Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku äiti-ihminen kertoa, miksei pääse baariin?

Vierailija
05.03.2012 |

MInulla on kolme lasta ja pääsen kyllä baariin, jos haluan. Lapsillani on nimittäin isä, joka on lasten kanssa, jos minulla on muuta.

No baarielämä ei nyt niin nappaa, joten käyn ehkä kerran kuussa, mutta voisin käydä vaikka joka viikonloppu jos haluaisin. Mies voi mennä toisena iltana, minä toisena.

Toki raskausaikana en ole juonut ja täysimetyksen ajan olen (vapaaehtoisesti) ollut vauvan kanssa. Nyt pumppailen maitoa ja käyn missä lystään (en yleensä baareissa, vaan syömässä, elokuvissa jne. ). Suosittelen tekemään lapset miehen kanssa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun on sitä omaa aikaa. Itse en enää koskaan lähde baariin meiningillä etkot-baariin-snägärin kautta kotiin. Jos menen baariin, niin kyseessa on jonkun juhlat synttäri tai muut. Ja silloin on pääosassa kaikki muu kuin se itse baariin meno ja perseiden veto olalle.

Minulla on siis paljonkin omia menoja. Mutta harrastan mm. liikuntaa ja se on minulle paljon tärkeämpää kuin joku baareilu. Tapaan myös ystäviä mutta niitä tavataan ravintolassa syömisen merkeissä, leffassa jne.

En jaksanut baareilla enää moniin vuosiin ennen lapsiakaan, vielä vähemmän se houkuttaa nyt.

Vierailija
22/22 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme asu Suomessa, ja jos menisin baariin haluaisin mennä mieheni kanssa. Olemme asuneet täällä vasta vähän aikaa, eikä ole oikein tietoa mistä voisi saada luotettavan lastenhoitajan joka puhuu suomea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi