Olen uskomattoman ruma nainen. tuntuu ikävältä
Aloitetaan päästä...
1)hiukset ovat huonokuntoiset ja ohuet.
2)pää on ruman muotoinen, kallo alaspäin takaa laskeutuva, näytän tosi paljon hemulilta, varsinkin kun on ollut polkkapituinen. yritän kasvattaa mut sit tulee hiirenhäntä.
3)sivusta katsottuna minulle ei ole leukaa, kaunista kaulankaarta vaan sellainen hirveä sammakkolörtsy joka yhdistyy suoraan kaulaan
4) minulla on erittäin isot etuhampaat jotka menee ristiin ja ns.ienkupolihymy, eli ikenet näkyy järkyttävästi koska ylähuulinousee hymyilessä tosi ylös. (siksi vältän hymyilyä)
5)järkyttävät tummat silmänaluset joita ei saa millään ilveellä peitettyä. kauheat kassit siis silmien alla,, vois kantaa niillä viikon ostokset
6) vartalo on tasapaksu, pienet rinnat ja vatsa pömpöttää aina,
7)notkoselkä, korostaa edellistä vaikutelmaa (neanterdalin-ihminen)
8) pysty lyhyt ruma nenä
eli tässä jo aika paljon. ei mikään ihme ettei kukaan musta kiinnostu koska olen hemuli
Kommentit (57)
terveisin ap...huvittaa kun joku on oikein nähnyt analyysissä vaivaa ja kiitän siitä
mulla on ehkä vähän luonteessa maanisia piirteitä et jos on energinen kausi elämässä ja asiat on paremmin niin hyväksynkin itseni paremmin sellaisena kuin olen
sitten kun on kaikki päin p:tä ja asiat päin prinkkalaa naama ei miellytä sit yhtään
ei oo pelkästään huono tukkapäivä vaan myös huono naama-, vatsa-,kroppapäivä..plus yleis läskifiilis..mut on näköjään aika yleistä.
ja en tosiaan vaadi mieheltä mitään ihmeellistä ..oon hämmästynyt jos joku komistus kiinnittää huomiota sillä i hmettelen mikä mussa kiinnostaa. no harvoinpa komeet miehet mua ihailee mutta on kerran yks söpöläinen huomioinut ja tuli ihmeellinen olo..en osaa ees selittää :D:D:D
On ruman mallinen nenä ja olen liian lihava nykyään, suorastaan muodoton.
Olen laitettuna tosi nätti, mutta ilman meikkiä, hiukset ponnarilla, huonoissa vaatteissa vaan "ihan ok" näköinen. Työkaveri ei meinaa tunnistaa, kun ruokakaupassa, pipo päässä, moikkaan.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 12:38"]
Katopa http://pleieri.blogspot.com/2013/04/ulkonako.html tosta paljon ulkonäköä voi muokata!
[/quote]
huikee ero kuvan naisella ennen kuvassa!
Jos osaat analysoida ulkonäölliset puutteesi noinkin tarkasti niin osaat varmaan myös peittää niitä? Omat vikasi eivät välttämättä haittaa muita ollenkaan, se kannattaa myös muistaa. Itseäni kiusattiin liian suuresta otsasta nuoruudessani, mutta kun olen kertonut siitä myöhemmin ihmisille he ovat olleet ihmeissään että mikä siinä on muka vikana. Ja en ole peitellyt sitä otsiksella tms koska hiukseni eivät vaan taivu eteenpäin. Toisaalta, mulle on ihan baarissa ventovieras ihminen huomauttanut siitä, että korvani ovat eri korkeudella, jota en ollut itse eds huomannut yli 20-v eloni aikana. Ja lisäksi vaikutat hauskalta ja sanavalmiilta etkä miltään tylsämieliseltä möllöttäjältä. Kyllä sullekin vielä joku löytyy :)
Täällä yksi ruma ja VANHA ilmoittautuu:
Tukka:
-ohentunut ihan hirveästi, päänahka kuultaa läpi tuosta otsan kohdalta, hiukset ovat ohuet ja veltot ja kuivat,päänahka rasvoittuu jumalattoman nopeasti
Naama: -silmät ovat mulla ihan ok, ja mustat kulmakarvat, mutta jos en nyppisi niitä niin ne kasvaisivat paksuina laattoina ja yhteen.
- mulla on hyppyrillä oleva pottunokka
- suuret ihohuokoset joista pukkaa talia koko ajan, meikkivoide ei pysy nenän päällä koskaan ja jos pysyy niin siinä on valkoisia talipilkkuja jotka näkyy
-iho on myös velttoa, alakvat hamsterin pussit, todella syvät sibeliusuurteet ja nasolabiaalijuonteet ovat kuin kanjonit
-Silmien alla on pussit ja otsalla tuhdisti uurteita
- leuan alla on heltta
Vartalo: ihan tyhmän mallinen, leveät hartiat vyötärä on, mutta ei kunnollista, kapea laatikkomainen lantio, alhaalle levenevä roikkopylly, pehmeä ja hyllyvä, jossa sellukuoppia. Osaan tärisyttää pyllyläskejä niin että miestä naurattaa....
Selluliittiset ja muhkuraiset reidet, vaikka liikun paljon. Isot ratsariläskit kokoon nähden ja sisäsivupussukat, polvien sisäpinnoilla läskit. Paksut pohkeet.
Rinnat: tyhjät aa-kupin lättänäpussit, sivusta katsottuna erottuu vain kaareva rintakehä ja rintalihaksen alapuolella nänni.
Ja en kyllä hirveästi laita itseäni koska en koe että se juurikaan auttaa, päin vastoin esim meikkivoide vanhentaa entisestään, varsinkin otsarypyt erottuu isommin ja muutenkin iho näyttää kummalliselta, pakkeloidulta ja tulee tunkkainen olo. BB voiteita olen kokeillut myös, ne ovat parempia mutta sotkevat joka paikan. Meikkaamisessa on VAIN se hyvä puoli että kun ruma nainen meikkaa niin näyttää siltä että hän on edes yrittänyt
. Koitan meikkaamisen sijaan panostaa ihonhoitoon muuten, tiedän että minusta tulee siedettävämmän näköinen ja vähemmän väsyneen näköinen kun käyn ottaan botoxit sibeliuksiin ja EHKÄ otsauurteisiin, katsotaan nyt mitä asiantuntijalääkäri sanoo, ehkä jos sillä voi nostattaa suunpieliä niin sinnekin.
Parasta mitä itselleen voi tehdä, on laihduttaminen ja kuntoilu. Silloin sietää itseään ja oloaan paremmin, vaatteet istuvat paremmin ja kokoja löytää helpommin.LIsäksi liikkuneena ja virkistyneenä asiat eivät näytä niin pahalta. Rentoutuminen auttaa myös ja erilaisissa hoidoissa käynti, missä saa itselleen hyvänolon tunteen.
Jos kokee itsensä rumaksi ja vaikka lihavaksikin niin ylimääräinen kärsimys tulee päälle siitä ettei löydä istuvia vaatteita. Ehkä kannattaa tutustua muotoileviin alusvaatteisiinkin- ainakin isorintaisen ostaa hyvät kohottavat ja tukevat liivit ja muotoilevat sukkikset. Kokovartalo body voipi olla kesällä hiostava.....vai onko?
Kaunista ja hyvää minussa on siis silmät, dekoltee, olkapäät, selän malli, se että olen nyt pitkän taistelun jälkeen normaalipainossa.
Koitetaan siskot pärjätä, t yksi 47v.
PS nuo stailaus kuvat ovat mukavia, mutta kannattaa kuitenkin huomata että ennen ja jälkeen kontrastia on tahallaan korostettu, ja jälkeen kuvia on retusoitu. Ainakin naisten lehtie kuvista huomaa että jälkeen kuvista on mm ryppyjä poistettu ja muutakin.
t 41
Mä olen piirteiltäni helvetin ruma nainen, mutta nyt kun alan lähestyä neljääkymppiä, huomaan että ero muiden kanssa alkaa tasoittua. Nyt alan näyttää jo ihan ok:lta ikäisekseni ja jos tulen äitiini, 10-20 vuoden päästä näytän ikäisteni joukossa suorastaan hyvältä. Ne piirteet mitkä minussa on rumaa, kun menevät sitten jo sen piikkiin että ikääntyminen on hieman vaikuttanut jo mikä on luonnollista. Tosiasiassa mulla on ollut jo kaksikymppisenä roikkuva bulldog-naama, raskaat riippuvat silmäluomet, ryppyjä silmien alla ja otsalla, keltaruskeat hampaat, kaksoileuka ilman varsinaista leukaa jne. Kaksikymppisellä ne ovat epätavallisia ja siksi niitä pidetään hyvin luotaantyöntävänä, mutta neli- saati viisi- tai kuusikymppisellä ovat jo ihan ok.
Mä yritin jossain iässä tuota kovaa laittautumista ja kyllähän sillä jonkin verran ulkonäköä saa rumakin parannettua, mutta itse en kyllä pidemmän päälle viitsinyt. Kun ei minusta kaunista tullut silläkään, vaikka vähän pirtsakamman näköinen, joten en viitsi nähdä vaivaa. Päinvastoin, otin asenteekseni että en murehdi koko ulkonäköä vaan keskityn elämässäni ihan muihin asioihin. Ja niin olen tehnyt, kolmenkympin jälkeen en ole sitä juuri murehtinut etten ole mikään kaunotar.
Katopa http://pleieri.blogspot.com/2013/04/ulkonako.html tosta paljon ulkonäköä voi muokata!
[/quote]
Toi Pleieri blogin kuvassa oleva nainen joutus maksamaan miehelleen jotain 100 000 euroa sen takia ku huijas kauneudellaan miehensä avioliittoon. Reiluako?
[/quote]
Joo tuossa siis on tosiaan käytetty kauneuskirurgiaa muokkaamiseen eikä pelkkää meikkiä. Teksti kuvaparin yläpuolelta: "Monesti rumia kasvonpiirteitä ei olla valmiita korjaamaan mutta kauneuskirurgian avulla myös ruma naama on mahdollista korjata. Tässä esimerkkinä yksi kiinalainen nainen ennen ja jälkeen kuvassa.". Laitoin vaan tiedoksi kun joku puhui stailauskuvista tms että on tuossa vähän muutakin tehty. Ei ne meikit ihmeisiin pysty nekään, esim. noin pahoja roikkuvia yläluomia kuin vasemmassa kuvassa ei saa pelkällä meikillä oikean puolen kuvan näköiseksi.
hei ap, koita keskittyä muihin hyviin piirteisiisi! Epävarmuus ja negatiivisuus rumentaa jokaista!!! Iloinen asenne, positiivinen olemus ja itsensä arvostaminen herättää kiinnostusta ja ihailua muissa. Mietis nyt näitä julkkiksia. Onko esim. h. harkimo sun mielestä komea ja ulkonäöllisesti ideaalimies? Ei minusta ainakaan. Mutta niin vaan on naisia riittänyt. Se johtuu itsevarmasta asenteesta. Sellaisesta, että ei jäädä tuleen makaamaan ja surkuttelemaan kohtaloa, vaan viis veisataan ja mennään leuka ylhäällä eteenpäin ja menestytään. Ei saa ruveta häpeämään itseään!
Minusta ei ollut ennen yliopistoaikaa kukaan mies juuri kiinnostunut. Joitakin satunnaisia juttuja oli, mutta enimmäkseen olin seinäruusu. Nolotti kaikki makkarat (nyt kuvia katsoessa ihailen miten hoikka olin!), punastelu, paksut sormet jne. Siis ihan ihme asiat. Vetäydyin aina syrjemmälle ja yritin olla huomaamaton kun häpesin ulkonäköäni ja jotenkin pelkäsin,että muutkin kiinnittää siihen huomiota. Sitten opiskelijaelämän alettua meno oli niin hulvatonta, että unohdin jotenkin tuon nysväämisen. Samalla sai uusissa piireissä uuden alun. Puhkesin kukkaan. Laittauduin, meikkasin, kävin säännöllisesti kampaajalla, liikuin, juhlin ja yhtäkkiä olin tosi iloinen, sosiaalinen ja miehiä (komeita, hyvännäköisiä, sporttisia, koulutettuja ja haluttuja) alkoi pörrätä ympärillä kuin navetassa. Kaikki kehuivat kilpaa hymyä,iloista perusilmettä, hymykuoppia, söpöyttä, reipasta asennetta, pirteää seuraa ja kauniita kasvoja. Siitä napsin parhaan aviomiehekseni :)
Ja siis realiteetithan on, että minulla on edelleen:
- pyöreät kasvot, paksut posket, joitakin finniarpia leuan alla
- ikävän väriset hampaat, lohjenneetkin vielä edestä
- paksut sormet, miehekkäät kämmenet
- karheat ja tajuttoman paksut hiukset, kostea ilma kun tulee, on reuhka kuin peikolla
- pitkä selkä, lyhyet paksut sääret
- miehekkäät hartiat, moni vaate jää kauppaan kun hartiat kinnaa
- pienet rinnat muuhun kroppaan verrattuna
- vatsamakkaroita, jenkkakahvat, rintsikoista selkämakkara
Mutta, kun vaihdoin (joskin huomaamattani) asennetta, huomasin myös että minulla on:
- suoristettuna kaunis tukka, vaatii kyllä paljon laittamista, värjäämistä, jatkuvaa leikkaamista
- hymykuopat (en edes tiennyt ennen aikuisikää, koska harvassa kuvassa hymyilin aiemmin)
- kauniit tummat silmät
- pienet ei höröttävät korvat
- kaunis hymy, poislukien hampaat
- nykyään hyvä iho
- normaalin kokoiset jalat, ei tarvitse kovin isoja kenkiä
- paksut hiukset, kauniit kun vain näkee vaivaa
- toden totta varsin kauniit kasvot kun aloin meikillä vielä korostaa parhaita puolia ja unohdin vain etsiä vikoja
- kuvissa olen iloisen näköinen, vaikka naama olisi peruslukemilla
Keskity sinäkin omiin parhaisiin puoliin. mitä sillä häpeämisellä oikeastaan saavutat? Ota asenne, että mitä väliä vaikka olisit 150kg ja naama rutussa, hiukset luirut, iho huono jne. Ei ne ominaisuudet himmene, vaikka kuinka surisit, päinvastoin. Minä ajattelen nykyään vatsamakkaroistanikin niin, että en niitä piiloon kuitenkaan saa, joten parempi,e ttä ihmiset näkee ne ja iloisen olemuksen, kuin että näkevät vatsamakkarat ja siihen päälle naaman norsunvitulla. Auttaa kummasti huonoina päivinä =)
46 jatkaa: Siis tarkoitin tuossa, että miehiä alkoi pörrätä ympärillä kuin KÄRPÄSIÄ navetassa =D Tai kai niitä miehiäkin jossain päin voi navetoissa pyöriä laumoittain...
Ulkonäkö on paljon muutakin kuin pelkkä pärstä. Kokonaisuus kuitenkin muodostuu juuri kokonaisuudesta. Kasvonpiirteitään, kallonmuotoaan ja luuston mittasuhteita ei voi muuttaa, mutta kroppansa voi treenata hyvään kuntoon, jolloin kokonaisuus muodostuu ihan toisenlaiseksi. Tuleeko nyt mieleen esimerkiksi ketään huippu-urheilijaa, jota voisi erityisen rumaksi kutsua, vaikka heissäkin on jos jonkinlaista naamataulua.
Kun koko kroppa on hyvässä kunnossa, koko olemus muuttuu, ja jonkin yksittäisen kasvonpiirteen merkitys häviää. Ferrari on ferrari, vaikka siinä olisikin kolhu jossain, lamppu rikki tai peltivanteet. Lada taas on Lada vaikka siihen laittaisikin puuratin ja alumiinivanteet.
Aiemmin mainituista ehdotuksista paras olisi siis se personal trainer, jonka avulla pannaan koko ihminen kuntoon, eikä yritetä vaan väkertää jotain kampausta tai peitellä kädellä hampaita.
"Parasta mitä itselleen voi tehdä, on laihduttaminen ja kuntoilu. Silloin sietää itseään ja oloaan paremmin, vaatteet istuvat paremmin ja kokoja löytää helpommin.LIsäksi liikkuneena ja virkistyneenä asiat eivät näytä niin pahalta. Rentoutuminen auttaa myös ja erilaisissa hoidoissa käynti, missä saa itselleen hyvänolon tunteen."
Korostan tätä, että tämä auttoi ainakin minut uusille urille. Olen paljon tasapainoisempi ja onnellisempi ja itsevarmempi kun olen muutaman kilon laihempi ja erityisesti kun kroppa on muuttunut saliharjoittelun vuoksi. Vaatteita on helpompi löytää- istuvat paremmin kun vatsa ei ole enää pallukka.
Tästä tuli jälleen kerran mieleen, miten järkyttävän paljon ulkonäköä korostetaan ja naisia kontrolloidaan sen avulla meidän kulttuurissa. Toivoisin, että kaikki naiset kysyisivät itseltään, että miksi minun pitäisi olla kaunis? Siis ihan oikeasti? Tää on tietysti tosi vaikeaa, koska meille on joka puolelta opetettu vauvasta saakka, että tyttöjen ja naisten kuuluu miellyttää ulkonäöllään miehiä. Mutta meidän pitäisi yrittää irrottautua tästä pakosta. Ihan oikeasti, mulla ainakin on parempaakin tekemistä! Naisten pitäisi miettiä, mitä he itse haluavat elämässään tehdä ja panostaa siihen. Esim. opiskelu, työ, harrastukset, perhe, lapset, ystävät, matkustelu, vapaaehtoistyö, uusien ihmisten tapaaminen...olkaa subjekteja! Mitä me saamme siitä, että miehet katsovat meitä ihaillen? Hetkellisiä kiksejä joo, mutta niitä voi saada muistakin asioista.
Tietysti jos kokee, ettei ulkonäkönsä takia saa puolisoa/perhettä, vaikka haluaisi, niin se on todella kurjaa. Mutta kun katselee ympärilleen, niin hyvin erilaiset ja erinäköiset ihmiset, miehet ja naiset, ovat löytäneet kumppanin. Se on hyvin harvoin, tuskin koskaan pelkästään ulkonäöstä kiinni.
Parisuhteessa elävälle on useinmiten selvää, miksi pyrkii olemaan niin kaunis kuin kohtuudella voi olla, eli panostaa itseensä edes jonkin verran ja huolehtii ulkonäöstään. Miksi se on tärkeää, niin sen vuoksi että se on välttämätöntä, että säilyttää oman kumppaninsa ihailun, halun, kunnioituksen ja rakkauden.
Jos parisuhteessa elää kuin pellossa, eikä huolehdi itsestään niin äkkiähän se on entinen parisuhde- paitsi jos molemmat valitsevat luovuttamisen tien.
Minä ainakin haluan yrittää, ja taistella ja tehdä sen minkä kohtuudella voin- vaikka täällä rumaksi tunnustauduinkin. Mieheni huolehtii myös itsestään, senkin vuoksi kunnioitan ja ihailen häntä. Hän on aina puhdas, ja siistitty, ja tuoksuu hyvälle eikä ole haitaksi saakka ylipainoa.
[/quote]
Kauneuskirurgilla pystyy tosiaan. Mut se on kallista eikä lopputulokset aina onnistu. Kyllä maailma on "julma". Vai onko? Mitä tuolla blogissa puhutaan niin tasoinen saa tasoisensa. Ruman naisen tähdätessä köyhähköön, ylipainoiseen rumaan junttiin, joka ei saa yhtään huomiota hän rakastunee myös rumaan kuvassa olevaan "ennen" naiseen. Tämäkin nainen halusi rikkaan liikemiehen itselleen ja tiesi sen vaativan todella hyvää ulkonäköä.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 12:47"]
Parisuhteessa elävälle on useinmiten selvää, miksi pyrkii olemaan niin kaunis kuin kohtuudella voi olla, eli panostaa itseensä edes jonkin verran ja huolehtii ulkonäöstään. Miksi se on tärkeää, niin sen vuoksi että se on välttämätöntä, että säilyttää oman kumppaninsa ihailun, halun, kunnioituksen ja rakkauden.
Jos parisuhteessa elää kuin pellossa, eikä huolehdi itsestään niin äkkiähän se on entinen parisuhde- paitsi jos molemmat valitsevat luovuttamisen tien.
Minä ainakin haluan yrittää, ja taistella ja tehdä sen minkä kohtuudella voin- vaikka täällä rumaksi tunnustauduinkin. Mieheni huolehtii myös itsestään, senkin vuoksi kunnioitan ja ihailen häntä. Hän on aina puhdas, ja siistitty, ja tuoksuu hyvälle eikä ole haitaksi saakka ylipainoa.
[/quote]
Teillä taitaa olla aika pinnallinen suhde...
No voi hyvä tavaton. Kumppanin miellyttäminen on ihan järkevä syy pyrkiä näyttämään kauniilta. Mutta tällöin yleensä on kyse siitä, että pukeutuu kauniisti, pysyy hoikkana eli tekee asioita, joihin voi vaikuttaa. Ap suree nyt perusulkonäköään, johon ei voi vaikuttaa (paitsi kirurgialla, ja sekään ei kaikkeen pysty).
Minusta se, että joku kokee olevansa vailla ihmisarvoa, ei uskalla liikkua ulkona ja ajattelee olevansa tuomittu ikuiseen yksinäisyyteen ulkonäkönsä takia (ei välttämättä ap, mutta olen tällaistakin kuullut itseään rumina pitävien naisten suusta) kertoo aika karua kieltä siitä, mihin rooliin kauneus on nostettu länsimaissa. Vaikka a) kauneudella ei ole tekemistä esimerkiksi älykkyyden, hauskuuden, aikaansaavuuden, kekseliäisyyden ja muiden oikeasti tärkeiden asioiden kanssa ja b) kauneus"tasolleen" ei mitään voi.
Tämän takia minusta olisi syytä alkaa kyseenalaistaa kulttuurista pakkoa olla kaunis.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 12:47"]
[/quote]
Joka sekin angstaa, miltä näyttää alasti suihkussa. :)
Vai kelpaako sulle vain brad pitt? :D