varmasti ihan mahdollista että huomiota herättävä ulkonäkö aiheuttaa sopimatonta käytöstä kanssaihmisissä, mutta osa siitä voi olla ihan omaa kuvitelmaa. Tai jos olet todella epävarma ja käyttäydyt oudosti, niin se voi aiheuttaa ihmetystä enemmän kuin ulkonäkösi.
Mulle tuli ekana mieleen kun vähän aikaa sitten tv-ohjelma Akuutissa oli mies, jolla oli ollut syöpä naamassa, kitalaesta oli alkanut, ja häneltä oli leikattu koko yläleuka pois, ja nenäkin taisi valahtaa alas, kun ei ollut mitään sitä tukemassa. Mies oli todella oudon näköinen, kun naamassa oli aukko. Mutta hän oli ELOSSA. Ihminen voi olla onnellinen vaikka olisi "hirviön" näköinen, ja tuskin sinä ap niin pahan näköinen olet?
Oletko käynyt koskaan missään seurakunnassa? Mä luulen että voisit löytää hyväksyvän ilmapiirin vaikka helluntaiseurakunnasta tai vastaavasta. Ulkonäkö ei määritä sisintämme, vaikka se onkin se minkä näemme ensimmäiseksi. Tsemppiä, älä tuhlaa elämääsi, hae apua, koita saada ystäviä ja olla se mitä olet. Toki ulkonäköä voi jonkun verran muokatakin, mutta hymy on se mikä tekee kenestävain kauniin. Halaus.
Ei tuo ole mitään kuvitelmaa. Ihan totta ja tuota tapahtuu päivittäin. Katsokaa ympärillenne, ette ymmärrä näkemäänne. Tosin suurimmalle osalle ihmisistä nauretaan pilkallisesti ulkonäössä olevien "virheiden" vuoksi. Ette vain tajua sitä.
Itse olen myös todella ruma ja uskon ap:ta, minulla on samanlaisia kokemuksia ja se on päivittäistä ja jatkuvaa. Tietenkään kaikki eivät pilkkaa, mutta todella moni kuitenkin. Ja sitten tuo hulluksi väittäminen nyt menee ihan yli.
Eli kuten huomaat niin ongelma ei poistu ja pahenee näin kevättä kohden kun alkaa olla valoisaa ja ihmiset taas näkee. Talvi on mulle hyvin paljon helpompaa aikaa. Nyt on taas pitkä kesä edessä.. huokaus.