Miesystäväni kotiutui baarireissulta vasta aamulla, mielipiteitä
Sanoi lähteneensä baarista kaverinsa luokse ja simahtaneen sinne. Myöhemmin tunnusti jatkoilla olleen myös naisia, mutta ei kuulemma ollut pettänyt.
Olen raivoissani, ensinnäkään en hyväksy mitään aamuun asti kännäystä, jatkoista ja valehtelemisesta puhumattakaan. Ulkona saa toki käydä, mutta jos ilta venyy, haluaisin edes tekstiviestin ettei tarvitsisi huolestua.
Mitä tekisitte tilanteessani? Mies on todella pahoillaan ja tietää tehneensä väärin. Olemme seurustelleet alle vuoden, lapsia ei ole, mutta asumme yhdessä.
Käsittämättömän typerää toimintaa aikuiselta mieheltä...vai olenko jotenkin kohtuuton kun suutuin tästä niin?
Kommentit (73)
olenko jotenkin outo, mutta jos mieheni lähtee kavereittensa kanssa ulos, niin saa kyllä mun puolesta olla ihan niin kauan kuin haluaa, vaikka seuraavaan päivään. Olen ehkä jotenkin ylirauhallinen, mutta ei tule kyllä helposti mieleen, että olisi sattunut jotain (ok - jos ei tulisi seuraavanakaan päivänä takaisin niin sitten huolestuisin).
Näin siis koin ennen lapsia, nyt lasten tultua kuvioihin täytyy tietysti olla lastenhoitokunnossa aamulla jos niin on sovittu...mutta meillä on kyllä niin että jos toinen lähtee bilettämään niin pääsääntöisesti saa nukkua seuraavana aamuna niin pitkään kuin haluaa. Ja nukkukoon saman tien vaikka sitten kaverilla, jos siellä on niin hauskaa ettei malta lähteä.
Asenteeseeni vaikuttanee se, että a) luotan mieheeni täydellisesti kaikessa, esim. en kerta kaikkiaan voi uskoa, että mieheni pettäisi (tiedän että se on mahdollista tietenkin mutta en vaan usko sitä) b) käymme kumpikin harvoin ulkona, kummankaan ei ole "pakko" päästä jatkuvasti ja c) kumpikin pääsemme tasapuolisesti menemään.
Sanoi lähteneensä baarista kaverinsa luokse ja simahtaneen sinne. Myöhemmin tunnusti jatkoilla olleen myös naisia, mutta ei kuulemma ollut pettänyt.
Olen raivoissani, ensinnäkään en hyväksy mitään aamuun asti kännäystä, jatkoista ja valehtelemisesta puhumattakaan. Ulkona saa toki käydä, mutta jos ilta venyy, haluaisin edes tekstiviestin ettei tarvitsisi huolestua.
Mitä tekisitte tilanteessani? Mies on todella pahoillaan ja tietää tehneensä väärin. Olemme seurustelleet alle vuoden, lapsia ei ole, mutta asumme yhdessä.
Käsittämättömän typerää toimintaa aikuiselta mieheltä...vai olenko jotenkin kohtuuton kun suutuin tästä niin?
paha juttu olisi, jos mies olisi pettänyt? Tai ei esim. harrastanut seksiä, vaan suudellut jne?
mutta pieni epäilys silti kalvaa. En itseasiassa edes kysynyt mistä juttelivat, en kysynyt edes ketä nämä naiset olivat. Heh. Se valehtelu vaan enemmän korpesi.
Ehkä pitäää vielä illalla jutella asiat täysin selväksi, eilinen meni vähän viileissä tunnelmissa.
ap
olenko jotenkin outo, mutta jos mieheni lähtee kavereittensa kanssa ulos, niin saa kyllä mun puolesta olla ihan niin kauan kuin haluaa, vaikka seuraavaan päivään. Olen ehkä jotenkin ylirauhallinen, mutta ei tule kyllä helposti mieleen, että olisi sattunut jotain (ok - jos ei tulisi seuraavanakaan päivänä takaisin niin sitten huolestuisin).
Näin siis koin ennen lapsia, nyt lasten tultua kuvioihin täytyy tietysti olla lastenhoitokunnossa aamulla jos niin on sovittu...mutta meillä on kyllä niin että jos toinen lähtee bilettämään niin pääsääntöisesti saa nukkua seuraavana aamuna niin pitkään kuin haluaa. Ja nukkukoon saman tien vaikka sitten kaverilla, jos siellä on niin hauskaa ettei malta lähteä.
Asenteeseeni vaikuttanee se, että a) luotan mieheeni täydellisesti kaikessa, esim. en kerta kaikkiaan voi uskoa, että mieheni pettäisi (tiedän että se on mahdollista tietenkin mutta en vaan usko sitä) b) käymme kumpikin harvoin ulkona, kummankaan ei ole "pakko" päästä jatkuvasti ja c) kumpikin pääsemme tasapuolisesti menemään.
ongelmahan on se, että mies valehteli. Jos mies oikeasti olisikin vain simahtanut kaverille, niin tuskin tässä olisi suurempaa ongelmaa. Nyt ei ollut, vaan mennyt kahden naisen kanssa jatkoille, eikä ollut siellä nukkunut ja ap:n tekstarikin oli naisen kanssa keskustelun lomassa jäänyt kuulematta. (Joo, mä en ihan omalla kohdalla uskoisi, että on jäänyt pelkkään jutteluun, mutta en luotakaan kehenkään 100-prosenttisesti). Eli kun mies jo osoitti kykenevänsä valehtelemaan uskottavasti siitä nukkumisesta, niin onko loppukertomuksestakin jäänyt jotain pois.
Me mennään baariin, me halutaan huomiota, halutaan juttuseuraa, halutaan mennä jatkoille...
Halutaan että meistä ollaan kiinnostuneita.
Vaikka ollaankin suhteessa.
Se että mennäänkö me loppuun asti?
Eli harrastetaanko me seksiä.
Tuliko siihen mahdollisuutta vai ei?
en yksinkertaisesti pystyisi enää luottamaan. Emme ole naimisissa eikä meillä ole lapsia, joten siin mielessä lähteminen olisi vielä "helppoa".
jos olisi suutelua ja muuta hyväilyä pitäisi miettiä.
ap
Kukaan täysjärkinen mies ei koskaan kieltäytyisi, jos sellainen tilanne kerrankin osuisi kohdalleen!!!
Nimim. minäkin olen kerran kokeillut, enkä kadu
saat niistä kalsareista. Jos ovat kähmineet ym, niin varmasti on kovettuneet mällit pöksyissä. Pengo nyt vaan se pyykkikori niin loppuu se ihmettely!
mies olisikin pettänyt, niin on kuitenkin parempi, että saat sen tässä vaiheessa suhdetta selville, eikä esim. sitten, kun olette naimisissa, teillä on lapsia ja mies "sammuu kaverin sohvalle" toisen kerran. Tietysti pettämisen voi myös antaa anteeksi. Minua tuo juttu epäilyttäisi, kun tiedän itsestäni, miten helposti kaikenlaiset selitykset menee läpi, jos toinen oikein kovasti haluaa uskoa hyvää. En siis väitä, että tässä olisi kyse ehdottomasti pettämisestä. Minä sanoisin, että "kulta, kaikille sattuu erehdyksiä, haluaisin vain tietää totuuden, kun on tautejakin olemassa ja humalassa sitä ei aina muista olla niin varovainen"..
vaikutti pitkään siltä, että mies oli ollut kaverillaan, missä oli sitten ollut myös näitä naisia. Mun mielestä siinäkään ei olisi ollut mitään vikaa. Mutta ilmeisesti olikin ollut noiden naisten luona ja valehdellut siitä...no joo, ahdistaisi minuakin :/
ongelmahan on se, että mies valehteli. Jos mies oikeasti olisikin vain simahtanut kaverille, niin tuskin tässä olisi suurempaa ongelmaa. Nyt ei ollut, vaan mennyt kahden naisen kanssa jatkoille, eikä ollut siellä nukkunut ja ap:n tekstarikin oli naisen kanssa keskustelun lomassa jäänyt kuulematta. (Joo, mä en ihan omalla kohdalla uskoisi, että on jäänyt pelkkään jutteluun, mutta en luotakaan kehenkään 100-prosenttisesti). Eli kun mies jo osoitti kykenevänsä valehtelemaan uskottavasti siitä nukkumisesta, niin onko loppukertomuksestakin jäänyt jotain pois.
juodaan vain pää täyteen niin että aivosolut huutaa hallelujaata. Harvemmin ne puuhat edes onnistuisi sellaisessa myrkytystilassa. Etenkin, kun ottaa huomioon että hommiin täytyy käydä ventovieraan kanssa. Se jo alentaa suorituskykyä entisestään. Mitä jos rouva maisteri lukisi lisää niitä halpoja Harlekiineja realismin sijaan. Jokainen yhdenillan suhteita harrastanut tietää miten huonoja ne panot oikeasti ovat. Humalala, vierastus, vainoharhat kotona odottavasta kumppanista... Tietenkin ap:n olisi pitänyt nuuhkia miehensä kalua, kuin koira ja päätellä onko ilmassa poltetun kumin tai vieraan nartun hajua. Just :D Ajatelkaa selkeästi ja suorasti. Bean there. Carrot done thät.
Älä nyt arvon miestoveri ihan kaikkien miesten puolesta sentään puhu! En tiedä, missä porukoissa liikut, kun sanot, ettei miehillä ole "pillu mielessä"! Eikö jokaisella terveellä miehellä ole? Ainakin minun eri kaveripiirien kanssa juhliessa todellakin puhutaan naisista, seksistä jne. erittäin paljon. Ja harva juo itseään sellaisiin tilaan, ettei muka seksi onnistuisi.
Mutta pointtini ap:lle ja muille on se, että vaikka jokaista tervettä miestä seksi ja naiset kiinnostavat, niin vain osa suhteessa olevista on valmis pettämään. Ja vaikka se osa onkin aika suuri, on se kuitenkin pienempi kuin tuo uskollisten joukko.
T: uskollinen mies, jonka kavereista valtaosa on uskollisia, ja sitten tietty osa ei ole.
Jep hep. Aika hölmöä olisi pettää kaveriporukan todistaessa tapahtumaa. Kyllä tuosta huhut lähtisi liikkeelle.
Pettäjänä ja kovana panomiehenä neuvon teitä:
Pettäkää toisella paikkakunnalla, älkää kavereiden todistaessa tapahtumaa. Voi menettää kavereita ja tieto vuotaa.
Hoitakaa homma aina. Aina anonyymisti. Hölmöintä olisi toimia kotipaikkakunnalla, jonkun tutun todistaessa tapahtumaa. Se on amatöörimäistä toimintaa. Alkoholia ei kannata nauttia laisinkaan pettämisreissuilla.
T: Ex
monesti mieheni on ollut jonkun naisparin toiselle naiselle pitämässä seuraa, että sinkku mies sai jatkaa mukavan naisen kanssa iltaa.
Mutta valehtelua/ilmotamattomuutta minulle en hyväksy
monesti mieheni on ollut jonkun naisparin toiselle naiselle pitämässä seuraa, että sinkku mies sai jatkaa mukavan naisen kanssa iltaa.
Mutta valehtelua/ilmotamattomuutta minulle en hyväksy
se sinkkumies osaa jatkaa mukavan naisen kanssa iltaa ilman esiliinoja?
No jos ootte aikuisia ihmisiä ja toi käytös ei susta ole hyväksyttävää, niin mitä jos ette jatkaisi yhdessä ja perustaisi perhettä jne. ??? Ei mies muutu enää miksikään.
ettei mies muutu enää miksikään. En halua viheltää peliä poikki yhdestä virheestä, mutta teen kyllä harvinaisen selväksi etten jatkossa tuollaista toimintaa hyväksy.
Perhettä en nyt tältä istumalta ole perustamassakaan, joten eiköhän tässä ehdi katsomaan miten mies asian ottaa. Tämä oli siis ensimmäinen kerta suhteemme aikana, kun näin käy.
ap
Kukaan täysjärkinen mies ei koskaan kieltäytyisi, jos sellainen tilanne kerrankin osuisi kohdalleen!!!
Nimim. minäkin olen kerran kokeillut, enkä kadu
Miksi vaimoa ei voi ottaa mukaan?
T: Ex
missä porukoissa liikut, kun sanot, ettei miehillä ole "pillu mielessä"! Eikö jokaisella terveellä miehellä ole? Ainakin minun eri kaveripiirien kanssa juhliessa todellakin puhutaan naisista, seksistä jne. erittäin paljon. Ja harva juo itseään sellaisiin tilaan, ettei muka seksi onnistuisi.
Ei ihme että viihdyn enemmän naisporukoissa. Minusta pillusta puhuminen on junttimaista ja jälkeenjäänyttä toimintaa. Noloa on myös alentaa mies eläimen tasolle että terveellä miehellä on mielessä pillu.
Oletko sinä pillun kanssa naimisissa vai rakkaan vaimosi?
Ne porukat missä liikun eivät ole mitään erityisen konservatiivisia, mutta ei meidän porukoissa pilluista ja seksistä puhuta räävittömästi tai muutenkaan. Eiköhän ne ole niitä murrosikäisten mopopoikien juttuja ne. Puhetta siitä mistä on puutetta.
T: 11cm mies
ole ollut missään "jatkoilla naisten luona" (vai mikä se ilmaus nyt olikaan), vaan ihan yksinkertaisesti ollut NAISEN LUONA, jonka on löytänyt jostain ravintolasta.
saat niistä kalsareista. Jos ovat kähmineet ym, niin varmasti on kovettuneet mällit pöksyissä. Pengo nyt vaan se pyykkikori niin loppuu se ihmettely!
Pyykkikori ei kerro kähmimisestä yhtikäs mitään eikä todennäköisesti seksistäkään. Ensinnäkin tiedoksi, että mieheltä "kähmimisen" aikana mitään spermaa sinne housuihin tirahda. Opettele ihan perusfysiologiset asiat ensin...
Ja seksinkään osalta todennäköisesti et sieltä kalsareista vastausta saa. EIhän mies mahdollisen seksin jälkeen ollenkaan välttämättä ole vetänyt kalsareita spermaisen munansa päälle.