Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tunnistatte, että joku mies on teihin vähän ihastunut? :)

Vierailija
03.03.2012 |

Tuossa otsikossa se asia olikin :) Ja miehet voivat myös osallistua ja kertoa mistä nainen voi sen tunnistaa jos mies on häneen ihastunut?

Ap

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

exx mieheni tuijotti baaris ja street raceis tuijotti ja kun huomasin hänet lähin vekk mieheni kans, autolle. kun istuimme autossa tämä kiersi meiän auton ja tuijotti kauan ja köäveli ohi.. mitähän se sillä meinas?

Vierailija
2/19 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yup!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kyllä taitaa katsella mua, onkohan tässä jotain... Itse en koskaan yleensä silti voi myöntää tai uskoa, että näin olisi, mutta useinhan joku ystävä/oma mies sitten nuo vahvistaa kysymällä, että ootkos huomannu, kuinka tuo sinua katsoo.

Joidenkin näiden tapausten kanssa ollut kaverivälit tai sitten sellaisia, joihin törmäilee aina välillä. En siis laske näihin satunnaisia ohiksia.

Vierailija
4/19 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuitenkaan pidä sekoittaa miehen (tai naisen) ihastumista siihen, että hän haluaa aloittaa suhteen. Kuka tahansa voi olla ihastunut ja jopa rakastunut ilman, että aikoo tai haluaa viedä asiaa sen pidemmälle. Yleensä esteenä on aikaisempi sitoutuminen eli henkilö on jo varattu. Tietysti muitakin syitä voi olla.

Mutta kyllä ihminen on niin rakennettu, että vaistoaa toisen ihastuksen erehtymättömästi. Ihmisrodun säilyminen on ollut siitä kiinni, että osaa erotta viholliset, ystävät ja mahdolliset parittelukumppanit. Tämä taito ei ole heikentynyt vuosituhansien myötä.

Mutta ei se vielä tarkoita sen enempää, tietenkään.

Vierailija
5/19 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiseen? Vähän vaikeampaa.

bi

Vierailija
6/19 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ystävällinen ja kohtelias, kuuntelee ja muistaa mitä sanon, katselee ihailevasti.

Vierailija
7/19 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurassasi, hymyilee ja katsoo tiiviisti silmiin. Iso mies muuttuu ikäänkuin pikkupojaksi.

Jos hän laittaa sinulle sähköpostia, kirjoittaa sen alkuun joka kerta "Hei Tiina" vaikka voisi vain kirjoittaa "Hei".

Vierailija
8/19 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sijaan sen että mies on kiinnostunut harrastamaan kanssani seksiä huomaan kyllä

Vierailija
9/19 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluaa sekstailla?

Vierailija
10/19 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä ulos syömään, jos olet itsekin kiinnostunut. Jos on ihastunut, niin lähtee ja siellä ne loputkin selviävät. Mene hotelliin muutamaksi tunniksi naimaan iLlallisen jälkeen. Se tekee vaikutuksen ja tuntuukivalta puhtaissa, virraissa lakanoissa.

Vierailija
11/19 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä 4 huomaa että haluaa sekstailla?

kuin edellä lueteltu osoituksena ihastumisesta. toki voi lisäksi ehdotella tai vihjailla tai kysellä mun kuvioista.

ehkä olen kyyninen, mutta oletan automaattisesti että jokainen kiinnostuneelta vaikuttava mies ensisijassa haluaa (vain) seksiä eikä ole "ihastunut". tosin sama koskee myös itseäni.

Vierailija
12/19 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihastui minuun. Käy vieläkin useita kertoja viikossa meillä, milloin milläkkin tekosyyllä.

Jumittaa kanssani keittiössä vaikka mieheni lojuisi sohvalla. Mies luo pitkiä katseita ja on kovasti kiinnostunut keskustelemaan kanssani.

Vierailija
13/19 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen silmät loistaa, on poikkeuksellisen hyväntuulinen seurassasi, hymyilee ja katsoo tiiviisti silmiin. Iso mies muuttuu ikäänkuin pikkupojaksi.

MInulla on kyllä ollutkin sellainen intuitio, että tyypillä taitaa vähän sukat pyöriä jaloissa.

Vierailija
14/19 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen silmät loistaa, on poikkeuksellisen hyväntuulinen seurassasi, hymyilee ja katsoo tiiviisti silmiin. Iso mies muuttuu ikäänkuin pikkupojaksi.

MInulla on kyllä ollutkin sellainen intuitio, että tyypillä taitaa vähän sukat pyöriä jaloissa.

Mun pomo käyttäytyy usein näin, ja jos ei niin tiedän että a) lapset sairastaa ja hän on valvonut suurimman osa viime yöstä, b) on ollut keikkakiertueella ja valvonut paljon, c) on tulossa itse kipeäksi. Lisäksi naapurissa asuu perhe, jonka isäntä on aina hyväntuulinen, hymyilee ja katselee silmiin, on vähän ilkikurinen kuten pikkupojat, vaikka olisikin kyse vakavasta asiasta. Koskaan en oo häntä nähnyt ilman että hymyilisi ja olisi hyväntuulinen, mutta me onkin tunnettu ja tavattu lähes päivittäin vasta vuoden verran. Pomon kanssa on tunnettu toisemme jo kuusi vuotta.

En todellakaan usko, että varsinkaan minä saan sukkia pyörimään kummankaan miehen jaloissa :D Molemmilla on jo omat perheet ja ovat naimisissa, pomo on saanut pari lasta "siinä sivussa" kun ollaan yhdessä töitä tehty, ja minä oon tällä hetkellä 39. viikolla raskaana oleva lähinnä rannalle ajautunutta valasta muistuttava naisyksilö. Itse epäilen, että kyse on yksinkertaisesti siitä, että sekä pomon että naapurin perusluonteeseen kuuluu hyväntuulisuus, hymyileväisyys ja tuollainen pikkupoikamaisuus, silloin kun sitä ilmenee.

Vierailija
15/19 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla mies jää joskus seuraan ilman syytä ja puhelee muista kuin työasioista. Toisaalta hän on muodollisen ystävällinen ja välttää tapaamasta liian usein. Ei ihastusta voi varmasti tunnistaa, jollei mies halua sitä ilmaista.

Vierailija
17/19 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus kuitenkin on, että suurin osa miehistä katselee naisia sillä silmällä. Tietysti jos haluat olla toista mieltä niin siitä vain, mutta totuutta mielipiteesi ei vastaa.

Vierailija
18/19 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jää tuijottaan eikä muista, mitä oli sanomassa tai mihin menossa.

Vierailija
19/19 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Käytiin tanssimassa kerran viikossa. Tavatessa ja erotessa halattiin, muuten ei mitään lähentymistä. Mies oli aina tosi jännittynyt; takelteli puheissa, punasteli, vapisi. Pari olutta nautittuaan vapautui hieman. Jälkeen päin ajattelin, että oli ehkä kuitenkin ihastunut. Ei varmaan muutoin olis jaksanut tapailla niinkin pitkään ilman että, etenimme lainkaan? Itse en ollut kiinnostunut romanttisessa mielessä, joten en siksi tehnyt aloitetta.

2. Oltiin tanssikavereita. Koskaan ei miehen puolelta mitään merkkiä, että olis kiinnostunut. Jossain yhteydessä sitten tokaisi, että "sulle ei kukaan kelpaa, nimimerkki kokemusta omaava". Tuosta sitten päättelin, että olisi ollut kiinnostunut mutta ei uskaltanut tehdä aloitetta koska piti minua koppavana.

3. Mies oli työpaikassani työharjoittelussa. Tarjosi mulle aina kyytiä kotiin, kun oltiin samassa vuorossa. Järjesti aina niin, että pääsi kanssani yhtäaikaa syömään jne. Kerran jopa kävin hänen luonaan kylässä. Mutta taaskaan ei mitään merkkiä, että olisi kiinnostunut romanttisessa mielessä. Kerran sitten tavattiin vuosien kuluttua työkuvioissa ja mun työkaveri totesi "tuo kundihan on rakastunut sinuun". No, höh. Kuinka voi muka olla vuosienkin kuluttua rakastunut kun ei koskaan edes tutustuttu kunnolla. Enkä mä koskaan huomannut merkkiäkään "rakastumisesta".

Joten joskus voi olla mahdotonta huomata, jos joku on ihastunut. Joskus taas tulee normaali kiinnostus toisen asioihin tulkittua kiinnostukseksi romanttisessa mielessä, vaikkei sellaista olekaan.

Kerron vielä yhden tarinan, josta en ole edelleenkään varma, oliko mies kiinnostunut vai ei. Olimme työkavereita. Mies oli tosi sosiaalinen tapaus ja myös minulla synkkasi hänen kanssaan. Koskaan en ajatellut, että välillämme olisi kipinöintiä. Hänen vaihtaessaan sitten työpaikkaa, hän läksiäisissä otti kasvoni käsiensä väliin ja sanoi tukahtuneella äänellä " voi, Milla, mä tiedän paljon enemmän kuin sinä" sekä rutisti tosi lujaa ja pitkään.