Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystäväni kotiutui baarireissulta vasta aamulla, mielipiteitä

Vierailija
04.03.2012 |

Sanoi lähteneensä baarista kaverinsa luokse ja simahtaneen sinne. Myöhemmin tunnusti jatkoilla olleen myös naisia, mutta ei kuulemma ollut pettänyt.

Olen raivoissani, ensinnäkään en hyväksy mitään aamuun asti kännäystä, jatkoista ja valehtelemisesta puhumattakaan. Ulkona saa toki käydä, mutta jos ilta venyy, haluaisin edes tekstiviestin ettei tarvitsisi huolestua.

Mitä tekisitte tilanteessani? Mies on todella pahoillaan ja tietää tehneensä väärin. Olemme seurustelleet alle vuoden, lapsia ei ole, mutta asumme yhdessä.

Käsittämättömän typerää toimintaa aikuiselta mieheltä...vai olenko jotenkin kohtuuton kun suutuin tästä niin?

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit haistanut sen munaa, kun se tuli kotiin--- olisit saanut hajun joko vieraasta pillusta, tai kortsun hajun.

Vierailija
2/73 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin varmakaan en tietenkään voi olla. Mutta mielestäni asiatonta käytöstä ilman sitä pettämistäkin ja pistää miettimään voinko luottaa mieheen enää.

ap

p.s. minua ei hävetä kysellä tyhmiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kävin eilen baarissa, tosin lähdin sieltä vähän ennen pilkkua ja tulin taksilla kotiin. Ja kerroin miesystävälle tänään, mitä siellä tapahtui (ei siis oikeastaan mitään, perusbaarireissu vaan).

Ehkä sinuna yrittäisin keskustella tuosta siltä pohjalta, että luottamustahan tuo horjuttaa. Mun miesystävä taas on niin luotettava, että jos hän lähtisi baariin, en odottaisi häneltä tekstiviestiä yöllä.

Jatkoille lähteminen on voinut olla joku känni-idea eikä sen tarvi tarkoittaa sitä, että mies pettää.

Vierailija
4/73 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sanoisin suoraan että saa mennä, mutta AINA pitää ilmoittaa jos ei ole tulossa esim. baarien sulkemisajan jälkeen. Näin meillä toimii systeemi.

Olen itse huolehtija, vaikken aina tahtoisikaan. Turhan paljon kuitenkin lukee paikallislehdissäkin näitä tuntemattomien pahoinpitelyjä yms. Enemmän minä sitä pelkään kuin pettämistä.

Mies on kerran lähtenyt baariin ilmoittamatta, koska ei tahtonut minua herättää. Riitahan siitä tuli kun heräsin keskellä yötä. Oli todella pahoillaan. Annoin kyllä seuraavankin päivän tietää että minua ei kohdella miten sattuu. Jos kerran antaa mennä läpi sormien menee pian uudelleen.

Ja mies tosiaan saa kulkea ja lupia ei tarvitse kysellä mutta ilmoittaa pitää. Niin pitää minunkin.

Vierailija
5/73 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa miettimään, miksi valehteli ja mitä oikein tapahtui. Ensimmäinen kerta kun mitään tällaista kävi, jatkoidea oli kuulemma avittaa kaveria saamaan mukava tyttö jatkoille, eli oli siellä ns. seuramiehenä tuolle toiselle tytölle.

Tekstarin haluaisin ihan siksi, että olin oikeasti todella huolissani. Luulin että vähintään on sairaalareissu kyseessä, mitään jatkoja en osannut kuvitellakaan. Naivia, tiedän.

ap

Vierailija
6/73 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joskus kun baarista lähdetään jatkoille tai yöpalalle hyvällä porukalla, väsy voi yllättää. Hyvän ruuan jälkeen vaan on mukava käydä sohvalle tms nukkumaan. Jos yöpalan tarjoaa tutumpi kaveri niin voi vielä käydä suihkussa ja putsata meikitkin. Ja tällainen yösijan tarjoaja kaveri voi olla mies tai nainen. Ei kummempaa.

Yhden yön jutut ja vakihoidot asia erikseen, sinne mennään kaksin, ei kaveriporukalla:)

Vierailija
7/73 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siis kanssasi täysin samoilla linjoilla ja olen asiasta miehen kanssa sopinut. Siis että ilmoitetaan, jos ilta ja suunnitelmat jostain syystä venähtävät tai muuttuvat.

ap

Vierailija
8/73 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa kaveria saamaan nainen, ja toimia seuralaisena toiselle.. Just niin.

En muuten uskoisi pätkääkään.

Mä sinuna työntäisin sen viihteelle heti ens viikonloppuna, odottaisin jatkuuko sama toiminta kerta toisensa jälkeen.

Sitä nopeammin sä saat selville sen todellisen luonteen.

Mä epäilisin, että vaikkei mitään olis tehnyt, niin haussa ainakin oli.

Vierailija
9/73 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni ei ole sinkku, joten oletusarvo on se, että baarista kotiin. Se kaverille sammuminen oli siis valkoinen vale, oli jutellut jonkun naisen kanssa siellä.

Olen minäkin sinkkuaikoina jatkoilla käynyt, ihan vain iltaa istumassa, mutta pahinta tässä oli tuo valehtelu ja ilmoittamatta jättäminen. Olin todella huolissani eikä mies vastannut puhelimeen aamu kuudelta.

ap

Vierailija
10/73 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan jälkikäteen ilmaisee asiasta tai kuulen ohimennen asiasta joltain. Tuo on hyvin loukkaavaa. Omia menoja pitää olla joskus, mutta on niistä kerrottava ennakkoon. Emme asu yhdessä ja taitaa käydä niin, ettemme tule jakamaan yhteistä taloutta.

Vierailija
11/73 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran pahoillaan ja rikki on. Itseäni kuvottaa myös tuo miehen kaveri, kun tietää meidän seurustelevan, mutta silti houkutteli jatkoille. Vastuu tietenkin miesystävälläni, sitä en kiistä. Mutta ihmetyttää tuollainen toiminta.

ap

Vierailija
12/73 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin joku tommonen tais sattua pari kertaa suhteen alku aijoilla 1-5 vuosien kohdalla. Nyt yhdessä 14v ja aika hyvin ilmoittelee ja tulee kyllä kotiin yöksi. Baarissa käy 1-2krt vuodessa ja nyt yhteinen lapsi 4v.

Vierailija
13/73 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin varmakaan en tietenkään voi olla. Mutta mielestäni asiatonta käytöstä ilman sitä pettämistäkin ja pistää miettimään voinko luottaa mieheen enää.

ap

p.s. minua ei hävetä kysellä tyhmiä

luottaa enää itseesi, jos baarireissulta menisit vielä kaverillesi ja simahtaisit sinne sohvalle...?

Ilman mitään pettämisiä yms ja sitten aamulla kertoisit sievistelly version miehellesi ja vasta myöhemmin koko totuuden?

Olen sitä mieltä, että vahinkoja voi sattua kelle vaan, lähes asiassa kuin asiassa. Ja yhdestä kerrasta ei pitäisi vielä liian rajuja johtopäätöksiä tehdä oikein minkään suhteen.

Vierailija
14/73 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsimään sitä unelmien prinssiä, joka ei tee virheitä.

Vierailija
15/73 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vain kyse siitä,mitä haluat uskoa ja mitä et. Vaikka aika selvä kuviohan toi on.

Vierailija
16/73 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten aluksi väitti. Tunnusti myöhemmin (ihan itse, ilman että tivasin, sillä olin jo antanut anteeksi) että oli lähtenyt baarista jatkoille kaverinsa ja parin naisen kanssa. Oli siellä jutellut, ei kuullut soittoani, ja sitten tullut kotiin.

Annoin kyllä anteeksi tämän, mutta kyllä tämä hieman luottamusta syö.

ap

Vierailija
17/73 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istutteko valmomassa ja odottamassa? Minä nukun öisin, enkä minä tiedä koska mies on tullut jne. En ole mieheni vartija! Nukkukaa yönne, säästytte monelta turhalta murheelta. Minun valvomiset eivät estä, jos hänelle tapahtuu mahdollisesti jotain jne...

Vierailija
18/73 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis aamulla kotiin palatessa sanoi menneensä baarista kaverilleen, sillä ei saanut taksia, oli paha olo ja sammui sitten sohvalle. Jatkoilla ei kuulemma ollut muita.

Olin vihainen että aikuinen mies juo itsnsä noin humalaan, oli alun perin ilmoittanut siis menevänsä kavereiden kanssa "yksille". Mutta annoin anteeksi, sanoin etten hyväksy tuollaista toimintaa ja jatkossa pitää aina ilmoittaa, jos ilta venyy eikä tule kotiin.

Myöhemmin mies sitten tunnusti valehdelleensa, jatkoilla oli myös naisia, muttei ollut pettänyt. Eikä siis sammunut sohvalle.

Ja vielä myöhemmin tunnusti, etteivät jatkot edes olleet tuolla kaverillaan, vaan yhden naisen luona.

Ja tuo valehtelu tuossa korpeaa eniten.

ap

Vierailija
19/73 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pitää toista naista lämmitellä ja on panolle pääsemässä.

Vierailija
20/73 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin aamulla eikä mies ollut kotona.

Minäkään en ole mieheni vartija, saa kyllä mennä kavereidensa kanssa ja miehellä on myös naispuolisia kavereita, joista en ole mustasukkainen. Mutta kyllä baarin sulkemisajan jälkeen pitäisi kotiin päästä, eikä koukata jatkojen kautta ja valehdella. Tai sitten olen kohtuuton pirttihirmu.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme