Onko miehessä vikaa, jos hän on sinkku kolmekymppisenä?
Entä jos nainen on kolmekymppiben, ja edelleen sinkku?
Kommentit (17)
Naiselta ihan normaalia, kun ottaa suomimiesten surkean tason huomioon...
Mieheltä taas noloa.
Sinkku N35
Ei ole noloa kummaltakaan. Joku ihme provo taas. Onko aplla alemmuuskompleksi?
Jos miehet lähtee Bulgariaan voit säki mennä Kreikkaan. Molempi parempi.
Et siis oo nolo.
Kyllä siinä jotain on. En kutsuisi viaksi kuitenkaan. Ainakin itsessäni oli.
No riippuu miehestä. Moni eroaa kolmekymppisenä kun huomaa puolisonsa kanssa haluavansa eri asioita elämässä. Ilman että kummassakaan on varsinaista vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mieheltä taas noloa.
Sinkku N35
Miesvihaajan kommentti on nyt ilmiannettu ylläpidolle. N21
Kaikki on noloa paitsi minun mahtava elämäni.
Mä oon jo kohta viiskymppine sinkku joten onhan mussa tietty vikaa eli en siedä komentelua koska en ole koira ;-D :D :D
Mitä nämä tällaiset kysymykset oikein ovat? Onko mahdotonta käyttää omia aivoja sen sijaan, että kyselee muilta tällaisia? Vai ovatko nämä kaikki vastaavat aloitukset jotain provoja?
Ei, koska tuossa ikäryhmässä miehiä on 70 000 enemmän kuin naisia.
Vaikka jokaisella naisella olisi mies, jäisi 70 000 miestä silti ilman.
Sitä ei ole ulkonäkö tai asiat muutoin kunnossa.
Rajoituksena voi olla pyrinnöt;
silti, aikaa voi olla 2h ma-pe iltaisin (ei takeita, jos treeniajat muuttuu); 2h la-su aamuisin (ennen treenejä) ja toiset taas iltaisin (jos ei treenejä ikävämpää aikaan), kun taas tv:hen menee 2h iltapäivällä, syödessä, ja sitten sitä on kotona 4-6h, joka menee koodaamiseen, tai olen jopa koko viikonlopun harrastusleirillä. Lomia on 10%:n luokkaa, ja se aika on vapaata mutta ulkomailla, jonne kaverin kanssa, jos ei kumppania ole tai hän ei pääse.
Duunista riippuen, siellä voi olla tavallaan vapaata paljonkin. Esim. itse luen silloin uutisia, paljonkin, ja kuuluu tavallaan toimenkuvaan tietää ja olla sosiaalisempi sitäkin kautta. Seuraan maailmanmenoa kuin addikti, ja mulla on useita elämän kestäviä pyrintöjä, jotka ovat mulle etusijalla, ja aikaa ei ole vapaana kotona tai ulkona sen enempää.
Mies on viallinen, nainen taas fiksu
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska tuossa ikäryhmässä miehiä on 70 000 enemmän kuin naisia.
Vaikka jokaisella naisella olisi mies, jäisi 70 000 miestä silti ilman.
Nimenomaan. Miehiin verrattuna naisten suorastaan lapsellisen helppo löytää puoliso; kilpailu on niin kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies on viallinen, nainen taas fiksu
Hyppää järveen.
Vierailija kirjoitti:
Mieheltä taas noloa.
Sinkku N35
Naisten taso se vasta huono onkin. Liberaalissa demokratiassa ei voi olla hyviä naisia. Venäjällä olisi hyviä naisia, mutta hallitus on pilannut suhteet Venäjään ja liikkuminen on vaikeata.
Vierailija kirjoitti:
No riippuu miehestä. Moni eroaa kolmekymppisenä kun huomaa puolisonsa kanssa haluavansa eri asioita elämässä. Ilman että kummassakaan on varsinaista vikaa.
VÄÄRIN! Täysin postyymii'nyky(ihmisten) -ajattelua, kun tuon ikäisenä OLLAAN jo LIIAN vanhoja!
(parittelemaan, perheenperustamiseen ja parisuhteeseen).
Jo, muinoin kauan aukkaa sitten ( em.neuvostoliitossa, 70-80-luvulla, n.PUOLI vuosisataa! sitten) oli käytössä, KÄYTÄNNÖSSÄ ihmisten ARJESSA, sanonta:
'jos nainen EI OLE 25 ikävuoteen mennessä SYNNYTTÄNYT väh.5 lasta, niin on hän LIIAN vanha synnyttämään'. (Hyvä MIETTIÄ. Asioita täälläkin).
Suomessa (ensi- 'synnyttäjien) ikä: +30v. (Niin hulluu, TÄYSIN hulluu!) Ei ihme= suomen huoltosuhde OLLUT perseellään jo MONTA! Vuosikymmentä. Eli ihmisi kuolee ENEMMÄN kuin syntyy. (Ei hyvä tilanne yhteiskunnallisesti).
Ei ole, miksi olisi?