Maistuisiko teille tällainen iltapala?
Viinirypäleitä, omenaa, Mancegoa, vuohenjuustoa, sinihomejuustoa, naudan kylmäsavupaistia. Kyytipojaksi punaviiniä, ja päälle vähän suklaata.
Kommentit (42)
Mutta homejuusto ja omena jäisi syömättä.
Olisko mulle koko pullo sitä viiniä, ja puoli kiloa tuota lihaa? Mä en naudanlihaa ole monesti syönyt, mutta eikö tuo ole nyt sitä hyvää..
Mutta oletan että sitä on siivu, ja sit joku juustosiivu päälle, eli nälkään sais vetää omenaa?
Miks ap? Meinaatko tarjota uudelle miehelle hyvän iltapalan?
Ei koko pulloa viiniä, 2 lasia max. Lihaa, juustoja pienet palaset, ei puolta kiloa. Itselle tein, koska tykkään ko ruoka-aineista. Mielenkiinnosta kysyin, tykkäätkö muut palstailijat.
viinirypäleet, omena ja suklaa. Muita en söisi vaikka maksettaisiin.
mutta lihan jättäisin syömättä. Samoin suklaasta en tykkää ellei se ole tosi tummaa, sitä menisi yksi palanen. Mutta kokonaisuus on kyllä todella herkullinen.
juustot, paisti ja punaviini pois.
Viinirypäleitä, omenaa, Mancegoa, vuohenjuustoa, sinihomejuustoa, naudan kylmäsavupaistia. Kyytipojaksi punaviiniä, ja päälle vähän suklaata.
Minä en vois pelkästään juustoja syödä enkä lihaa. Punaviini kelpaisi.
Minä en vois pelkästään juustoja syödä enkä lihaa. Punaviini kelpaisi.
rypäleet, omena, punkku ja suklaa. Juustoista tykkään, mutta juuri nuo on ihan inhokkeja. Lihakin menee, mutta kylmäsavuisena ei...
Jos kuitenkin istuttaisiin iltaa muutama tunti ja sitä punaviiniäkin juotaisiin, ainakin itse saattaisin hotkaista kaiken tarjolla olevan parempiin suihin.:) Itse siis saattaisin jossain vaiheessa alkaa syömään noita herkkuja nälkääni enkä osaisi rajoittaa vain muutamaan suupalaan.
Ja tuo olisi siis minun kannaltani suuri ongelma, nuohan ovat herkkuja mutta hyvin raskaita sellaisia.
Ehkä siksi itse soisin, että mukana olisi vaikka reipas kippo vihersalaattia hyvällä öljykastikkeella.
Syömisiään vahtivalle tuo voisi siis olla hieman ongelmallinen, vielä siinäkin tapauksessa, että olisi hyväksynyt ajatuksen, että hieman illalla herkutellaan.
ihmisiä kommentoi aina näihin ketjuihin!
mutta ei enää ihan tähän aikaan päivästä. Eilen olisi maistunut paremmin, kun valvottiin pitempään. Nyt mun pitäisi mennä tunnin kuluttua nukkumaan että jaksan herätä huomenna töihin.
Käsittämätöntä! Mulla 1 ystävä on juur tollanen että tuota ja tuota en syö. Nauretaan aina hälle... Mutta toki ymmärrän allergiat ym.
Ihanat iltapalat teillä ap. Ja vaikken kaikkea tietäisi niin toki maistelisin ja söisin jos tarjotaan. Lautasen reunalle en jättäisi mitään koskaan!
Joku neljäs hyvä juusto vielä kehiin:-)
paitsi että nyt raskaana jäisi homejuustot ja viinit pois. Muuten namnam!
Kunpa joku toisi lautasen minullekin :-)
Viinirypäleitä ja omenaa voisin syödä. Naudan kylmäsavupaisti siivu leivän päällä EHKÄ. Suklaa ihan jees. Juomaksi mieluiten teetä.
Miksei meidän jääkaapista ikinä löydy tuollaisia herkkuja?! Homejuusto+hedelmä on aivan loistava makuyhdistelmä... Ai että..!
Eri asia kannattaisiko syödä kun närästysvaivaa pukkaa. Mutta jokainen noista kyllä maistuisi.
Valkoviini kävisi.