Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maistuisiko teille tällainen iltapala?

Vierailija
04.03.2012 |

Viinirypäleitä, omenaa, Mancegoa, vuohenjuustoa, sinihomejuustoa, naudan kylmäsavupaistia. Kyytipojaksi punaviiniä, ja päälle vähän suklaata.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoviini kävisi.

Vierailija
22/42 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta homejuusto ja omena jäisi syömättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko mulle koko pullo sitä viiniä, ja puoli kiloa tuota lihaa? Mä en naudanlihaa ole monesti syönyt, mutta eikö tuo ole nyt sitä hyvää..

Mutta oletan että sitä on siivu, ja sit joku juustosiivu päälle, eli nälkään sais vetää omenaa?

Miks ap? Meinaatko tarjota uudelle miehelle hyvän iltapalan?

Ei koko pulloa viiniä, 2 lasia max. Lihaa, juustoja pienet palaset, ei puolta kiloa. Itselle tein, koska tykkään ko ruoka-aineista. Mielenkiinnosta kysyin, tykkäätkö muut palstailijat.

Vierailija
24/42 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viinirypäleet, omena ja suklaa. Muita en söisi vaikka maksettaisiin.

Vierailija
25/42 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lihan jättäisin syömättä. Samoin suklaasta en tykkää ellei se ole tosi tummaa, sitä menisi yksi palanen. Mutta kokonaisuus on kyllä todella herkullinen.

Vierailija
26/42 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
27/42 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juustot, paisti ja punaviini pois.

Vierailija
28/42 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinirypäleitä, omenaa, Mancegoa, vuohenjuustoa, sinihomejuustoa, naudan kylmäsavupaistia. Kyytipojaksi punaviiniä, ja päälle vähän suklaata.

Minä en vois pelkästään juustoja syödä enkä lihaa. Punaviini kelpaisi.

Vierailija
29/42 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vois pelkästään juustoja syödä enkä lihaa. Punaviini kelpaisi.

Vierailija
30/42 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rypäleet, omena, punkku ja suklaa. Juustoista tykkään, mutta juuri nuo on ihan inhokkeja. Lihakin menee, mutta kylmäsavuisena ei...

Vierailija
31/42 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuitenkin istuttaisiin iltaa muutama tunti ja sitä punaviiniäkin juotaisiin, ainakin itse saattaisin hotkaista kaiken tarjolla olevan parempiin suihin.:) Itse siis saattaisin jossain vaiheessa alkaa syömään noita herkkuja nälkääni enkä osaisi rajoittaa vain muutamaan suupalaan.

Ja tuo olisi siis minun kannaltani suuri ongelma, nuohan ovat herkkuja mutta hyvin raskaita sellaisia.

Ehkä siksi itse soisin, että mukana olisi vaikka reipas kippo vihersalaattia hyvällä öljykastikkeella.

Syömisiään vahtivalle tuo voisi siis olla hieman ongelmallinen, vielä siinäkin tapauksessa, että olisi hyväksynyt ajatuksen, että hieman illalla herkutellaan.

Vierailija
32/42 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä kommentoi aina näihin ketjuihin!

Vierailija
33/42 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei enää ihan tähän aikaan päivästä. Eilen olisi maistunut paremmin, kun valvottiin pitempään. Nyt mun pitäisi mennä tunnin kuluttua nukkumaan että jaksan herätä huomenna töihin.

Vierailija
34/42 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä! Mulla 1 ystävä on juur tollanen että tuota ja tuota en syö. Nauretaan aina hälle... Mutta toki ymmärrän allergiat ym.

Ihanat iltapalat teillä ap. Ja vaikken kaikkea tietäisi niin toki maistelisin ja söisin jos tarjotaan. Lautasen reunalle en jättäisi mitään koskaan!

Vierailija
35/42 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku neljäs hyvä juusto vielä kehiin:-)

Vierailija
36/42 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi että nyt raskaana jäisi homejuustot ja viinit pois. Muuten namnam!

Vierailija
37/42 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa joku toisi lautasen minullekin :-)

Vierailija
38/42 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinirypäleitä ja omenaa voisin syödä. Naudan kylmäsavupaisti siivu leivän päällä EHKÄ. Suklaa ihan jees. Juomaksi mieluiten teetä.

Vierailija
39/42 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei meidän jääkaapista ikinä löydy tuollaisia herkkuja?! Homejuusto+hedelmä on aivan loistava makuyhdistelmä... Ai että..!

Vierailija
40/42 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia kannattaisiko syödä kun närästysvaivaa pukkaa. Mutta jokainen noista kyllä maistuisi.