Miesystäväni kotiutui baarireissulta vasta aamulla, mielipiteitä
Sanoi lähteneensä baarista kaverinsa luokse ja simahtaneen sinne. Myöhemmin tunnusti jatkoilla olleen myös naisia, mutta ei kuulemma ollut pettänyt.
Olen raivoissani, ensinnäkään en hyväksy mitään aamuun asti kännäystä, jatkoista ja valehtelemisesta puhumattakaan. Ulkona saa toki käydä, mutta jos ilta venyy, haluaisin edes tekstiviestin ettei tarvitsisi huolestua.
Mitä tekisitte tilanteessani? Mies on todella pahoillaan ja tietää tehneensä väärin. Olemme seurustelleet alle vuoden, lapsia ei ole, mutta asumme yhdessä.
Käsittämättömän typerää toimintaa aikuiselta mieheltä...vai olenko jotenkin kohtuuton kun suutuin tästä niin?
Kommentit (73)
missä porukoissa liikut, kun sanot, ettei miehillä ole "pillu mielessä"! Eikö jokaisella terveellä miehellä ole? Ainakin minun eri kaveripiirien kanssa juhliessa todellakin puhutaan naisista, seksistä jne. erittäin paljon. Ja harva juo itseään sellaisiin tilaan, ettei muka seksi onnistuisi.
Ei ihme että viihdyn enemmän naisporukoissa. Minusta pillusta puhuminen on junttimaista ja jälkeenjäänyttä toimintaa. Noloa on myös alentaa mies eläimen tasolle että terveellä miehellä on mielessä pillu. Oletko sinä pillun kanssa naimisissa vai rakkaan vaimosi? Ne porukat missä liikun eivät ole mitään erityisen konservatiivisia, mutta ei meidän porukoissa pilluista ja seksistä puhuta räävittömästi tai muutenkaan. Eiköhän ne ole niitä murrosikäisten mopopoikien juttuja ne. Puhetta siitä mistä on puutetta. T: 11cm mies
Jep, ei tosiaan ole ihme, että viihdyt enemmän naisporukoissa....
Jos luet viestini, niin huomaat, etten puhu "pillusta" puhumisesta enkä myöskään mistään "räävittömästä" seksistä puhumisesta. Teet ihan omat tulkintasi. Seksistä ja naisista sen sijaan on puhuttu joka ikisessä "saunaillassa", jossa olen ollut...ihan tavallisten suomalaisten miesten kanssa.
ettei mies muutu enää miksikään. En halua viheltää peliä poikki yhdestä virheestä, mutta teen kyllä harvinaisen selväksi etten jatkossa tuollaista toimintaa hyväksy. ...ap.
Koska jos nyt antaisit kenkää miehellesi, kehen sitten voisit valtaasi käyttää? Ehei, kyllä miestä on löysässä hirressä roikutettava niin pitkään kunnes hän itse älyää lähteä.
siihen suhdetta lopettaisi, että mies on mennyt jatkoille vieraiden naisten luo, vaikka en jatkossa sellaista hyväksykään, haluaisin vain tietää, että mitä siellä oikein on tapahtunut. Se taas voi olla vähän vaikea saada selville. Meneekö ihmiset useinkin jatkoille niin, että kaverilla on pari ja itse pitää toiselle seuraa? Mistä siellä oikein humalassa puhutaan?
Jep, ei tosiaan ole ihme, että viihdyt enemmän naisporukoissa....
Jos luet viestini, niin huomaat, etten puhu "pillusta" puhumisesta enkä myöskään mistään "räävittömästä" seksistä puhumisesta. Teet ihan omat tulkintasi. Seksistä ja naisista sen sijaan on puhuttu joka ikisessä "saunaillassa", jossa olen ollut...ihan tavallisten suomalaisten miesten kanssa.
Vaan taitaa olla telakalla ihan eri meiningit.
Aika vieraalla silmällä katsellaan, jos kaveriporukassa, joku alkaa kertomaan vaimonsa tai entisten naistensa seksielämästä tai omastaan.
Vähän hiljaiseksi vetää porukan saunassa. Meillä saunassa puhutaan politiikasta ja metsästyksestä. Ihan normaaleja miehiä ollaan. Seksistä ei puhuta.
Ex on huumorimiehiä :-D
Näkisit mun ukkoni, tyhjällä tulitikkuaskillakin on suurempi energiakenttä kuin sillä vätyksellä. Onneksi siipallani on kivasti rahaa ja muuta perittyä omaisuutta, joten katselen hiirtä vielä hetken, ennen kuin kävelen ulos plakkarissa puolet kaikesta maallisesta hyvästä.
Usein sinkuilla on heikko energiakenttä.
He välittävät ilmaan sellaista heikkoa energiaa. Ukkomiehet taas ovat mahtisonneja ja heidän energiakenttänsä on suurempi. Mitä enemmän naisia ukkomiehellä on sitä suurempi energiakenttä hänellä on. Monesti sinkkumiehet ovat sinkkuja jo sinkkuuden syystä. Moni sinkku tekee tilaan ukkomiehelle, kun ukkomies läväyttää leveät punttinsa pöytään. Möh möh asenteella sitä metsässäkin kuljetaan. Ei riistaa jaeta petojen kesken. Riista jää aina ukkomiehelle.
T: Ex
[/quote]
Kuules nyt. Mieti vähän, miksi miehesi on tilanteesta niin pahoillaan ja harmistunut? No just siksi, kun on selvästi vehdannut jonkun toisen naisen kanssa!!! asia on päivänselvä. Vaikutat aika sinisilmäiseltä..tottakai sitä haluaa uskoa ettei mitään ole tapahtunut, mutta tässä tapauksessa selkeesti on.
Heräsin aamulla eikä mies ollut kotona.
Minäkään en ole mieheni vartija, saa kyllä mennä kavereidensa kanssa ja miehellä on myös naispuolisia kavereita, joista en ole mustasukkainen. Mutta kyllä baarin sulkemisajan jälkeen pitäisi kotiin päästä, eikä koukata jatkojen kautta ja valehdella. Tai sitten olen kohtuuton pirttihirmu.
ap
Älä vahdo toista. anna miehesikin elää.
alle vuosi seurustelua ja asutte jo yhdessä, no elä marmata jos ylläreitä tulee
Vierailija kirjoitti:
alle vuosi seurustelua ja asutte jo yhdessä, no elä marmata jos ylläreitä tulee
Typerys, aloitus on vuodelta 2012.
Mikä tämän ketjun tarkoituksena oli? Tulla opettamaan, kuinka mies voi tehdä tyhmyyksiä, mutta ei kannata yhdestä mokasta pihalle heittää, koska "virheitähän sattuu"?
Harvinaisen "ilmava" ketju. Yleensä kukaan kirjottaja ei jätä noin paljon teksteihin tyhjiä välejä. Nyt niitä on osunut samaan ketjuun useampi kirjoittaja...
Yleensä miehet menevät baariin, kun juomat on loppu ja nousukännissä halutaan lisää juotavaa. Seksiä saa kätevämmin netin kautta treffipalveluiden kautta.
Ei nykyään kukaan lähde baariin tai tanssilattialle etsimään seksiä.
Monesti halutaan vain tanssia ja pitää hauskaa kavereiden kanssa. Seksille on ihan oma käytävänsä.
T: Ex