Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rangaistus teinin kehon muokkaamisesta??

Vierailija
22.02.2012 |

Pahaa tekee katsoa äitinä, kun nuori pilaa tulevaisuuttaan ja kehoaan. Isommat korvareiät huitelee jo siten, että päivä paistaa korvista läpi...

Viimeisimpänä villityksenä on tatuointi, piti tulla pieni ja kaunis lintu, mutta tuli puoli selkää peittävä sarjakuvalintu. Itse on kaikki kummallisuutensa maksanut, mutta mieli tekisi rankaista lasta, en sitä tuommoiseksi kasvattanut.

Mikä toimisi rankkuna? Kyseessä vielä pesästä lähtemätön, kun koulut kesken, oleva 19w tyttö.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjata voit.

Vierailija
2/32 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljoo baareis tää neiti 19wee käy, enpä oo koskaan sitä darras nähny. viihtyy enemmän kavereittensa kanssa tietokoneella tai opiskellen.

ja kyl mun mielestä voin ainakin jotenkin osoittaa tyytymättömyyttäni, minun ruokapöydässänihän tuo istuu.

Vierailija
4/32 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ihana, fiksu tyttö, ole ylpeä!

Vierailija
5/32 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti lapsena siltä kieltänyt jotain niin nyt se on saanut traumoja ja kostaa sitä sinulle.

Vierailija
6/32 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiiä kuinka fiksua ottaa noin nuorena pysyvä kuva joka ei lähde. pahaa tekee jo katsoa tytärtä, aina oon sanonu että tatuoinnit on vaan linnakundeille. otti sitten vielä merimiestatuoinnin tai niin ainakin kertoi.

Vierailija
7/32 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, siis TEININ? Kyllä 19v on jo aikuinen :D

Vierailija
8/32 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, siis TEININ? Kyllä 19v on jo aikuinen :D

Viimeinen teinivuosi menossa.

Vierailija
9/32 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ajattelin, tuon ikäinen on jo aikuinen ihminen. Ainakin pitäisi olla.

Vierailija
10/32 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu-u, kyllähän tuo aikuinen iältään on, mutta kotonaan kun asuu niin enpä aikuisena pidä. Minulta usein pyytämässä rahaa hankintoihin, harrastuksiin, menoihin vaikka töissäkin käy opintojen ohella.

Tiivistettynä: niin kauan kun minun kattoni alla asuu niin ei kyllä aikuinen ole.

Vierailija
11/32 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä omalta 13- vuotiaaltani tollaiset kieltäisin, mutta

jos on aikuinen, niin siinähän venyttelee ja tatuoi.

Mä kyllä luultavasti keskustelisin sen kanssa tatuoinnista, sen linnun merkityksestä. Onko se Phoenix?

Phoenix kuolee, nousee tuhkasta ja syntyy uudelleen.

Vierailija
12/32 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vaihekin, sillä jotkut luopuvat lävistyksistä parissa vuodessa. Mutta oma on kehonsa ja täysi-ikäinen. Sinun ei kuitenkaan tarvitse tatuointeja rahoittaa, jos niitä inhoat.

Vierailija
13/32 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsket istuu jossain jäähypenkillä 2 tuntia ja sitten otat pois huulipunat ja tietokoneen.

Jos sama toistuu jäähylle vaan ja ripsivärit ja kännykkä pois.

Ja jos sama taas toistuu, potkase ulos koko vitun bitch....

Vierailija
14/32 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on PEENIS-lintu.

Vierailija
15/32 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Helsingissä on usein vaikea saada esim. opiskelija-asuntoa jos vanhemmat asuvat samassa kaupungissa, etusijalla ovat aina muualta muuttavat ja ne joilta kämppä on menossa alta) niin hän ei olisi aikuinen?

Entäs jos myöhemmin, kun sinä olet vanha joudut asumaan tyttäresi kanssa? Kumpi silloin muuttuu lapseksi?

Mutta provohan tämä olikin...

Juu-u, kyllähän tuo aikuinen iältään on, mutta kotonaan kun asuu niin enpä aikuisena pidä. Minulta usein pyytämässä rahaa hankintoihin, harrastuksiin, menoihin vaikka töissäkin käy opintojen ohella.

Tiivistettynä: niin kauan kun minun kattoni alla asuu niin ei kyllä aikuinen ole.

Vierailija
16/32 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäni itäsuomalaisena olleena en voisi kuvitella tilannetta, jossa vielä 25v. Asusi kotona - lapsi se silloin olisi minulle edelleen. Niin on tytär nro. 1 30v.kin, kotiin kun tulee niin saa olla minun säännöilläni, muualla tehkööt miten lystää vaan ei minun silmieni alla.

Vierailija
17/32 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hänen oma asuntosa vaurioitusi asuinkevottomaksi (vesivahinko, tulipalo jne). Muuttuisi lapseksi jälleen?

Enpä ole kuullut pitkään aikaan mitään niin idioottimaista kuin se että täysi-ikäinen ei olisi aikuinen jos asuu vanhempiensa luona. Kai tarkistat tytöltä onko hampaat harjattu joka ilta etkä anna karkkia kuin karkkipäivänä?

Ikäni itäsuomalaisena olleena en voisi kuvitella tilannetta, jossa vielä 25v. Asusi kotona - lapsi se silloin olisi minulle edelleen. Niin on tytär nro. 1 30v.kin, kotiin kun tulee niin saa olla minun säännöilläni, muualla tehkööt miten lystää vaan ei minun silmieni alla.

Vierailija
18/32 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. mun äiti tosiaankin vahtaa että isälläni on villahousut, hän pesee hampaansa ja ei syö IKINÄ karkkia tai mitään muutakaan hyvää.

Luoja varjele minua ikinä enää joutumasta saman katon alle hänen kanssaan!

Vierailija
19/32 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän 19-v ole jo ihan helvetin kaukana mistään "rangaistuksista". Tän on pakko olla provo, ei kukaan äiti ole noin hullu. Ellet sitten ole joku hihhuli-lahkolainen.

Mikä vika on siinä että, että aikuinen tekee omat valintansa?? Et sinä sitä päätä, mitä tuo nuori nainen kehollaan tekee.

Olet todella sairaalloisen kiinni lapsessasi jos et ole osannut tähän mennessä tehdä eroa itsesi ja hänen välillä! Leikkaa nyt se napanuora ennen kuin nolaat itseäsi enempää.

Tsiisus

Vierailija
20/32 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen kroppa, sun mielipide. Jos osaa käyttäytyä muuten, niin anna lapsen olla. :) sunhan se pitäisi tässä oppia suvaitsevaisuutta. Rakasta häntä kuten hän on. :)