Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenkohan raskaana???

Vierailija
03.03.2012 |

Ihan samat oireet kuin esikoista odottaessa aivan alussa. Ja menkat myöhässä pari päivää. Ehkäisyä on käyttetty joten omg. Mutta apua, tämä ajatushan tuntuu hyvältä!! Mitä jos mä OLEN raskaana?? :))

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 34 nyt ja yleensä alkavat viim. kp 30. Mä en vaan voi uskoa että olisin raskaana!! Kun tosiaan sitä kumiukkoa on käytettu eikä se ole mun mielestä koskaan hajonnut tms. Että jos oon raskaana niin OMGOMGOMG (haha, oli pakko vähän kiusata tuota yhtä). En vielä hakenut testiä, kun odotan koko ajan jotenkin että kyllä ne varmaan alkaa. Mutta päivällisellä tänään en viitsinyt ottaa viinilasillista kun jos kuitenkin..

ap

Vierailija
2/16 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne menkat ei ala. Apuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se aika omg jos aikuinen ihminen tulee vahingossa raskaaksi, ehkäisystä huolimatta. Ehkä vaan toivon liikoja...

Vierailija
4/16 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna apteekkiin. En muista millon mulla on ollut viimeks menkat, koska ei ole ikinä tarvinnut niitä sen kummemmin ajatella. Aina tulleet ajallaan.

Mutta nyt olen ollut huonovointinen jo monta päivää, oksettavaa oloa yms. mutta olen laittanut sen vaan flunssan piikkiin. Meillä on pari vuotias lapsi ja ei olla kyllä suunniteltu toista vielä, että aika sekavat on tuntemukset..

Mutta huomennahan se selvii. Ja mikäli on plussa, niin onnellisia ollaan siitä.

Vierailija
5/16 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG!

Vierailija
6/16 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen? OMG, mä luulin et sä olet teini...OMG!

Vierailija
7/16 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samanikäinen lapsi kuin teillä, joten sinänsä aika voisi olla sopiva seuraavalle, mutta aika jännä jos se nyt näin sitten tapahtuu. Huomenna apteekkiin tosiaan.

Huomenna apteekkiin. En muista millon mulla on ollut viimeks menkat, koska ei ole ikinä tarvinnut niitä sen kummemmin ajatella. Aina tulleet ajallaan.

Mutta nyt olen ollut huonovointinen jo monta päivää, oksettavaa oloa yms. mutta olen laittanut sen vaan flunssan piikkiin. Meillä on pari vuotias lapsi ja ei olla kyllä suunniteltu toista vielä, että aika sekavat on tuntemukset..

Mutta huomennahan se selvii. Ja mikäli on plussa, niin onnellisia ollaan siitä.

Vierailija
8/16 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei voi kuin kysyä että IIK?? Ihanko totta olet ehkä raskaana, OMG!=)))

sarkasmia....

Vierailija
9/16 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei voi kuin kysyä että IIK?? Ihanko totta olet ehkä raskaana, OMG!=)))

sarkasmia....

Vierailija
10/16 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomit on kyllä ollut käytössä, mutta ollaan kyllä menty ilmankin ja (no tiedätte varmaan ilman yksityiskohtaisempia analyysejä) :D

Ollaan kyllä kuitenkin pyritty olemaan mahollisimman tarkkoja, ettei mitään vahinkoja pääse käymään. Ajatuksena mennä töihin ja kaikenlaista muuta ennenkuin sisarusta alettais tehtailee. Mutta,mutta. Niinkö siinä nyt on kohtalolla sormet pelissä. Eihän tuo nyt mikään katastrofikaan olisi. Vähän kuitenkin vaatis sulateltavaa. Mieskin vaikutti lähinnä innostuneelta, kun epäilys heräsi. Sehän se multa kysyikin eilen viimeksi, että ootkohan sä raskaana, kun oli aivan pakko saada savustettua lohta ja ruisleipää. :)) Ja muutama päivä sitten alko tämä oksetus olo ja tänäänkin se on ketänyt ihan aamusta tähän hetkeen. Piti jo vessanpönttökin pestä tänään varulta.

Vierailija
11/16 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KVG= ketävittukiinnostaa :D

mut hei sarkasmia. :D

Vierailija
12/16 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketävittuGiinnostaa.

Vierailija
13/16 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuitenkin joskus käyttänyt ehkäsyy.... silti ei aina ja sen pitäs töihinki mennä ja kaikkee...

Eli ei ooo suunniteltu OMG.

Just siks kato toi KVG, kun OMG tää on niin KVG kamaa taas.

Vierailija
14/16 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pitääkö ratakiskosta vääntää? Sitäpaitsi se ei ollut ap:n kommentti joka kertoi että ollut tarkoituksena mennä töihin yms.Mutta jotkut ne vaan on harvinaisen typeriä. Ehkä kannattais pitää suu kiinni. Todistat vaan oman tyhmyytes.

Vierailija
15/16 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIH, tiiätsä....

Vierailija
16/16 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIH, tiiätsä....

Miksi sinä avaat ja vastaat? Jos kerta ottaa noin paljon päähän. Ja sitten on olevinaan vielä niin aikuinen. heheheh. Eikö täältä nyt oikein löydy tappelukaveria sulle?