Joulupukin kuumalinja
Lapseni on soittanut jo 200 kertaa ja linja vain tuuttaa varattua. Miten sinne oikein pääsee läpi?
Kommentit (18)
Sinnekö ne tuplalapsilisät meneekin...?
Mä soitin Svetlana 30v kuumalinjalle T. Pertti 53v pohojanmaalta.
Sinne on linjat todella tukossa, tottakai kaikki haluaa puhella pukin kanssa, moni joutuu pettymäänkin kun ei pääse läpi.
Vierailija kirjoitti:
Sinne on linjat todella tukossa, tottakai kaikki haluaa puhella pukin kanssa, moni joutuu pettymäänkin kun ei pääse läpi.
Mäpä olen itse sonni. T. Pertti 53v pohojanmaalta.
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö ohjelma netistä??
Yle areenasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pässi sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seisotko lypsyjakkaran päällä, kun astut Mansikin?
Ilkimykset täällä hereillä jo aamusta.
Yle Areena > suorat > tv2 >joulupukin kuumalinja
Ihanan kohtelias Veeti 5v toivotti kaikille hyvää joulua ja kysyi myös pukin kuulumisia <3
Tämä on ihanin ohjelma jouluna.
Soitin itse tänne pienenä ja lauloin Varpunen Jouluaamuna ja olin todella pahasti ärrävikainen, pukki hymyili ihanasti lauluni aikana :D
Vierailija kirjoitti:
No tottakai. Ei aloituksessa muuta sanottukaan vaan kysyttiin miten pääsee läpi. Joku vastasi, että tuurilla, ja niin se taitaa olla.
Joulupukin kuumalinja... :D
"Moi, ootko ollut kiltti tyttö tänä vuonna? Haluutko että pukki tulee tyhjentämään säkkinsä?"
"Ai ai, täällä ollaan oltu tuhmia. Pukki antaa vähän piiskaa."
"Nyt otan hatun pois ja riisun takkini pois, mahani kaipaa kunnon öljyämistä."
Nyt tuli äsken Lappeenrannasta sellainen natiainen joka lauloi kuin ammattilainen. Näinköhän äiti otti luurin h hetkellä?
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli äsken Lappeenrannasta sellainen natiainen joka lauloi kuin ammattilainen. Näinköhän äiti otti luurin h hetkellä?
Lauloi kyllä kauniisti! Minusta pukki voisi soitella vähän enemmän pienemmillekin lapsille. Pk-ikäisille. Tosi moni linjoilla on ollut kouluikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Joulupukin kuumalinja... :D
"Moi, ootko ollut kiltti tyttö tänä vuonna? Haluutko että pukki tulee tyhjentämään säkkinsä?"
"Ai ai, täällä ollaan oltu tuhmia. Pukki antaa vähän piiskaa."
"Nyt otan hatun pois ja riisun takkini pois, mahani kaipaa kunnon öljyämistä."
Onko oikeasti tällaista joulupukin kuuma linja? Pukki siellä huohottaa ja masturboı?
Onko joku päässyt läpi?