Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenenkään lapsella ollut palovammaa? Miten parani?

Vierailija
03.03.2012 |

Minkä ikäinen lapsi oli ja kuinka iso palovamma? Mikä oli hoitona ja kuinka parani?

Entä kauanko äidiltä kesti päästä yli järkytyksestä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jälkiä enää, oli II-asteen. Hoitona ihon "kaavinta"?. Äidin huoli kesti lähes vuoden, kunnes vamma alkoi hävitä lopullisesti.

Vierailija
2/5 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttikö palovamma pahalta sinun silmiisi? Oliko lapsella pitkään pahoja kipuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan oli toisen asteen palovamma. hyvin parani, äitini fiiliksistä ei tietoa ;-)

Vierailija
4/5 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin noin 7-8 vuotias kun nilkkani paloi pappatunturin pakoputkeen. Oli 3. asteen palovamma. Olisikohan ollut niin, että viikon verran käytiin joka päivä lääkärissä 'kaapimassa'' se ja vaihtamassa side. Seuraava viikko käytiin joka toinen päivä ja kolmantena viikolla käytiin pari kertaa. Sen jälkeen kotona hoidettiin. Kesti parantua TODELLA kauan ja pienet traumat aiheutti vaikka siitäkin on jo vuosikymmeniä. Nyt nilkassani on aika nätti arpi joka muistuttaa joka kesä; älä mene shortseilla pappatunturin kyytiin. :)

Vierailija
5/5 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kokemuksia asiasta,mutta mistä tulee se kamala pelko juuri palamisesta? pelkään että jotain kuumaa (esim.kun keitän mannapuuroa vaikka) et mitä jostää kaatuis lapsen päälle..? Tai kiehuva vesi tai et joku lapsista koskis puuhellaan kun on kuuma.. apua!! mulla varmaan joku pakkomielle tosta mut välillä on ahistanu niin noi ruuanlaitto hommat että! ja en ymmärrä kun joku jättää hellalla paistinpannun kahvan niin et siihen voi lapsikin tarttua,käännän sen aina pois. ja joskus oon anoppilassakin siirtäny kahvinkeitintä kauemmas reunasta..muita?