Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainenkohan se suomalainen wt-äippä on av-mamman mielestä?

Vierailija
04.03.2012 |

Tuntuu että tällä palstalla ihan sama mitä joku tekee, niin se on white trash jos se eroaa omasta toimintamallistasi/nimimaustasi. Kertoisitteko nyt ystävällisesti mikä suomalaisesta äidistä tekee wt-mamman?

Tuskin täällä tarkoitatte pelkästään jotain assuntovaunualueella asuvia yh-äitejä jotka vetävät joka ilta viinaa ja raahaavat miehiä yöseurakseen kun mukulat juoksevat yötämyöten ties missä/ yrittävät selviytyä mamman miesystävien lähentelystä. Tämä on minun käsityksen white trash ihmisestä.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntynyt ja viettänyt lapsuutensa köyhässä perheessä, jonka arkeen kuuluu päihteet/väkivalta ja lastensuojelu.

=> ei ole menestynyt koulussa ja viimeistään yläasteen alkaessa alkaa seurata vanhempiensa jalanjälkiä. Ei hakeudu jatko-opintoihin peruskoulun jälkeen.

=> Jos ei voi todistaa itseään esteelliseksi työntekoon, tekee töitä lähinnä työvoimatoimiston osoittamissa paikoissa, on riippuvainen tuista. Asuu halvassa vuokra-asunnossa, kalustaa sen huonokuntoisilla ja toisiinsa sopimattomilla huonekaluilla, syö eineksiä ja halpaa ruokaa (paitsi kasviksia), hankkii vaatteet ja tavarat halpakaupoista, harrastuksena lukee juorulehtiä ja katsoo tv:stä realityohjelmia. Rahat ja mielenkiinto ovat päihteissä.

=> huonoja ihmissuhteita, lapset syntyvät vahingossa tai hetken päähänpistosta, elävät samanlaisen lapsuuden kuin vanhempansa. Kuolevat nuorina elämäntapojensa seurauksena.

Jos täytät KAIKKI nämä tuntomerkit, olet wt. Muussa tapauksessa olet korkeintaan vähän juntti.

Ja sun mielestä on oikein, että tälläisen elämän läpikäyneitä vielä nimitellään tälläsillä haukkumasanoilla(et voi väittää että wt-sanassa olisi posiitiivinen kaiku)

Ällöttää.

Te kuvotatte minua ihan oikeesti.

Mä olen mielummin wt kuin sinun kaltainen ihminen.

Vierailija
42/44 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sun mielestä on oikein, että tälläisen elämän läpikäyneitä vielä nimitellään tälläsillä haukkumasanoilla(et voi väittää että wt-sanassa olisi posiitiivinen kaiku)

Ällöttää.

En mielestäni ole sanonut, että kenenkään haukkuminen olisi oikein. Ns. white trasheilla nyt vain todellisuudessa tarkoitetaan äärimmäisessä köyhyydessä ja ongelmissa sukupolvesta toiseen eläviä ihmisiä, ja täällä naiset lyö kyseistä leimaa otsaan jos jollain on tatuointi tai se tupakoi tai asuu pakettitalossa. Että kukahan täällä haukkuu ja ketä, aloita vaikka itsestäsi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää.

En mielestäni ole sanonut, että kenenkään haukkuminen olisi oikein. Ns. white trasheilla nyt vain todellisuudessa tarkoitetaan äärimmäisessä köyhyydessä ja ongelmissa sukupolvesta toiseen eläviä ihmisiä, ja täällä naiset lyö kyseistä leimaa otsaan jos jollain on tatuointi tai se tupakoi tai asuu pakettitalossa. Että kukahan täällä haukkuu ja ketä, aloita vaikka itsestäsi...

HAHAHAA

Väitätkö, että wt-nimitys on jotenkin mairitteleva ilmaisu? Jos on tarve lokeroida ihminen wt-tyypiksi, niin kyllä se vähintäänkin nimittelyä on!

Vierailija
44/44 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHAHAA

Väitätkö, että wt-nimitys on jotenkin mairitteleva ilmaisu? Jos on tarve lokeroida ihminen wt-tyypiksi, niin kyllä se vähintäänkin nimittelyä on!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme