En tajua ihmisiä, jotka siivoavat lauantaina
Torstaina ppitää viimeistään siivota, että heti perjaintai-ip pääsee viikonlopun viettoon puhtaassa asunnossa. Miten jotkut voi rentoutua paskaisessa asunnossa pe-iltana?
Kommentit (24)
Jos se rentoutuminen tulee jotenkin ihmisen sisältäpäin eikä puunatuista pinnoista?
Voin kertoa ettei meillä ole vieläkään siivottu, taitaa jäädä maanantaihin :)
Meillä ei kyllä ole koskaan mitenkään paskaista. Pölyä voi vähän olla, muttei mitään likaa tai paskaa.
pe-iltana eikä lauantaina eikä sunnuntaina. Viikolla jonakin iltana voi haaskata aikaa moiseen turhuuteen.
Itse pidän sunnuntaita parhaana siivouspäivänä, kun silloin meidän perheellä on parhaiten aikaa siihen.
siivoa sinä torstaina, mitä se sulle kuuluu milloin muut siivoavat?
Kotiintulon ja ruuanlaiton jälkeen pitäisi alkaa vielä siivoamaankin..pyh.
Meillä siivotaan aina sunnuntaisin!
sanotaanhan raamatussakin, että lepopäivä pitää pyhittää!
oli siivouspäivä pakko olla; muutoin eivät olisi siivonneet koskaan. Meillä siivottiin aina torstai-iltana, ettei viikonloppu mene pilalle siivoamisen takia.
Nyt kun pojat ovat muuttaneet omilleen, siivoillaan silloin kun siltä tuntuu. Ja täytyy sanoa, että ennen oli aina siistimpää. Nykyisin kerkiää paikat jo vähän likaantua, taitaapi laiskuus iskeä vanhemmiten ja näkö huonontua kun ei villakoiria nurkissa näe.
että sillon ollaan virkeämpiä ja siivotaan sit kaikki yhdessä. Perjantai-iltana syödään hyvää ruokaa ja hölläillään
Sunnuntai on lepopäiväsanotaanhan raamatussakin, että lepopäivä pitää pyhittää!
vaan silloin siivotaan.
Roboimuri imuroi ahkerasti 24/7, joten lähinnä pölynpyyhintää ja tyynyjen pöyhimistä muuten. Vessan sutaisen yleensä iltaisin ja suihkuseinän sumutan pari kertaa viikossa suihkun yhteydessä. Roskat tyhjenee tarpeen mukaan.
Siivoaminen on hauskaa ja rentouttavaa, -yleensä.
...taas en tajua ihmisiä jotka eivät tajua että jotkut ihmiset ajattelevat ja tekevät asioita eri tavalla kuin he itse.
sanotaanhan raamatussakin, että lepopäivä pitää pyhittää!
ei uskonnollisesti sitoutumaton, joten kirkolliset ahdasmieliset säännöt eivät päde!
..mutta en mä nyt kuitenkaan lähtis vauhkoamaan etten YMMÄRRÄ miten joku muu saattaakin tehdä toisin.
Vai että ihmetyttää sellainen asia, miksi jotkut siivoavat eri päivämä kuin itse... Voi herranen aika palstamamman pientä päätä ja elämää.
Kaikki eivät siivia ikinä, tiesitkös sitä? Ja osa on juonut rahansa ja asuntonsa ja asuu kadulla.
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa :-D
Ja usein se hetki on lauantaina. Miten voi kaivella kenenkään napaa?
mutta itse siivosin ennen torstaisin jotta jäisi aikaa muuhun. Tarpeeksi kun tulee ikää, niin ei jaksa, ehdi tmv. ;)
jos me siivotaan torstaina niin ei meillä enää perjantai-iltapäivänä ole siistiä :DD
legot on lattialla 5 min kuluttua
Olla vähän aikaa siistissä kodissa. Jos siivoan viikonloppuna, tulos kestää 2h ja pennut sotkee kaiken ja pistää huushollin ylösalas.
Jos se rentoutuminen tulee jotenkin ihmisen sisältäpäin eikä puunatuista pinnoista?
Voin kertoa ettei meillä ole vieläkään siivottu, taitaa jäädä maanantaihin :)