Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maistuisiko teille tällainen iltapala?

Vierailija
04.03.2012 |

Viinirypäleitä, omenaa, Mancegoa, vuohenjuustoa, sinihomejuustoa, naudan kylmäsavupaistia. Kyytipojaksi punaviiniä, ja päälle vähän suklaata.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta noista juustoista en pidä, voisin tilalta syödä jotain muita juustoja. ja lihaa en syö myöskään.

Vierailija
42/42 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle maistuisi hedelmät ja juustot paitsi homejuusto, jota inhoan. Suklaata en söisi iltapalaksi.



Aika iso satsi tosin noita saisi olla, että iltapalasta kävisivät. Seurusteluun ja naposteluun toki ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän