Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku äiti-ihminen kertoa, miksei pääse baariin?

Vierailija
05.03.2012 |

MInulla on kolme lasta ja pääsen kyllä baariin, jos haluan. Lapsillani on nimittäin isä, joka on lasten kanssa, jos minulla on muuta.

No baarielämä ei nyt niin nappaa, joten käyn ehkä kerran kuussa, mutta voisin käydä vaikka joka viikonloppu jos haluaisin. Mies voi mennä toisena iltana, minä toisena.

Toki raskausaikana en ole juonut ja täysimetyksen ajan olen (vapaaehtoisesti) ollut vauvan kanssa. Nyt pumppailen maitoa ja käyn missä lystään (en yleensä baareissa, vaan syömässä, elokuvissa jne. ). Suosittelen tekemään lapset miehen kanssa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsettomat voivat baaritella alvariinsa (jos nyt oikeasti ajattelee, että tämä on hieno asia).

Vierailija
2/22 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sen miehen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muitakin harrastuksia kuin baarissa käynti. Jos viikossa on paljon omia menoja, ei mun mielestä voi lähteä enää baariin. Tai äiti-ihmisen(kuin myös isien) pitää vähän arvottaa menonsa ja mennä vaan tärkeimpiin. Eli välttämättä asia ei ole niin ettei VOI mennä baariin, vaan että muut menot ovat hieman tärkeämpiä, kun kuitenkin haluaa olla niiden lastensakin kanssa. Miehelläkin voi olla menoja aina välillä..

Vierailija
4/22 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn 1-2 krt vuodessa. Mä pidän tota kerran kuussa aika paljona ihmiseltä, jota homma ei nappaa.

Onko sulla pienet lapset? Meillä aletaan olla kouluiässä ja kummastakin vanhemmasta tuntuu, että koskaan ei ole tarpeeksi vapaa-aikaa viettää perheensä kanssa. Pienempänä, kun lapsista ei ollut seuraa, niin kaipasimme jotain muutakin paljon enemmän. Toki nekin monasti toisten perheiden kanssa illan istumisia yms.

Vierailija
5/22 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tunne ketään, ketä ei pääsisi baariin. Ja kaikki tuntemani naiset yhtä lukuunottamatta ovat tehneet lapsensa miehen kanssa. Ja tästä muumimuki-pariskunnastakin toinen aina vuorollaan pääsee baariin.

Vierailija
6/22 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika satunnaisesti. Enpä juurikaan tahdo lähteä, mutta monet bändikeiat ovat jääneet väliin. Ulkopuolista meille on vaikeata palkata. Ei se tietysti mahdotonta ole, mutta vaivaan nähden... Jätän baarin välistä.

Vierailija
7/22 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn toki muualla, mutta baarielämä evvk.

Vierailija
8/22 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mokoma meni kuolemaan. Ei sillä, että minä nyt yhtään enempää sinne baareihin haikailisin, kun pääsääntöisesti vietän vapaa-aikani mieluiten lasteni ja ystävieni kanssa kotona.

Vierailija
9/22 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään työni takia,ei mun tarvii enää mennä eriksen bilettää :))

Vierailija
10/22 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdellä ystävällä oli se ongelma, että jos hän lähti jonnekin niin lapset huusivat ja itkivät niin kauheasti että mies soitti varmaan 2 tunnin jälkeen että nyt olis syytä tulla takaisin. Nainen kaivoi tämän kuopan itselleen ihan itse kun ei antanut miehelle alusta asti mahdollisuutta hoitaa lapsia. Periaatteessa hän kyllä pääsi, mutta siitä ei vaan tullut kovin pitkäaikaista iloa.

Itse pääsisin mutta en halua. En millään jaksaisi valvoa niin kauan, enkä kestäisi seuraavaa päivää (meillä kun päivä alkaa yleensä 6:30). Minä en vaan jaksa tuota nyt - ehkä joskus 10 vuoden kuluttua :)

Vierailija
11/22 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tunne ketään, ketä ei pääsisi baariin. Ja kaikki tuntemani naiset yhtä lukuunottamatta ovat tehneet lapsensa miehen kanssa. Ja tästä muumimuki-pariskunnastakin toinen aina vuorollaan pääsee baariin.

joka, ei ikinä KETÄ!

Vierailija
12/22 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä pääsisin, muttei kiinnosta sitten pätkän vertaa. Lapsia mulla on peräti kolme.

Vierailija
13/22 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon. Varsinkin jos ei nappaa.

Itse "pääsen" vaikka joka päivä, mutta en halua. On myös ollut aika, jolloin ei ole "päässyt". Ei ole ollut hoitajaa tai rahaa. Aikansa kutakin.

Vierailija
14/22 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos niin haluaisin, isä on kyllä lapsen kanssa ja tarvittaessa isovanhemmatkin.

Homma nyt vaan on niin, että ennen avioliittoa ehdin ravata siellä baareissa noin 10 vuotta ja se ei nappaa mua enää pätkääkään. Kavereistakaan ei kukaan enää alvariinsa ravaa baareissa, joten aika yksin saisi siellä olla.

Käyn mielellään ulkona syömässä, tapaan ystäviä, istun parilla lasillisella, käyn konserteissa, mutta musta on ihana olla kotona viimeistään ennen puoltayötä. Lisäksi ihan itse haluan pääsääntöisesti viettää viikonloput miehen ja lasten kanssa. Ei yksinkertaisesti huvita lainkaan tuo baarielämä.

Vierailija
15/22 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pumppaaminen on todella työlästä, joten todella tarkkaan harkitsen noita omia menoja. Baarit eivät ole siinä ykkössijalla. Krapulassa on niin kamalaa! Olen poissa vauvan (8kk) luota vain lääkärikäyntien tms. ajan.

Korviketta en enää tässä vaiheessa halua edes kokeilla, joten imetyksellä mennään. :)

Vierailija
16/22 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mielestäni aika usein, kun on pieni vauvakin.

Mutta varsinaiseen kysymykseesi vastaan, kuten moni muukin täällä, että pääsisin kyllä baariin, mutta aika harvoin se kiinnostaa. Viimeisten vuosien aikana olen käynyt noin 1-2 kertaa vuodessa kavereideni kanssa. Kerran-pari vuodessa ollaan myös käyty mieheni kanssa ravintolassa kaksin syömässä, mutta se ei ollut kai tähän ketjuun kuuluva asia.

Onneksi opiskeluaikoina on tullut jonkinasteinen yliannostus baarielämästä, niin ei ole tarvetta kierrellä ravintoloita nyt, kun lapset ovat pieniä.

Vierailija
17/22 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en usko että haluavat tulla tänne siitä avautumaan. Tuossa vaihessa parisuhde on varmaan muutenkin sen verran solmussa että meidän päivitteleminen ei kiinnosta.

mies saattaa olla mustasukkainen / väkivaltainen, olla kännissä jos jää lasten kanssa, lähteä itse jonnekin ja jättää lapset jne... Vaimo on joutunut ansaan eikä osaa hakeutua siitä pois.

Vierailija
18/22 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta baareissa käyminen. Lisäksi lapsi kaipaa minua, joten en halua työssäkäynnin ja opiskelun lisäksi järjestää itseäni lapsen luota yhtään enempää pois. Lisäksi lapsi on hieman huono nukkumaan ja melko vähänuninen, joten en halua tehdä asioita, jotka pahentaisivat univelkaa entisestään. Jos kuitenkin järjestän itselleni aikaa ilman lasta, teen mieluummin jotain virkistävämpää kuin menen baariin.

Vierailija
19/22 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovinkaan usein ilman erillisiä hoitojärjestelyjä, tein kyllä lapseni miehen kanssa, mutta sitä ei vaan enää ole.

Onneksi muakaan ei baarielämä kiinnosta, ja jos kerran kuukaudessa kävisin, en voisi väittää, ettei kiinnosta kuten ap :)

Käyn 2-4 krt vuodessa, ja ne liittyy työjuttuihin silloin, ja hoidan lapsille jonkun yökyläpaikan tai jonkun kotiimme. Lapset 10-14 veet.

Vierailija
20/22 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes firman pikkujouluihin, mies on narsistipaska!

Itse pääsisin, mutta ei enää huvita. Teen mieluummin jotain muuta kuin ryyppään vapaa-aikanani!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi